quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:Nog 1 dagje werken, en dan meer dan een week vrij. Zomaar, spontaan, ik had zin in vakantie, en het kon!
![]()
Kijk dat is pas fijn op een maandag.
Cc! Nooit meer poweryoga? Wat een nieuw verworven vrijheid!![]()
Welkom Nijnja!
Goedenavond Fok!
Drie minuten na het slotje!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
Ik ben allang blij als ik mijn hoofd niet hoef te breken over een TT!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
sorry Lies
Maar er zijn meerdere voor je geweest die de laatste niet had en wel een nieuwe TT openden.
nee, joh! ik zal je niet meer pesten vanaf nu, het is mooi geweest (en straks kies je nog voor dementosser in dit ontsponnen duelquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Mc D. trek past zeker helemaal in jouw beeld van mij, hè w-j?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Drie minuten na het slotje!![]()
![]()
Je postte door het slotje heen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo snel als jij he?
De relbel..quote:
Ik deed wat?!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je postte door het slotje heen!
3 minuten na de lapo.
Dat gaat een perm ban wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Dementor het volgende:
Kom op WJ waar blijf je met je vuile platte praatjes?
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
Loop maar weer wegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
quote:
De mijne ook.quote:
Ik was je voor..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?![]()
Heul geen permban Soury!![]()
Ik zie een aankleedpopbanner, nu wil ik klikken.
ga maar rellen, ik ben een rampreltoeristquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
[ afbeelding ]
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Als je de OP meetelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?
en zo is het maar netquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
En dat is jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik lees best wel regelmatig mee. Maar de lust tot posten is mij wel een beetje vergaan
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de banner? Ik klikte niet, en nu heb ik spijt.![]()
Linkje?
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, 't gaat er best goed om![]()
Ohja, was dat deze? Dan heb ik dat ook al eens gedaan. Volgens mij kwam jij out of the blue met dat plaatje aanzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een tijdje geleden als plaatje gepost. Omdat het zo grappig was toen het ergens over ging.. Vraag niet waarover ?? het gaat meestal nergens over.
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Hoe gaat het met je forum ..
LIef! Goed zorgen voor L&B!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
Ze weet mij vast wel te vinden via PM?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Marrije vroeg laatst om een linkje voor je forum?
Hey big spender......quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles gaat goed, alleen L&B is ziek. Straks maar even een oppertje brengen. Ben voor haar aan het koken nu, drie gangen "cup a soup"
WTF is juf Judith?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is het eigenlijk wel Juf Judith in die reclame? Ik vraag het me af.
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coosquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juf Judith, DGK.........daarna gebeurde dit
Whehehehehe dat heb ik ook als ik ziek ben.. Stug doorroken ook als smaakt het van geen kanten. Wie weet is de volgende wel lekker..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet ook al sigaretten en waterijsjes (voor d'r zere keel) meenemen, 't kan wel op hoor Coos
Gaaf die voorspellende woorden van Jaap "'t Is zo gemakkelijk om hier een miljoen te verdienen"quote:
Ik vind het juist altijd zo prettig, dat gepest van je. Een warm bad van insults. Heerlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef willem-jozef het volgende:
nee, joh! ik zal je niet meer pesten vanaf nu, het is mooi geweest
O, nooit gezien dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De zanglerares uit DGK.Ze schijnt in de reclame uit de OP te spelen.
Nee joh, dat was een grapje, ze moet geen eten. Alleen ijsjes, dat verdoofd die keel een beetje. En sigaretten, gewoon omdat ze lekker zijn en het kanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehehehe dat heb ik ook als ik ziek ben.. Stug doorroken ook als smaakt het van geen kanten. Wie weet is de volgende wel lekker..
Toch wel de specials van cup a soup he
Ik zit je de hele dag al te volgenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd zo prettig, dat gepest van je. Een warm bad van insults. Heerlijk.
Leuk om nog eens terug te zien!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaaf die voorspellende woorden van Jaap "'t Is zo gemakkelijk om hier een miljoen te verdienen"
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat het nu al wat beter dan gisteren Pietje?
Vertel!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gister gingen we richting een depressie, nu is systeemcrash het toverwoord.
Jups, en het valt mij weer op dat Jaap de show maakt en dat Huub zo nodig moet bijvallen met een hoop geschreeuw en lawaaiquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk om nog eens terug te zien!
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gister gingen we richting een depressie, nu is systeemcrash het toverwoord.
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezenquote:
Ja ik zag het ook meteen weer, men wat had ik een hekel aan die Huub!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en het valt mij weer op dat Jaap de show maakt en dat Huub zo nodig moet bijvallen met een hoop geschreeuw en lawaai![]()
Ik mis een DGK-achtige RL
Zinnige inhoud of veel bladibla.......quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezen.
Aanrader?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben 't boek van Willem Middelkoop (die verslaggever bij rtlz) aan 't lezen.
Zinnig en verder kijkend dan de regulieren mediaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zinnige inhoud of veel bladibla.......
Ja, zou mooi zijn, streamsquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
En geen daten in het donker, ik wil streams!
Ja maar je moet er wel interesse in hebben, als je niet weet wat een obligatie is dan wordt 't niks zeg maarquote:
Joah maar dat weet ik nog net.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar je moet er wel interesse in hebben, als je niet weet wat een obligatie is dan wordt 't niks zeg maar.
Deze?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zinnig en verder kijkend dan de regulieren media.
Kopen dan!quote:
quote:
Bevalt primaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg Pietje, hoe bevalt je blauwe jasje en wist je wel dat de modekleur komende zomer een heel andere is
Top, ben er weg vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Niet zoenenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, ben er weg van![]()
Ziekenbezoek...virusje opdoen![]()
Roodquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevalt prima, ik loop altijd achter de mode aan
.
Zuurkool is super gezond en lekker...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, de zuurkool smaakte me heerlijk.Dieettechnisch misschien niet het meest handige (want teveel gegeten
) maar lekker!!
![]()
Oh en nog hoiWJ!
(en de rest)
Ja, alleen die aardappels hè.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurkool is super gezond en lekker...
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
Als je morgen in je broek niest dan kon het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar de rest kan toch wel![]()
't Is de tweede keer al dat ze 't heeft. 't Is terug gekomen, maar dat is wél haar eigen schuld. Ze reed auto met net gewassen haar, de ramen open en ze zong iets over "Freedom", wild met de armen buiten het raam zwaaiendquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je morgen in je broek niest dan kon het niet
Ik ben es flink ziek geweest .. Toen kwam mijn ex langs met een bak zuurkool. En een paar uur later mijn toenmalige vriend met een fles whiskeyquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, en griep duurt hooguit een weekje.
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie bracht wat, 't gaf uitstekend de toenmalige verhoudingen weer
quote:Groundhog Day (French: Jour de la marmotte) is an annual holiday celebrated on February 2 in the United States and Canada on which if a groundhog emerges from its burrow and fails to see its shadow because the weather is cloudy, winter will soon end.
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanjaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh. WJ weer bezig geweest, zag ik![]()
De Simpsons zijn stukken beter dan Ajax
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??quote:
Zie tekst!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis godverdomme maandag. Gelukkig om qua werk maar eh ??
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot geruktquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Fransosen zijn zowiezo van de pot gerukt
Canada une potte de nattequote:
Heb de hele dag tegen Tanja aan zitten kijken in de montage. Wordt leukquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is ajax ??? En uh waar blijft Tanja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |