verrekkes snel nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
snel he, Don!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef MrManiak het volgende:
Ik ben bezig met het tikken van een review, maar loop nu vast. Ik wil een vergelijking maken met een andere band, probleem is dat ik maar van die band kom.
Het is een poprockband. De zanger heeft kort blond haar en liep met mogelijk een ander bandlid in de videoclip over een skatebaan en/of een leeggelopen zwembad. Ook liep hij het huis van zijn ex in. Ex was vreemd gegaan en hij smeet een vaas van tafel en een fotolijstje door de kamer.
Heeft iemand enig idee? Ik zit me gek te piekeren...
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Stephanos het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje hieronder, het is wel erg zacht opgenomen maar goed.. Ik hoop dat iemand het kentBedankt alvast!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Ian Oliver - Skankinquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef stijn_ het volgende:
ik zoek het nummer dat hier in Deal Or No Deal op 5.50 wordt gespeeld:
klik
Graag gedaanquote:
Wilde gok:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zit al 2 weken te zoeken naar een vrij nieuw nummer (geloof ik), het begint met een hoog deuntje, verder geen begeleiding oid. eronder, en daarna komt een vrouwenstem met begeleiding en "beat"..
het deuntje van het begin komt elk refrein terug.
verder iss het een beetje dance en modern..
zeer karige omschrijving, maar heb hem 1x gehoord en ik was vrij dronken..
zou geweldig zijn als iemand het weet!
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef raptorix het volgende:
jadadada in the opera, moet een makkie zijn maar weet niet hoe ie heet
http://nl.youtube.com/watch?v=2JWT7rACq6g&feature=relatedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef raptorix het volgende:
jadadada in the opera, moet een makkie zijn maar weet niet hoe ie heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |