Ach zo'n noodzaak heeft het nu ook weer niet om deze docu op nieuw te bekijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef SpiceWorm het volgende:
[..]
Het lijkt er dus op dat we zelf iets moeten regelen.
Thanks voor de tip.! Ben het nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach zo'n noodzaak heeft het nu ook weer niet om deze docu op nieuw te bekijken(overigens zag ik al dat er een torrent van was
)
Mijn torrent staat ook aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.! Ben het nu aan het downloaden.
Jep, 2 delenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:12 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook m'n torrent maar even aangezet
het zijn 2 delen zo te zien?
Ik ben hem nu aan het downloaden (en tevens sharen)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:35 schreef eleusis het volgende:
Ga eens online met deel 2, niemand heeft hem![]()
Het meest briljante vond ik haar commentaar op, en heilig geloof in, de TA'squote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef SeLang het volgende:
Ik heb deel 2 nu ook gekeken
Waar nog het meest m'n broek van afzakte (in deel 1) dat was die vrouw. Kennelijk geeft ze een of ander symposium waarop ze zegt dat vrouwen betere beleggers zijn. Dan zie je haar later achter haar laptop zitten en dan blijkt dat haar 'analyses' bestaan uit opvolgen van wat een mannelijke goeroe op internet schrijft
Met een geo-driehoek!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het meest briljante vond ik haar commentaar op, en heilig geloof in, de TA's
Nu je het zegt!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef SeLang het volgende:
Dan zie je haar later achter haar laptop zitten en dan blijkt dat haar 'analyses' bestaan uit opvolgen van wat een mannelijke goeroe op internet schrijft
Ja echt, dat doortrekken van dat lijntjequote:
Lach er maar om. Bij banken en fondsen verdienen analisten soms tonnen per jaar met technische analyse.quote:
En juist deze muts bewijst dat dit volledig onterecht isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Lach er maar om. Bij banken en fondsen verdienen analisten soms tonnen per jaar met technische analyse.
Nou, komop: Start er een topic over! We willen allemaal wel van je leren..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef janvks het volgende:
Technische analyse die geen geld verdient is waardeloos!![]()
over een tijdsperiode gemiddeld moet je geld verdienen![]()
maar technische analyse is wel wonderbaarlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |