jouw verjaardagquote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
18 juni openen we nummertje 1000, gewoon omdat die dag zo mooi is
ik ga gewoon voor de komende lapoquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je hebt reply nummer 10 in deze SC, dat is ook een mijlpaal![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een slechte/grappige naam is
Leuk als je in buitenlandse klanten hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een slechte/grappige naam is
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
vind. Ik bedoel vind
Maar kom op: Bever automatisering...
Seriously? Ben ik de enige
Het idee achter de naam is mooi, voor de rest vind ik het ook niet klinken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
vind. Ik bedoel vind
Maar kom op: Bever automatisering...
Seriously? Ben ik de enige
Als ik iets met "bever" lees/hoor moet ik nog steeds aan mezelf denkenquote:
Halloquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik iets met "bever" lees/hoor moet ik nog steeds aan mezelf denken![]()
Oh ja, hoi trouwens
Is het alweer boeiend hier?
Je loopt weer eens gigantisch achterquote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zit je al in Eindhoven?
Daar ging je toch naartoe?
Waarom heb je er vanaf gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt weer eens gigantisch achter![]()
Heb er vanaf gezien, dus zit nu thuis zeg maar, tot ik een stage heb
Ben weer welkom bij mn oude stage, maar wordt misschien lastig om een goede opdracht te vinden daar. Vrijdag ff naar school voor overlegquote:
Ik kreeg de indruk dat ze meer iemand zochten om veel werk te doen, ipv een goede afstudeeropdrachtquote:
Ja, zondagquote:Kom naar Rotterdam
Gezellig! Maar je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben weer welkom bij mn oude stage, maar wordt misschien lastig om een goede opdracht te vinden daar. Vrijdag ff naar school voor overleg
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze meer iemand zochten om veel werk te doen, ipv een goede afstudeeropdracht
[..]
Ja, zondag
Ik weet heel goed wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat dat heel snel gaat gebeurenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gezellig! Maar je weet wat ik bedoel
Wat jij wil, jongen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat dat heel snel gaat gebeuren![]()
Ik zou het echt niet erg vindenquote:
Ik heb geen ideequote:Gaan we zondag nou naar de film of wat anders doen?
Je kan gewoon een ov chipkaart kopen.. bij een van de machinesquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet erg vinden, maar ik ga er vanuit dat ik hier in de buurt op stage kan. En daarna naar Schiphol
![]()
[..]
Ik heb geen ideeWeet alleen dat ik zondag op Zuidplein sta zonder dat ik de metro in kan
Mocht het zo zijn, dan heb je mijn nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet erg vinden, maar ik ga er vanuit dat ik hier in de buurt op stage kan. En daarna naar Schiphol
![]()
[..]
Ik heb geen ideeWeet alleen dat ik zondag op Zuidplein sta zonder dat ik de metro in kan
Ik word al opgehaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, dan heb je mijn nummer
Wacht wel op mn studentenkaartquote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan gewoon een ov chipkaart kopen.. bij een van de machines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |