Top, ben er weg vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Niet zoenenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, ben er weg van![]()
Ziekenbezoek...virusje opdoen![]()
Roodquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Zuurkool is super gezond en lekker...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, de zuurkool smaakte me heerlijk.Dieettechnisch misschien niet het meest handige (want teveel gegeten
) maar lekker!!
![]()
Oh en nog hoiWJ!
(en de rest)
Ja, alleen die aardappels hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurkool is super gezond en lekker...
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
Als je morgen in je broek niest dan kon het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
't Is de tweede keer al dat ze 't heeft. 't Is terug gekomen, maar dat is wél haar eigen schuld. Ze reed auto met net gewassen haar, de ramen open en ze zong iets over "Freedom", wild met de armen buiten het raam zwaaiendquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je morgen in je broek niest dan kon het niet
Ik ben es flink ziek geweest .. Toen kwam mijn ex langs met een bak zuurkool. En een paar uur later mijn toenmalige vriend met een fles whiskeyquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie bracht wat, 't gaf uitstekend de toenmalige verhoudingen weer
quote:Groundhog Day (French: Jour de la marmotte) is an annual holiday celebrated on February 2 in the United States and Canada on which if a groundhog emerges from its burrow and fails to see its shadow because the weather is cloudy, winter will soon end.
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanjaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh. WJ weer bezig geweest, zag ik![]()
De Simpsons zijn stukken beter dan Ajax
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??quote:
Zie tekst!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot geruktquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot gerukt
Canada une potte de nattequote:
Heb de hele dag tegen Tanja aan zitten kijken in de montage. Wordt leukquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanja
Snel dus.. Ik geniet ervan thanksquote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb de hele dag tegen Tanja aan zitten kijken in de montage. Wordt leuk
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, happy Groundhogday!![]()
Moet ik nu mijn groundhogdaysong plaatsen?Keuzes keuzes
De volgende ben jij .. Je bent nu ook beroemdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd naar Tanja. En naar Willem. En naar wie nog volgt.
Ik beroep me op the 5th amendment.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
De volgende ben jij .. Je bent nu ook beroemd
Liedje:quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.... 't is ook geen vrijdag hè. Maar het is wél groundhogday! Wat te doen? Een "echt groundhogday"-liedje wellicht, dat we elk jaar op 2 februari posten?
Heb ik weer wat gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beroep me op the 5th amendment.
Watje ... Geef je bloot. Kan leuke topics opleverenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beroep me op the 5th amendment.
Goed voorbeeld doet wellicht goed volgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Soury het volgende:
Watje ... Geef je bloot. Kan leuke topics opleveren
De op !!! En toen kwamje uit de kastquote:
Ik doe dat gelijk maar wel met MIJN bankrekeningquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet wellicht goed volgen.
Ik snap je niet.quote:
Dat plaatje van Fann in de opquote:
Die mag meerdere keren (zonder erop te klikken)quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
Of deze? Het begint met hetzelfde woord en het is een leuk though enigszins gedateerd liedje (maar daarom hoeft-ie ook maar eens per jaar)!![]()
Voila !!!!!!!!!!!! En uh vertel esquote:
Wat ga je b.v. met al dat geld doen wat je sinds vandaag uitspaart?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Wat moet ik vertellen?
Je ins en out's Je prive leven ff dumpen. Met pic's natuurlijk. Tis een kleine moeite maar we hebben er zoveel aan, echt waar. Echt naakt hoeft niet hoor maar tis mooi meegenomenquote:
Zit je in een pottige fase?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt naakt hoeft niet hoor maar tis mooi meegenomen
Nee tent en lokken enz.. Cc is daar veulst te slim voorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je in een pottige fase?![]()
Maarre...Cc een beetje ranzige verhalen zijn ook welkom hoor.
O, daar krijg je niks van.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
Morgenavond slaap ik met een vrouw.
En wat is dat principe dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
Jammer dat Pietje nu niet meeleest. Om half tien een documentaire over geld op de BBC.
Tax me if you can.
Over slimme vogels met bakken geld die principieel de belasting ontduiken.
Kan je pinnen met je poesquote:
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....quote:
Ik begreep dat ik nieuwe bril had moeten aanschaffen in 2008 . Ik loop altijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....
maar wel gebruik maken van de door de belastingbetaler betaalde voorzieningen.
Zeg maar de Liechtenstein route of Monaco enz.....
Schandalig want ze bulken al van het geld.
Ik ook. Ben in november en december een paar keer richting opticien gegaan maar iedere keer zat het barstens vol dus.....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begreep dat ik nieuwe bril had moeten aanschaffen in 2008 . Ik loop altijd achter de feiten aan.
Die werken niet in mijn geval.. Nou ja pech want een reserve bril zou echt wel welkom zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Ben in november en december een paar keer richting opticien gegaan maar iedere keer zat het barstens vol dus.....![]()
Ga ze wel per kilo bij de Hema kopen.
Principeloos dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
geen belasting afdragen voor algemeen nut zoals scholing, gezondheidszorg, infrastructuur enz....
maar wel gebruik maken van de door de belastingbetaler betaalde voorzieningen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
@ Lies ik heb verdomme zeer belangrijke PM's verwijderd voor ruimte .. Maar waarom gover de gover
Meet the Fokkersquote:
Ligt eraan vanuit welk oogpunt je het bekijkt.quote:
Mmmmmuuhhmmmm Mag ik eerst...Ja flauw ik weet hetquote:
Poging gedaan maar zelfs de honden vlogen weg binnen 1 minuutquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, ik moet gewoon even herrie posten. :
Ach je hebt een poging gedaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Poging gedaan maar zelfs de honden vlogen weg binnen 1 minuut
Geen idee Denk dat mijn katten het wel merkenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach je hebt een poging gedaan!![]()
Ik heb nu al een paar keer die reclame langs zien komen, maar volgens mij is het echt niet juf Judith.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry, ik moet gewoon even herrie posten.![]()
Ja ze kon prachtig zingen!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee Denk dat mijn katten het wel merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |