jouw verjaardagquote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
18 juni openen we nummertje 1000, gewoon omdat die dag zo mooi is
ik ga gewoon voor de komende lapoquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je hebt reply nummer 10 in deze SC, dat is ook een mijlpaal![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een slechte/grappige naam is
Leuk als je in buitenlandse klanten hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een slechte/grappige naam is
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
vind. Ik bedoel vind
Maar kom op: Bever automatisering...
Seriously? Ben ik de enige
Het idee achter de naam is mooi, voor de rest vind ik het ook niet klinken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
vind. Ik bedoel vind
Maar kom op: Bever automatisering...
Seriously? Ben ik de enige
Als ik iets met "bever" lees/hoor moet ik nog steeds aan mezelf denkenquote:
Halloquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik iets met "bever" lees/hoor moet ik nog steeds aan mezelf denken![]()
Oh ja, hoi trouwens
Is het alweer boeiend hier?
Je loopt weer eens gigantisch achterquote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zit je al in Eindhoven?
Daar ging je toch naartoe?
Waarom heb je er vanaf gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt weer eens gigantisch achter![]()
Heb er vanaf gezien, dus zit nu thuis zeg maar, tot ik een stage heb
Ben weer welkom bij mn oude stage, maar wordt misschien lastig om een goede opdracht te vinden daar. Vrijdag ff naar school voor overlegquote:
Ik kreeg de indruk dat ze meer iemand zochten om veel werk te doen, ipv een goede afstudeeropdrachtquote:
Ja, zondagquote:Kom naar Rotterdam
Gezellig! Maar je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben weer welkom bij mn oude stage, maar wordt misschien lastig om een goede opdracht te vinden daar. Vrijdag ff naar school voor overleg
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze meer iemand zochten om veel werk te doen, ipv een goede afstudeeropdracht
[..]
Ja, zondag
Ik weet heel goed wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat dat heel snel gaat gebeurenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gezellig! Maar je weet wat ik bedoel
Wat jij wil, jongen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat dat heel snel gaat gebeuren![]()
Ik zou het echt niet erg vindenquote:
Ik heb geen ideequote:Gaan we zondag nou naar de film of wat anders doen?
Je kan gewoon een ov chipkaart kopen.. bij een van de machinesquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet erg vinden, maar ik ga er vanuit dat ik hier in de buurt op stage kan. En daarna naar Schiphol
![]()
[..]
Ik heb geen ideeWeet alleen dat ik zondag op Zuidplein sta zonder dat ik de metro in kan
Mocht het zo zijn, dan heb je mijn nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet erg vinden, maar ik ga er vanuit dat ik hier in de buurt op stage kan. En daarna naar Schiphol
![]()
[..]
Ik heb geen ideeWeet alleen dat ik zondag op Zuidplein sta zonder dat ik de metro in kan
Ik word al opgehaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, dan heb je mijn nummer
Wacht wel op mn studentenkaartquote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan gewoon een ov chipkaart kopen.. bij een van de machines
Ja, zal wel weerquote:
Jenna Jameson?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wie zou dat nou zijnKomen ook zoveel mensen zondag
Komt zij ook zondagquote:
Zei ik Zuidplein? Ik bedoelde Centraalquote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nice! Ik denk dat ik wel richting Zuidplein kom dan
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zei ik Zuidplein? Ik bedoelde Centraal![]()
What up, dagggquote:
Ik ga slapen. Jullie studenten weten waarschijnlijk niet wat het betekend maar ik moet morgen werkenquote:
Mja, ik heb weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Jullie studenten weten waarschijnlijk niet wat het betekend maar ik moet morgen werken
Heb vandaag ook gewerkt, en mag woensdag/donderdag ook weerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga slapen. Jullie studenten weten waarschijnlijk niet wat het betekend maar ik moet morgen werken
Deanquote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb in principe de hele week vrij, behalve zaterdag. Dat werkeloos zijn bevalt me wel
Ja, dat zeg ik tochquote:
Moet ik eigenlijk ook nog doen, heb nog geen Friends gekeken vandaagquote:Op maandag 2 februari 2009 23:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook nog maar eens wat seriewerk kijken
Uiteindelijk gaat Rachel.. en Ross...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch
Zondag ben ik altijd vrij
[..]
Moet ik eigenlijk ook nog doen, heb nog geen Friends gekeken vandaag
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:04 schreef Renesite het volgende:
Uiteindelijk gaat Rachel.. en Ross...
aaaw toeee
I approve this message!quote:
Nieuw plaatje?quote:
ja.. werd zelf een beetje gestoord van Stewiequote:
Ik wacht alleen nog op een bank en gordijnen. Ik zit er al een maand in johquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
[..]
Lukt het een beetje met de verbouwing?
Ik loop altijd een beetje achter, ben ik bangquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wacht alleen nog op een bank en gordijnen. Ik zit er al een maand in joh
je had ook op me linkje in m'n ondertitel kunnen klikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik loop altijd een beetje achter, ben ik bang
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
[..]
Lukt het een beetje met de verbouwing?
Deed ik ook maar het waren 5 pagina's aan posts. Toen dacht ik: laat ik het maar gewoon even vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je had ook op me linkje in m'n ondertitel kunnen klikken
begrijpelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Deed ik ook maar het waren 5 pagina's aan posts. Toen dacht ik: laat ik het maar gewoon even vragen
I am here to bring happiness to this world!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iets voelde
Hoi, babe
Ik ben een vrouw, wat verwacht jij danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig was het geen stinkwind
Ik dacht dat vrouwen uberhaupt geen windjes lieten.. Je hebt mijn bubble nu al geburst, dus mijn verwachtingspatroon was toch al verstoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht jij dan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
I am here to bring happiness to this world!![]()
![]()
![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii knuffelallochtoontje
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht jij dan
en jij wilde helemaal niet naar de film toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]![]()
Volgens Bart was je nog aan het onderzoeken naar welke film we gingen...
niet willen is een groot woord. Ik gaf alleen aan dat we ook wat anders konden gaan doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij wilde helemaal niet naar de film toch?
Ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wacht nog op de pannenkoek-gif van PB..
Ik denk ik breng het gewoon nog ff naar bovenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
niet willen is een groot woord. Ik gaf alleen aan dat we ook wat anders konden gaan doen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
Nico
je stewie
![]()
werken aan verslag
ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Stewie
Moet eerlijk bekennen dat ik American Dad toch leuker begint te vinden..
heb je een youtube link?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig
Hoewel ik de beuk de grensrechter tijdens de Graafschap PSV ook er wel grappig uit zag zien..
scheelt dat je zelf al toegeeft dat het een rampenhoofd isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn Stewie heeft eindelijk plaatsgemaakt voor mijn eigen ramphoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik had een link gevonden waarbij flv geconverteerd kon worden naar gif.. maar echt lekker werkte het niet..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook
Trouwens, waarmee doe jij dat youtube filmpje nu bewerken? Ik wil ook zoiets doen namelijk
Zie:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]![]()
Volgens Bart was je nog aan het onderzoeken naar welke film we gingen...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij wilde helemaal niet naar de film toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
niet willen is een groot woord. Ik gaf alleen aan dat we ook wat anders konden gaan doen
Ik wil hem ook zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig
Hoewel ik de beuk de grensrechter tijdens de Graafschap PSV ook er wel grappig uit zag zien..
Gelukkig ben ik een figuurlijke frisse windquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen uberhaupt geen windjes lieten.. Je hebt mijn bubble nu al geburst, dus mijn verwachtingspatroon was toch al verstoord.
wel okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
OchtendHoe gaat ie?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
scheelt dat je zelf al toegeeft dat het een rampenhoofd is![]()
zelfkennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is na een paar dagen ook wel weer over joh..
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een figuurlijke frisse wind![]()
Jij werkt op de Universiteit van Utrecht en stuurt mij geen mailtje terugquote:
Meh, beetje een baal week denk ikquote:
ik denk het welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zelfkennis
Maar dat is na een paar dagen ook wel weer over joh..
Ik heb helemaal niets met de UU te maken maar ik heb een vriendin die daar studeert, er in resulterende dat ik niet alle mensen op de UU stom vind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij werkt op de Universiteit van Utrecht en stuurt mij geen mailtje terug
Een paar post naar boven..quote:
ging info vragen van de Masters maar heb nog niets terugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, beetje een baal week denk ik
En wat hebben de mensen van de UU je gedaan?
had het ook niet gezien. Natuurlijk ga ik het zeker niet goedpraten, maar hij valt wel overdreven hoorquote:
quote:Geen nieuwe berichten. Mocht je iets willen lezen, dan kun je altijd naar Google Nieuws gaan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met de UU te maken maar ik heb een vriendin die daar studeert, er in resulterende dat ik niet alle mensen op de UU stom vind.
Iemand is een beetje chagrijnig, zo blijkt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... whatever dan maar denk ik
neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iemand is een beetje chagrijnig, zo blijkt?
quote:
Ah, dus als jij zegt "Mensen van de UU.." dan moet ik onmiddellijk begrijpen dat hier expliciet het personeel mee wordt bedoeld. *Notedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik vond jou reactie gewoon raar
Pcies joh, Rome was ook niet in één dag gebouwd johquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik maar rustig afwachten
Die grensrechter wist er zelfs niks meer van.. en die gast die de beuk verkocht.. wist eigenlijk ook niet wat hem bezielde.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had het ook niet gezien. Natuurlijk ga ik het zeker niet goedpraten, maar hij valt wel overdreven hoor
Ik denk dat het 90% de schrik is en dan ook meteen mank lopen. Zo gek hard was het echt niet.
Maar je schrikt je wel de tyfus inderdaad en 15 jaar vind ik nog te weinig voor zo'n mongool.
Wakker worden lieverdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik vond jouw reactie gewoon raar
Nou... jij helemaal verdedigen want je kent 1 meisje van de UUquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah, dus als jij zegt "Mensen van de UU.." dan moet ik onmiddellijk begrijpen dat hier expliciet het personeel mee wordt bedoeld. *Noted
'mijn huisgenoot'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pcies joh, Rome was ook niet in één dag gebouwd joh
Mijn huisgenoot wacht ook op post van de UU hoe toevallig
Probeer het bij iemand die het wat kan schelenquote:
Hij wil een puntenlijst voor zijn eerdere studie biologie zodat hij geen minor hoeft te doen en vandaag afstudeert, plotselingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
'mijn huisgenoot'
![]()
Je mag namen noemen hoor![]()
Wat wil hij ./ zij daar doen
Je hoeft niet alles zo enorm serieus te nemen, daarnaast zullen er heus een hoop lieve mensen rondlopen op de UU!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou... jij helemaal verdedigen want je kent 1 meisje van de UU
geen minorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij wil een puntenlijst voor zijn eerdere studie biologie zodat hij geen minor hoeft te doen en vandaag afstudeert, plotseling
dat zal bestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles zo enorm serieus te nemen, daarnaast zullen er heus een hoop lieve mensen rondlopen op de UU!![]()
ohjaquote:
mee gekapt, vond het kutquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
geen minormaar dat ging hij toch afgelopen september starten
wat heb ik gemist
![]()
Het erge is dat ie van de 10 fouten er zelf minstens 2 maaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je leest gewoon stiekem mee speciaal voor de spelfouten he
whahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mee gekapt, vond het kut
En terecht
Nou hij wilde eigenlijk een minor doen nu, maar was een beetje laat dus hebben ze op school maar gezegd dat ie die lijst moet inleveren en dan kijken ze wat ze er mee kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
whahahahadus hij wil dat zijn minor laten zijn zodat hij nu zijn diploma kan krijgen
briljant
wat gaat hij nu doen dan? als hij klaar is ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou hij wilde eigenlijk een minor doen nu, maar was een beetje laat dus hebben ze op school maar gezegd dat ie die lijst moet inleveren en dan kijken ze wat ze er mee kunnenWas niet echt zijn planning volgens mij...
Ach sommige mensen zijn gewoon lieverdjesquote:
ze doen hun best voor iedereen eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach sommige mensen zijn gewoon lieverdjes
Tja, het is ook moeilijk om op een goede manier je gedachten op papier te krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het erge is dat ie van de 10 fouten er zelf minstens 2 maakt
Dat wel, maar hij kan volgens mij een papiertje met een foto van zijn ochtendkeutel inleveren en hij krijgt zijn puntenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ze doen hun best voor iedereen eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij kan volgens mij een papiertje met een foto van zijn ochtendkeutel inleveren en hij krijgt zijn punten
Maar onze school is zeker nice
Bedoel je niet masterkeuze? Maar waarom niet zakelijk gaan? Is toch je toekomst johquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Yesse het volgende:
Blah, wat zou je in een motivatie moeten zetten voor een minorkeus.. "Ik vind het enorm tof!" klinkt zo kinderlijk () en "De minor die ik met succes heb gevolgd op de Hogeschool Rotterdam is een goed uitgangspunt voor de voortzetting op de master." klinkt te zakelijk. En ik kom niet verder dan dat mijn minor mijn interesse in de master heeft opgerakeld..
Terwijl ik het juist wel heel graag wi, waarom dan zo moeilijk..l
Mensen in de examencommissie momenteel: Ingrid, Martijn en Paul. Allerdrie mogen zij bepalen of zijn punten goed genoeg zijn... Ergo, afgestudeerd dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: paul zou er om kunnen lachen![]()
![]()
Zakelijk staat vaak beter, motivatiebrieven schrijven is sowieso klote.. Aangezien je de echte motivatie vaak pas kan zien met echte emoties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Yesse het volgende:
Blah, wat zou je in een motivatie moeten zetten voor een minorkeus.. "Ik vind het enorm tof!" klinkt zo kinderlijk () en "De minor die ik met succes heb gevolgd op de Hogeschool Rotterdam is een goed uitgangspunt voor de voortzetting op de master." klinkt te zakelijk. En ik kom niet verder dan dat mijn minor mijn interesse in de master heeft opgerakeld..
zeker wetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen in de examencommissie momenteel: Ingrid, Martijn en Paul. Allerdrie mogen zij bepalen of zijn punten goed genoeg zijn... Ergo, afgestudeerd dus.
Jup, dus nu zittie te wachten tot de postbode langskomtquote:
Cancer genetics and biological development en Biological sciencesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, dus nu zittie te wachten tot de postbode langskomt
En wat ben jij aan het hosselen dan? Info over masters? of over een bepaalde master? Indien ja op die laatste vraag, welke?
Zolang je maar hier blijft wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Cancer genetics and biological development en Biological sciencesVind dit interessanter dan de master die de RU aanbiedt
ik zou Hogeschool Rotterdam er sowieso niet bij noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Yesse het volgende:
was ik wel van planquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je maar hier blijft wonen
Ja klopt, maar ik wil niet te zakelijk gaan omdat het dan zo stijf en ongemeend overkomt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zakelijk staat vaak beter, motivatiebrieven schrijven is sowieso klote.. Aangezien je de echte motivatie vaak pas kan zien met echte emoties.
Ja maar ik kom er toch vandaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou Hogeschool Rotterdam er sowieso niet bij noemen
combinatie van beiden makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wil niet te zakelijk gaan omdat het dan zo stijf en ongemeend overkomt..
Ach meid, gewoon je hart volgen en het uit je pen laten vloeien dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kom er toch vandaan(helaas)
ik ken het probleemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kom er toch vandaan(helaas)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
Hij is NicoMan, redder van hondjes, helper bij overstekende oudjes, neuker van meisjes. NicoMan to the rescue
Haha, ja, en dan 100x laten nakijken door zowel Bootje als BB. Heb ik in ieder geval geen spelfoutenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach meid, gewoon je hart volgen en het uit je pen laten vloeien dan komt het helemaal goed
(zoooo cliché)
Ja die was zo tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
nee man.. Daar ben ik Bond.. Consumenten Bond.
Dacht dat iedereen dat filmpje toch wel gezien had inmiddels:
neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee.. dat was eenmalig voor een project van school. Daar ben ik wel mee klaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja die was zo tofGa je eigenlijk nog meer filmpjes maken?
Dan moet je zeker ff kijkenquote:
moet je m van het weekend nog maar een keer postenquote:
Ik zie toch echt een carrière voor je hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. dat was eenmalig voor een project van school. Daar ben ik wel mee klaar
Ik kon hem nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
hehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een carrière voor je hoor
Creatieve opleiding hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Bond, Consumenten Bond, hardcore move
kendequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kende
Maar ik ben er wel trots op ja
ja maar ik ken het nog nietquote:
Hoi HostiMeisterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Milou__ (Nico-Cali-modus )
quote:
Ik heb voor mijn gevoel al heel weinig gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Milou__ het volgende:
De dag gaat langzaam![]()
Ik heb voor mijn gevoel al heel veel gedaan.
en het is pas 12:10
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gevoel al heel weinig gedaan
en het is al 12:12
hobbel hobbel hobbel hop... hopquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
zo maar eens richting mijn werk hobbelen
riiiight.... (koekoek koekoek)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
hobbel hobbel hobbel hop... hop
hobbel hobbel hobbel hop... hop
ik mis wendy
dat zingt wen atijd op de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
riiiight.... (koekoek koekoek)
Nu niet meer, omdat ze aan de andere kant van de wereld zit waar ze geen fietsen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zingt wen atijd op de fiets
nee kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu niet meer, omdat ze aan de andere kant van de wereld zit waar ze geen fietsen hebben![]()
(of heb je het over die andere?)
Nah joh, alleen in Nederlandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
nee kloptze zullen daar vast wel fietsen hebben
echtquote:
Bicyclesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
echthoe heten die dingen dan waar ze hier op rijden
quote:
Dunno, ken geen engelsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
en hoe vertaal je dat naar het nederlands?
ik ook niet...quote:
ik vraag het tochquote:
Bij deze, vraag maar aan een slim iemand die nooit spel- of grammaticale fouten maakt.quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij deze, vraag maar aan een slim iemand die nooit spel- of grammaticale fouten maakt.
Ja, goede vraag, die mensen komen niet op fok volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goede vraag, die mensen komen niet op fok volgens mij
Nee, hij beheerst de taal maar voelt niet constant de drang mensen op triviale fouten te wijzen om zichzelf verheven te voelen in tegenstelling tot andere individuen hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij is Sjoerd een taalnazi
Dat hij het beheerst wist ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, hij beheerst de taal maar voelt niet constant de drang mensen op triviale fouten te wijzen om zichzelf verheven te voelen in tegenstelling tot andere individuen hier.
Ik zei hoi terug tegen degene die wat tegen mij zeidenquote:
gaat ook z'n gangetje denk ik jah...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Het gaat z'n gangetje he.. en daar?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zei hoi terug tegen degene die wat tegen mij zeiden
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zei hoi terug tegen degene die wat tegen mij zeiden
quote:
quote:
Ach GMTA hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ook gewoon EXACT dezelfde post he
uiteraardquote:
Wattizzer? aai.gifquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef Californium het volgende:
grrrrrr.... .:(
kan me artikel over SSB nergens meer vindenquote:
Oetlul...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
Zo piet, weer een concurrent minder
Scholier (17) gegrepen door trein
lekker aardig gebrachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
dat dusquote:
dat is toch triestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al verschijnen. "Verbod op Ipod wegens gevaar in verkeer" oid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is toch triest
en de kans is groot dat ik die jongen een paar weken geleden nog heb zien lopen in Gent...![]()
ik denk dat dat wel mee zou vallen hoor.. maar je had het wat minder lomp kunnen brengen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al verschijnen. "Verbod op Ipod wegens gevaar in verkeer" oid.
Daarnaast is het toch wel stom van die gast hoor. Als de slagbomen werken, zit je gewoon niet op te letten als je zit te slalommen om die bomen...
Dan mag de radio ook niet meer in de auto aan. Brengt hetzelfde gevaar mee.. Nu ben je wel in het algemeen beter af in een auto dan op een fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al verschijnen. "Verbod op Ipod wegens gevaar in verkeer" oid.
Dus?? je ziet toch zoveel mensen lopen in Gent. Valt jou denk ik niet op of die ene nu ineens er niet meer loopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is toch triest
en de kans is groot dat ik die jongen een paar weken geleden nog heb zien lopen in Gent...![]()
Daarom zeg ik, een smiley had het wat genuanceerder gebracht.. Oh well..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee zou vallen hoor.. maar je had het wat minder lomp kunnen brengen hoor
Op de fiets ga je toch veel op je gehoor af. Tenminste ik wel. Bv bij kruispunten enzo. Meer luisteren dan kijken. In de auto is het toch andersom.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan mag de radio ook niet meer in de auto aan. Brengt hetzelfde gevaar mee.. Nu ben je wel in het algemeen beter af in een auto dan op een fiets
You rang?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje cynische klootzakken zijn jullie
ben ik het mee eens... maar ook afhankelijk van de sterkte van het geluid... ik zorg er wel altijd voor dat ik kan horen wat om me heen gebeurd of ik draag maar 1 oortjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op de fiets ga je toch veel op je gehoor af. Tenminste ik wel. Bv bij kruispunten enzo. Meer luisteren dan kijken. In de auto is het toch andersom.
Met een ipod in je oren verlies je een hoop geluiden om je heen hoor.
Hoezo is het een auto anders? Als jij je stereo op volle sterkte kan je ook niks meer horen.. Voorrangsvoertuigen hoor je dan ook niet eens meer..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op de fiets ga je toch veel op je gehoor af. Tenminste ik wel. Bv bij kruispunten enzo. Meer luisteren dan kijken. In de auto is het toch andersom.
Met een ipod in je oren verlies je een hoop geluiden om je heen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |