Snoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Deadline is verstreken. Jullie zit de rest van het seizoen dus nog vast aan die 1e klas prutser Danko. Jammer.
Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
Danko is een uitstekende spits, mits goed gebruikt. Probleem voor Danko is voornamelijk dat hij niet altijd speelt (en hij heeft dat vertrouwen nodig om optimaal te renderen), en dat wanneer hij wel speelt, hij te vaak als eenzame spits wordt gebruikt, ipv naast een 2de spits. Tja.
Volgens mij zou hij al een heel stuk vaker scoren als hij gewoon wekelijks zou spelen, naast een andere spits, in een 4-4-2 systeem. Jammer dat hij zeer zelden zo gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.
Vandaar dat hij gewoon het vertrouwen moet krijgen van de trainer, en weten dat hij iedere keer speelt. Nu moet hij het telkens in 20-30 minuten laten zien, regelmatig in een systeem/opstelling die hem niet ligt, en in een team dat sowieso niet loopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij legt hij zichzelf te veel druk op, eenmaal spelend bij een topclub.
Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:13 schreef Loserkid het volgende:
Mag ik jullie iets vragen geloven jullie Reker nog?
Hij is net een kind dat zich overal uit praat met een lul verhaaltje..
Ik denk idd ook dat dat beter is voor PSV, die man is niet capabel hij doet het uit liefde voor psv volgens mij, maar hij is te blind om te zien dat hij met zijn stoere praatjes tegen iedereen mensen tegen elkaar uitspeelt en met izjn loze beloftes mensen kwetst die het beste voor hebben met jullie club..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reker is iemand die beter zo snel mogelijk op kan rotten. Dat is mijn mening.
Ik begreep derksen ook serieus niet..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.
Hij weet het overtuigend te brengen allemaal, en heeft overal een verklaring/uitleg voor, maar tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die een PSV clubhart hebben en toch deze man keihard voor leugenaar uitmaken en daarom de boel nu even de rug toekeren zolang die vent er nog zit, dat ik geneigd ben toch te denken dat Reker op zijn minst regelmatig nogal 'onduidelijk' is.
Derksen doet het natuurlijk weer voorkomen alsof het allemaal de schuld is van de verwende spelers die een hardwerkende trainer wegpesten, en Reker er ook proberen bij te naaien, maar goed, Johan konden we sowieso al langere tijd niet meer serieus nemen...:')
Derksen is zo wisselvallig als de pest, en het heeft gewoon alles te maken met of hij je wel of niet mag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik begreep derksen ook serieus niet..
no offence maar bij Ajax gaat het qua bestuur beter momenteel dan bij psv, de resultaten zijn ook nog beter.. en hij schreeuw brand en moord over hoe slecht het gaat bij Ajax en hij zit het wel op te nemen voor reker die jullie club zo vernield..
Je bent fucking geniaal.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
dat lijkt het meest zorgwekkende. En het is nog een slechte pop ook nog want als hij aan het woord komt er vooral iets raars uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Radegast het volgende:
Reker is toch maar een string puppet...
quote:
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrakquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...
Alsof dat Ajax niet gebeurtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat komen met PSV zodat jullie het AZ over twee weken eens flink lastig kunnen maken. Hoe speelde PSV tegen de Graafschap (ik weet dat er gewonnen werd maar was het spel ook goed). Ik heb die Toivonen zien spelen tegen NAC, lijkt me wel een goede aankoop.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg...
Het verschil is ook dat niemand jou vertelt op wie je verliefd moet worden en Jan Reker een schoothondje is van de RvC.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef djnospinzone het volgende:
Idioot.
Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.
Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.
Jantje liegt.
Jantje herkauwt nog eens wat, praat zichzelf goeddeels vrij van schuld en zit te brullen dat het met Salcido toch allemaal niet goed aangepakt is.... Waarschijnlijk denkt hij dat over dat soort zaken herkauwen, live op de tv, wél goed beleid isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker bij VI"Ik heb fouten gemaakt."
Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus![]()
Reker, hij zal het nooit leren....
Ik zat er gisteren ook al aan te denken, gewoon Reker niet meer in de media brengen, creëer daar van mijn part een nieuwe functie voor, of laat het allemaal door de persvoorlichter doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
[..]
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
Serieusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de ArenA en 0-0 bij HeerenveenZou mooi zijn als het zo bleef...
Onterecht afgekeurd van Suarez.quote:
/carequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurd van Suarez.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |