Ik was je voor..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?![]()
Heul geen permban Soury!![]()
Ik zie een aankleedpopbanner, nu wil ik klikken.
ga maar rellen, ik ben een rampreltoeristquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
[ afbeelding ]
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Als je de OP meetelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?
en zo is het maar netquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
En dat is jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik lees best wel regelmatig mee. Maar de lust tot posten is mij wel een beetje vergaan
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de banner? Ik klikte niet, en nu heb ik spijt.![]()
Linkje?
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, 't gaat er best goed om![]()
Ohja, was dat deze? Dan heb ik dat ook al eens gedaan. Volgens mij kwam jij out of the blue met dat plaatje aanzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
LIef! Goed zorgen voor L&B!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
Ze weet mij vast wel te vinden via PM?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?
Hey big spender......quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
WTF is juf Judith?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is het eigenlijk wel Juf Judith in die reclame? Ik vraag het me af.
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coosquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juf Judith, DGK.........daarna gebeurde dit
Whehehehehe dat heb ik ook als ik ziek ben.. Stug doorroken ook als smaakt het van geen kanten. Wie weet is de volgende wel lekker..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |