quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:Nog 1 dagje werken, en dan meer dan een week vrij. Zomaar, spontaan, ik had zin in vakantie, en het kon!
![]()
Kijk dat is pas fijn op een maandag.
Cc! Nooit meer poweryoga? Wat een nieuw verworven vrijheid!![]()
Welkom Nijnja!
Goedenavond Fok!
Drie minuten na het slotje!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
Ik ben allang blij als ik mijn hoofd niet hoef te breken over een TT!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
sorry Lies
Maar er zijn meerdere voor je geweest die de laatste niet had en wel een nieuwe TT openden.
nee, joh! ik zal je niet meer pesten vanaf nu, het is mooi geweest (en straks kies je nog voor dementosser in dit ontsponnen duelquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Mc D. trek past zeker helemaal in jouw beeld van mij, hè w-j?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Drie minuten na het slotje!![]()
![]()
Je postte door het slotje heen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo snel als jij he?
De relbel..quote:
Ik deed wat?!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je postte door het slotje heen!
3 minuten na de lapo.
Dat gaat een perm ban wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Dementor het volgende:
Kom op WJ waar blijf je met je vuile platte praatjes?
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
Loop maar weer wegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
quote:
De mijne ook.quote:
Ik was je voor..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?![]()
Heul geen permban Soury!![]()
Ik zie een aankleedpopbanner, nu wil ik klikken.
ga maar rellen, ik ben een rampreltoeristquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
[ afbeelding ]
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Als je de OP meetelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?
en zo is het maar netquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
En dat is jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik lees best wel regelmatig mee. Maar de lust tot posten is mij wel een beetje vergaan
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de banner? Ik klikte niet, en nu heb ik spijt.![]()
Linkje?
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, 't gaat er best goed om![]()
Ohja, was dat deze? Dan heb ik dat ook al eens gedaan. Volgens mij kwam jij out of the blue met dat plaatje aanzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
LIef! Goed zorgen voor L&B!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
Ze weet mij vast wel te vinden via PM?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?
Hey big spender......quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
WTF is juf Judith?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is het eigenlijk wel Juf Judith in die reclame? Ik vraag het me af.
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coosquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juf Judith, DGK.........daarna gebeurde dit
Whehehehehe dat heb ik ook als ik ziek ben.. Stug doorroken ook als smaakt het van geen kanten. Wie weet is de volgende wel lekker..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coos
Gaaf die voorspellende woorden van Jaap "'t Is zo gemakkelijk om hier een miljoen te verdienen"quote:
Ik vind het juist altijd zo prettig, dat gepest van je. Een warm bad van insults. Heerlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef willem-jozef het volgende:
nee, joh! ik zal je niet meer pesten vanaf nu, het is mooi geweest
O, nooit gezien dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De zanglerares uit DGK.Ze schijnt in de reclame uit de OP te spelen.
Nee joh, dat was een grapje, ze moet geen eten. Alleen ijsjes, dat verdoofd die keel een beetje. En sigaretten, gewoon omdat ze lekker zijn en het kanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehehehe dat heb ik ook als ik ziek ben.. Stug doorroken ook als smaakt het van geen kanten. Wie weet is de volgende wel lekker..
Toch wel de specials van cup a soup he
Ik zit je de hele dag al te volgenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd zo prettig, dat gepest van je. Een warm bad van insults. Heerlijk.
Leuk om nog eens terug te zien!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaaf die voorspellende woorden van Jaap "'t Is zo gemakkelijk om hier een miljoen te verdienen"
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het nu al wat beter dan gisteren Pietje?
Vertel!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gister gingen we richting een depressie, nu is systeemcrash het toverwoord.
Jups, en het valt mij weer op dat Jaap de show maakt en dat Huub zo nodig moet bijvallen met een hoop geschreeuw en lawaaiquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk om nog eens terug te zien!
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gister gingen we richting een depressie, nu is systeemcrash het toverwoord.
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezenquote:
Ja ik zag het ook meteen weer, men wat had ik een hekel aan die Huub!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en het valt mij weer op dat Jaap de show maakt en dat Huub zo nodig moet bijvallen met een hoop geschreeuw en lawaai![]()
Ik mis een DGK-achtige RL
Zinnige inhoud of veel bladibla.......quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezen.
Aanrader?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezen.
Zinnig en verder kijkend dan de regulieren mediaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zinnige inhoud of veel bladibla.......
Ja, zou mooi zijn, streamsquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
En geen daten in het donker, ik wil streams!
Ja maar je moet er wel interesse in hebben, als je niet weet wat een obligatie is dan wordt 't niks zeg maarquote:
Joah maar dat weet ik nog net.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar je moet er wel interesse in hebben, als je niet weet wat een obligatie is dan wordt 't niks zeg maar.
Deze?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zinnig en verder kijkend dan de regulieren media.
Kopen dan!quote:
quote:
Bevalt primaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg Pietje, hoe bevalt je blauwe jasje en wist je wel dat de modekleur komende zomer een heel andere is
Top, ben er weg vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Niet zoenenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, ben er weg van![]()
Ziekenbezoek...virusje opdoen![]()
Roodquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Zuurkool is super gezond en lekker...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, de zuurkool smaakte me heerlijk.Dieettechnisch misschien niet het meest handige (want teveel gegeten
) maar lekker!!
![]()
Oh en nog hoiWJ!
(en de rest)
Ja, alleen die aardappels hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurkool is super gezond en lekker...
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
Als je morgen in je broek niest dan kon het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
't Is de tweede keer al dat ze 't heeft. 't Is terug gekomen, maar dat is wél haar eigen schuld. Ze reed auto met net gewassen haar, de ramen open en ze zong iets over "Freedom", wild met de armen buiten het raam zwaaiendquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je morgen in je broek niest dan kon het niet
Ik ben es flink ziek geweest .. Toen kwam mijn ex langs met een bak zuurkool. En een paar uur later mijn toenmalige vriend met een fles whiskeyquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie bracht wat, 't gaf uitstekend de toenmalige verhoudingen weer
quote:Groundhog Day (French: Jour de la marmotte) is an annual holiday celebrated on February 2 in the United States and Canada on which if a groundhog emerges from its burrow and fails to see its shadow because the weather is cloudy, winter will soon end.
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanjaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh. WJ weer bezig geweest, zag ik![]()
De Simpsons zijn stukken beter dan Ajax
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??quote:
Zie tekst!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot geruktquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot gerukt
Canada une potte de nattequote:
Heb de hele dag tegen Tanja aan zitten kijken in de montage. Wordt leukquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanja
Snel dus.. Ik geniet ervan thanksquote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb de hele dag tegen Tanja aan zitten kijken in de montage. Wordt leuk
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, happy Groundhogday!![]()
Moet ik nu mijn groundhogdaysong plaatsen?Keuzes keuzes
De volgende ben jij .. Je bent nu ook beroemdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd naar Tanja. En naar Willem. En naar wie nog volgt.
Ik beroep me op the 5th amendment.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
De volgende ben jij .. Je bent nu ook beroemd
Liedje:quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?
Heb ik weer wat gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beroep me op the 5th amendment.
Watje ... Geef je bloot. Kan leuke topics opleverenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beroep me op the 5th amendment.
Goed voorbeeld doet wellicht goed volgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Soury het volgende:
Watje ... Geef je bloot. Kan leuke topics opleveren
De op !!! En toen kwamje uit de kastquote:
Ik doe dat gelijk maar wel met MIJN bankrekeningquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet wellicht goed volgen.
Ik snap je niet.quote:
Dat plaatje van Fann in de opquote:
Die mag meerdere keren (zonder erop te klikken)quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
Of deze? Het begint met hetzelfde woord en het is een leuk though enigszins gedateerd liedje (maar daarom hoeft-ie ook maar eens per jaar)!![]()
Voila !!!!!!!!!!!! En uh vertel esquote:
Wat ga je b.v. met al dat geld doen wat je sinds vandaag uitspaart?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Wat moet ik vertellen?
Je ins en out's Je prive leven ff dumpen. Met pic's natuurlijk. Tis een kleine moeite maar we hebben er zoveel aan, echt waar. Echt naakt hoeft niet hoor maar tis mooi meegenomenquote:
Zit je in een pottige fase?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt naakt hoeft niet hoor maar tis mooi meegenomen
Nee tent en lokken enz.. Cc is daar veulst te slim voorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je in een pottige fase?![]()
Maarre...Cc een beetje ranzige verhalen zijn ook welkom hoor.
O, daar krijg je niks van.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
Morgenavond slaap ik met een vrouw.
En wat is dat principe dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
Jammer dat Pietje nu niet meeleest. Om half tien een documentaire over geld op de BBC.
Tax me if you can.
Over slimme vogels met bakken geld die principieel de belasting ontduiken.
Kan je pinnen met je poesquote:
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....quote:
Ik begreep dat ik nieuwe bril had moeten aanschaffen in 2008 . Ik loop altijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....
maar wel gebruik maken van de door de belastingbetaler betaalde voorzieningen.
Zeg maar de Liechtenstein route of Monaco enz.....
Schandalig want ze bulken al van het geld.
Ik ook. Ben in november en december een paar keer richting opticien gegaan maar iedere keer zat het barstens vol dus.....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begreep dat ik nieuwe bril had moeten aanschaffen in 2008 . Ik loop altijd achter de feiten aan.
Die werken niet in mijn geval.. Nou ja pech want een reserve bril zou echt wel welkom zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Ben in november en december een paar keer richting opticien gegaan maar iedere keer zat het barstens vol dus.....![]()
Ga ze wel per kilo bij de Hema kopen.
Principeloos dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....
maar wel gebruik maken van de door de belastingbetaler betaalde voorzieningen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
@ Lies ik heb verdomme zeer belangrijke PM's verwijderd voor ruimte .. Maar waarom gover de gover
Meet the Fokkersquote:
Ligt eraan vanuit welk oogpunt je het bekijkt.quote:
Mmmmmuuhhmmmm Mag ik eerst...Ja flauw ik weet hetquote:
Poging gedaan maar zelfs de honden vlogen weg binnen 1 minuutquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, ik moet gewoon even herrie posten. :
Ach je hebt een poging gedaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Poging gedaan maar zelfs de honden vlogen weg binnen 1 minuut
Geen idee Denk dat mijn katten het wel merkenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach je hebt een poging gedaan!![]()
Ik heb nu al een paar keer die reclame langs zien komen, maar volgens mij is het echt niet juf Judith.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, ik moet gewoon even herrie posten.![]()
Ja ze kon prachtig zingen!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee Denk dat mijn katten het wel merken
Ik had volgens mij de singel ergens.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Everything about you. tadadadaaaaaa everything about you
Ik heb deze cd!en origineel aangeschaft ergens in de jaren '90
![]()
Das wel een leuke.. !! Waneer heb je een echte cd gekocht. Ik zit te graven in mijn verledenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Everything about you. tadadadaaaaaa everything about you
Ik heb deze cd!en origineel aangeschaft ergens in de jaren '90
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Das wel een leuke.. !! Waneer heb je een echte cd gekocht. Ik zit te graven in mijn verleden
Die van Ugly kid Joe heb ik gekocht. Volgens mij nog bij ECI ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Das wel een leuke.. !! Waneer heb je een echte cd gekocht. Ik zit te graven in mijn verleden
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:56 schreef Coos het volgende:
Ik verwacht morgen ook een heerlijk vragenuurtje over Balkie z'n Irak onderzoek.
Zijn voorstel komt op hetzelfde neer als dat je een inbreker zijn eigen misdaad laat onderzoeken.![]()
Ik moet graven in de cd collectie... Heb um de laatste cd van Johnny Cashquote:
Femke zei net "ik zie Balkenende als de kalkoen die zelf het kerstmenu samenstelt".quote:Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Balkenende maakt zich niet zenuwachtig hoor. Er komt wat gesputter van de oppositie, en als het er op aan komt dan stemmen de coalitiefracties braaf tegen een parlementaire enquete.
En die is dood wat doe ikquote:
Een cd gekocht van een dooie. Die heb er niks meer aan toch?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Een cd gekocht van een dooie. Die heb er niks meer aan toch?
Kan je het net zo makkelijk downloaden
Goed opgelet op school vroeger Coos!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Coos het volgende:
Maar ik vrees dat je gelijk hebt. (in de kamer heeft de coalitie een meerderheid
Zijn vrouw ging hem voor... Misschien vond ik dat wel cool. Die liefdequote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien zijn nabestaanden?
Ik zat ook te denken welke cd ik voor het laatst gekocht heb, maar ik weet het dus echt niet meer.
Ik kon soms echt blij worden van het kopen van een cd, herinner ik me, vaagjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vrouw ging hem voor... Misschien vond ik dat wel cool. Die liefdeEn tis een gave cd.
LP'squote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kon soms echt blij worden van het kopen van een cd, herinner ik me, vaagjes.
LP's die heb ik niet zo bewust meegemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
LP'sZo vrolijk dat ik de Stranglers kei hard opzette voor mijn ouders
Ik ben ietsie ouder denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LP's die heb ik niet zo bewust meegemaakt.
Zijn nummertjes Ik ben een kinderachtig gevalquote:
Ik voel me er prima bij!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn nummertjes Ik ben een kinderachtig geval
Ik wilde vroeg naar me bed..zoals altijd.. Ga ff een sate'tje happen en slapen. Best lastig weer vol aan d bakquote:
Je duivelsate!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg naar me bed..zoals altijd.. Ga ff een sate'tje happen en slapen. Best lastig weer vol aan d bak
Briljant!quote:
Jij hebt zeker vaak de Rohrsachertest gedaan?quote:
Ja, bah, ik ben jaloers op je!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenavond.
Wat een heerlijk sfeertje hier, je zou het maar echt live mogen meemaken.![]()
Dat massale vind ik hier wel wat hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bah, ik ben jaloers op je!![]()
Alleen vind ik dat wel heel massaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat massale vind ik hier wel wat hebben.
Een soort groot saamhorigheidsgevoel.Ja? Dat misschien wel, maar om dan in het midden te staan met die enorme massa mensen om je heen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweet niet hoor...
Haha werd je daar niet enorm misselijk van?![]()
Ik heb gister wel gezondigd, niet eens heel erg hoor, maar wel wat lekkers gehad.
Vandaag weer streng!
Ik heb namelijk overal kaders voor. In het kader van: ik ben zielig dus ik mag dit, of ik heb hard gewerkt dus ik mag dat...
Screw them.
We're going home.
Ik zou me vooraf wel engszins onprettig voelen, maar als de muziek begint lukt het me altijd wel me er in mee te laten voeren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja? Dat misschien wel, maar om dan in het midden te staan met die enorme massa mensen om je heen...
Kweet niet hoor...
Haha werd je daar niet enorm misselijk van?![]()
Ik heb gister wel gezondigd, niet eens heel erg hoor, maar wel wat lekkers gehad.
Vandaag weer streng!
Ik heb namelijk overal kaders voor. In het kader van: ik ben zielig dus ik mag dit, of ik heb hard gewerkt dus ik mag dat...
Ja, ach, dat is ook wel weer zo, en iedereen is er voor hetzelfde, Oasis!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou me vooraf wel engszins onprettig voelen, maar als de muziek begint lukt het me altijd wel me er in mee te laten voeren.
Ik woog vanmorgen 88.5, en mijn streven is tot de lente onder de 90 te blijven.
Dus ik dacht, het kan wel.![]()
In het begin woog ik me dagelijks, en ging ik een grafiek maken in Excel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ach, dat is ook wel weer zo, en iedereen is er voor hetzelfde, Oasis!![]()
Ik weeg me maar 1x per week denk ik, ik werd alweer helemaal frustie toen ik zondag ineens 2 ons zwaarder was terwijl ik zaterdagavond niets had genomen!![]()
Hopelijk vrijdag weer wat eraf. Ik wil 1 April 10 kg eraf hebben, maar de lat ligt wel hoog, dat weet ik.
Ja, heerlijk he, als de schaal ineens omlaag gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het begin woog ik me dagelijks, en ging ik een grafiek maken in Excel.![]()
Maar wekelijks is prettiger, geeft mij iig meer rust.
Al wordt deze mening misschien ook wel gevoed door het feit dat het vanmorgen zo onverwachts meeviel.
Ik leg mijn lat ook wel hoog hoor, maar voor mij werkt het echt met veel lichaamsbeweging.
En dat blijft momenteel toch beperkt tot 2 keer per week fitnessen, en 1 middag per week 8 km wandelen, en 40 minuten fietsen.
88,5 kg is toch helemaal niet zo zwaar voor een vent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik woog vanmorgen 88.5, en mijn streven is tot de lente onder de 90 te blijven.
Dus ik dacht, het kan wel.![]()
quote:
Ja, ik ga toch maar eens stoppen met die energiedrankjes (suiker en cafeïne).quote:
Ik denk dat hij geen reactie verwachtte, en binnen nu en 10 minuten reageert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Hidi is geschrokken van ons Peter, hij is gelijk weer pleite.........
ik denk dat je gelijk krijgt........quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen reactie verwachtte, en binnen nu en 10 minuten reageert.
Wedden?
Waarom zijn wijven zo goorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:10 schreef FANN het volgende:
wil de laatste spieker in mijn fobo zich hier nu even melden s,v,p,
http://fotoboek.fok.nl/Slander
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:10 schreef FANN het volgende:
wil de laatste spieker in mijn fobo zich hier nu even melden s,v,p,
http://fotoboek.fok.nl/Slander
quote:
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......gadver........ die mag weblijven..........
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
M'n moeder is nogal nat (pics)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja laat een scheet in zijn gezicht!
slaapse Opa .........quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kwam alleen de pc uitzetten.![]()
Deze niet: Waargebeurd verhaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
ow... al zijn topics zijn al op slot gegooid......
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze niet: Waargebeurd verhaal
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze niet: Waargebeurd verhaal
Je vergeet het beste deelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog niet nee.![]()
Was 2 jaar geleden een ex van mij aant masseren met massage-olie in bed (zeg maar als voorpret). Ik zat bovenop haar, kom ik richting haar kont en duw die billen uit elkaar zie ik gewoon een aangekoekte bruine eenheid van ontlasting ertussen kleven.
Even kotsen en doorfokken!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:22 schreef FANN het volgende:
en nou ben ik een beetje misselijk..........
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hé dooie........ weer wakker ?![]()
nog iets gebeurd?
of zit je nog steeds te wachten op een wondertje?
Zeikwijfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een schop onder je kont nodig........
[ afbeelding ]
Ik heb het gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn pc liep weer vast![]()
maar het plaatje is gepost.........
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het gezien![]()
Die hierboven is ook wel geniaal trouwens
quote:
quote:
Meen je dit nu echt, of typ je het uit beleefdheid.quote:
130 dbquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt, of typ je het uit beleefdheid.
En in geval van echtheid: met hoeveel decibel heb je ongeveer moeten lachen?
Goeie FANNquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt, of typ je het uit beleefdheid.
En in geval van echtheid: met hoeveel decibel heb je ongeveer moeten lachen?
Ja, voor je het weet komen er nog meer van dat soort 'moppen'.quote:
Ja, stimuleer het maar niet idd.quote:
Laterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 04:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, stimuleer het maar niet idd.![]()
Ik ga liggen, in de hoop door slaap overvallen te worden.
Moet morgen alweer om 10 uur op.
juffie judithquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
En met Juf Judith in de reclame....
[ link | afbeelding ]
Spannend. Succes vanmiddagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag sollicitatiegesprek.Of althans, intake bij het uitzendbureau.
Als dit gaat zoals het lijkt te gaan dan heb ik zéér binnenkort een baan.
Dat is inderdaad al een heel goed begin! Succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Buurvrouw succes, je hebt er zin in, dat is al een goed binnenkomen.
Volgens mij ging dat datingprogramma niet door voor LS, je moet er tussen 25-35 zijn en daar viel hij net buitenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen, Lekker Simpel, veel plezier in Aalsmeer.
Buurvrouw succes, je hebt er zin in, dat is al een goed binnenkomen.
Opnieuw de doelgroep 25-35 jaar. Jammer voor hen die ouder zijn, ik vond die gemengdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij ging dat datingprogramma niet door voor LS, je moet er tussen 25-35 zijn en daar viel hij net buiten
Ja dat is zeker jammer, als je de 35 bent gepasseerd willen ze je niet meer op tv.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Opnieuw de doelgroep 25-35 jaar. Jammer voor hen die ouder zijn, ik vond die gemengde
leeftijden juist wel leuk bij BB1 en eerste deel van DGK.
Zo'n datingprogramma kun je toch niet met BB/DGK vergelijken? Totaal ander format en ik kan me wel enigszins voorstellen dat ze voor zo'n datingprogramma een leeftijdsgrens stellen. Zitten er allemaal van die leuke, strakke meiden en jongens en een verdwaalde opa.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Opnieuw de doelgroep 25-35 jaar. Jammer voor hen die ouder zijn, ik vond die gemengde
leeftijden juist wel leuk bij BB1 en eerste deel van DGK.
Zal het kind niet wakker van liggen. Men betaald 75-200 euro voor een drie-minuten filmpje als dit (al naar gelang plaats en setting van actie) die vervolgens op een daarvoor geschikte website geplaatst worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een schop onder je kont nodig........
[ afbeelding ]
Misschien wel een idee om per aflevering een bepaalde leeftijd mee te laten doen. Dan hebben de zoekende 40-plussers ook nog een kansquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n datingprogramma kun je toch niet met BB/DGK vergelijken? Totaal ander format en ik kan me wel enigszins voorstellen dat ze voor zo'n datingprogramma een leeftijdsgrens stellen. Zitten er allemaal van die leuke, strakke meiden en jongens en een verdwaalde opa.
Moet ook maar net binnen de doelgroep van die zender passen. Misschien moet Omroep MAX maar een eigen datingshow beginnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wel een idee om per aflevering een bepaalde leeftijd mee te laten doen. Dan hebben de zoekende 40-plussers ook nog een kans
Doen ze ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om per aflevering een bepaalde leeftijd mee te laten doen. Dan hebben de zoekende 40-plussers ook nog een kans
Mooi en niet mooi. Uitzendbureaus hebben een CAO om van te huilen. Daarnaast zit je ook nog eens klem als je het bij een instelling echt leuk gaat vinden en er in vaste dienst wil. "Dat kan niet mevrouw, we hebben een contract met Randstad en mogen geen "slaven" van hen in vaste dienst nemen!".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag sollicitatiegesprek.Of althans, intake bij het uitzendbureau.
Als dit gaat zoals het lijkt te gaan dan heb ik zéér binnenkort een baan.
Dat is wel de essentie van een uitzendbureau, ja. Moderne slavernij - alles voor goedkope arbeid. Als je voor jezelf zou beginnen, kun je binnen een week verdienen waar je bij een uitzendbureau een maand over doet. En je hebt ook het gezeik met het papierwerk niet, en ook niet van die vreselijke intercedentes die écht geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi en niet mooi. Uitzendbureaus hebben een CAO om van te huilen. Daarnaast zit je ook nog eens klem als je het bij een instelling echt leuk gaat vinden en er in vaste dienst wil. "Dat kan niet mevrouw, we hebben een contract met Randstad en mogen geen "slaven" van hen in vaste dienst nemen!".
Oh, en ben je ziek, de eerste twee dagen zijn voor eigen rekening, iedere keer weer
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
-knip-
Sorry heur, maar na het zien van Jort Kelder (gisteren bij P&W) heb ik ineens helemaal een hekel aan grootverdieners. De baas van Randstad (en alle andere uitzendbureaus) betalen nagenoeg geen belasting, maar elke tijdelijke werkezel betaalt zich scheel.
Wie werkt hier allemaal voor iemand anders?
Jups, maar 't is klein hoor. Een soort van familieforumpjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:51 schreef Marrije het volgende:
Succes buuf.
Opa
NMNS, wat las ik, heb je een eigen forum?
Dan betaal jij je toch ook niet scheelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik werk niet en m'n man heeft een eigen bedrijf.
inclusief kinderporno vakantiefoto's?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar 't is klein hoor. Een soort van familieforumpje
Hoi, dat ga ik even terugkijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een uitzendbureau, ja. Moderne slavernij - alles voor goedkope arbeid. Als je voor jezelf zou beginnen, kun je binnen een week verdienen waar je bij een uitzendbureau een maand over doet. En je hebt ook het gezeik met het papierwerk niet, en ook niet van die vreselijke intercedentes die écht geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn.
Sorry heur, maar na het zien van Jort Kelder (gisteren bij P&W) heb ik ineens helemaal een hekel aan grootverdieners. De baas van Randstad (en alle andere uitzendbureaus) betalen nagenoeg geen belasting, maar elke tijdelijke werkezel betaalt zich scheel.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
inclusief kinderporno vakantiefoto's?
Ah komt die blonde daar ook vandaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar 't is klein hoor. Een soort van familieforumpje
Nee joh, je weet toch waar die vandaan komt (verhaal van ban en zo)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah komt die blonde daar ook vandaan?
Ik werk voor een werkgever en voor het eigen bedrijf van mijn manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een uitzendbureau, ja. Moderne slavernij - alles voor goedkope arbeid. Als je voor jezelf zou beginnen, kun je binnen een week verdienen waar je bij een uitzendbureau een maand over doet. En je hebt ook het gezeik met het papierwerk niet, en ook niet van die vreselijke intercedentes die écht geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn.
Jort was zelf (althans, zo leek het) oprecht over de zeik dat de middenklasse wordt uitgekleed door de regering, terwijl grote bedrijven en vermogende personenen allemaal sneaky backdoors weten te vinden om hun geld goedkoop weg te sluizen. Hij weet het aardig te brengen, en sinds het mafia-maatje-verhaal ben ik fan van Jort.quote:
Misschien iets van :"what's yours is yours and mine".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan betaal jij je toch ook niet scheelLaat staan dat je een tijdelijke werkezel bent.
Je zal jezelf wel scheel shoppen
Jort is tof, altijd al geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jort was zelf (althans, zo leek het) oprecht over de zeik dat de middenklasse wordt uitgekleed door de regering, terwijl grote bedrijven en vermogende personenen allemaal sneaky backdoors weten te vinden om hun geld goedkoop weg te sluizen. Hij weet het aardig te brengen, en sinds het mafia-maatje-verhaal ben ik fan van Jort.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jort was zelf (althans, zo leek het) oprecht over de zeik dat de middenklasse wordt uitgekleed door de regering, terwijl grote bedrijven en vermogende personenen allemaal sneaky backdoors weten te vinden om hun geld goedkoop weg te sluizen.
Als zelfstandige is het óók feest hoor, qua papierwerk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier ook nog frisdrank, melk, fruitsappen en fruit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
En koffie, thee PLUS cup-a-soup zijn hier gratis.
Dat laatste kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan betaal jij je toch ook niet scheelLaat staan dat je een tijdelijke werkezel bent.
Je zal jezelf wel scheel shoppen
Het was sarcastisch bedoeld hoor. Niet als een wedstrijdje wie het meest gratis uit de koelkast kan trekken bij z'n baas.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ook nog frisdrank, melk, fruitsappen en fruit.
Maar toch. Een eigen bedrijfje, zonder baas ... begint steeds aantrekkelijker te klinken.
Dan is je klant de baas, die zijn veelal nog veel lastigerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch. Een eigen bedrijfje, zonder baas ... begint steeds aantrekkelijker te klinken.
Niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Gert het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld hoor. Niet als een wedstrijdje wie het meest gratis uit de koelkast kan trekken bij z'n baas.
Diverse dingen. Laatste tijd veel gesprekken gehad met diverse mensen hierover en langzaam maar zeker ben ik steeds meer die richting in aan het denken.quote:Wat maakt het "steeds aantrekkelijker" dan, dat eigen bedrijfje? Doorbetaald hele dagen FOK!-en is er dan niet meer bij.
Mwoah, ik heb nu ook rechtstreeks met klanten te maken, op mijn werk en bij mijn freelance klussen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan is je klant de baas, die zijn veelal nog veel lastiger
Dat snap ik ook wel weer, maar collega's maken je werk leuk - niet je leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef lies1958 het volgende:
Ik zou voor geen goud mijn collega's willen missen.
1200??? dat red ik noooooooit....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, als je 1200 uren als ZZp-er werkt heb je zooooooooooveel voordeel. (belasting, auto van de zaak voor weinig) en 1200 uur is helemaal niet veel.
Wat een onzin, collega's kunnen je leven ook leuk makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel weer, maar collega's maken je werk leuk - niet je leven.
L&B is ook bezig om zelf iets op te starten via http://www.pgbextra.nl/ , het is misschien ook wel iets voor jou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, als je 1200 uren als ZZp-er werkt heb je zooooooooooveel voordeel. (belasting, auto van de zaak voor weinig) en 1200 uur is helemaal niet veel.
Maar ik zou niet weten hoe ik mij moet ZZP-en. Ik weiger particulier bejaarden te gaan wassen.
Je had de weiger gemist geloof ik hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
L&B is ook bezig om zelf iets op te starten via http://www.pgbextra.nl/ , het is misschien ook wel iets voor jou?
Tijdens werkuren dan toch. Tenminste voor mij. Ik hou er niet van om privé met collega's om te gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een onzin, collega's kunnen je leven ook leuk maken
Tuurlijk. Maar je begint natuurlijk aan dit leven zónder collega's. Mijn punt is dat je niet per sé voor een baas hoeft te werken om toch geld te verdienen. Bij een baas werken heeft z'n voordelen (graties ijsjes, leuke collegae), maar als zelfstandige kun je natuurlijk wel je eigen tijd indelen en bovendien meer verdienen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker weten, ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Heb daardoor nooit last van stress. Kom met leuke verhalen thuis ipv sjaggie en verdien daarbij ook nog een riant inkomen. Waardoor er weer veel leuke prive dingen extra gedaan kunnen worden met het gezin en vrienden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |