abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 23:52:26 #101
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_65678766
Idioot.

Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.

Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.

Jantje liegt.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_65679512
Deadline is verstreken. Jullie zit de rest van het seizoen dus nog vast aan die 1e klas prutser Danko. Jammer.
pi_65679863
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Deadline is verstreken. Jullie zit de rest van het seizoen dus nog vast aan die 1e klas prutser Danko. Jammer.
Sno !
pi_65680103
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Sno !
Die hoeft niet meer op minuten te rekenen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:46:08 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680301
Danko is een uitstekende spits, mits goed gebruikt. Probleem voor Danko is voornamelijk dat hij niet altijd speelt (en hij heeft dat vertrouwen nodig om optimaal te renderen), en dat wanneer hij wel speelt, hij te vaak als eenzame spits wordt gebruikt, ipv naast een 2de spits. Tja.
pi_65680374
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
Danko is een uitstekende spits, mits goed gebruikt. Probleem voor Danko is voornamelijk dat hij niet altijd speelt (en hij heeft dat vertrouwen nodig om optimaal te renderen), en dat wanneer hij wel speelt, hij te vaak als eenzame spits wordt gebruikt, ipv naast een 2de spits. Tja.
Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.
lollig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:56:30 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680427
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.
Volgens mij zou hij al een heel stuk vaker scoren als hij gewoon wekelijks zou spelen, naast een andere spits, in een 4-4-2 systeem. Jammer dat hij zeer zelden zo gebruikt wordt.
pi_65680431
Volgens mij legt hij zichzelf te veel druk op, eenmaal spelend bij een topclub.
That's all folks!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:01:42 #109
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65680509
Danko moet gewoon weg of hij nou kan voetballen of niet. Kutmentaliteit.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:07:18 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680574
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij legt hij zichzelf te veel druk op, eenmaal spelend bij een topclub.
Vandaar dat hij gewoon het vertrouwen moet krijgen van de trainer, en weten dat hij iedere keer speelt. Nu moet hij het telkens in 20-30 minuten laten zien, regelmatig in een systeem/opstelling die hem niet ligt, en in een team dat sowieso niet loopt.

Persoonlijk geniet ik toch iedere keer weer van hem, maar ik kijk ook vaak naar de positionering en loopacties etc, en die gozer is echt ontzettend slim/sluw wat dat betreft. Aan dat soort zaken herken je toch wel dat het een uitstekende speler is. Dat zie je ook bij een Ari bijvoorbeeld. Daar zag je dat ook al meteen in die eerste oefenwedstrijd tegen Inter Milan dat het een speciale speler is.

Een speler als ElHamdouie wordt nu de hemel in geprezen, en dat is ook enigzins wel terecht want hij heeft een vrij goede techniek en heeft ook zeer knappe goals gemaakt, maar tegelijkertijd vind IK (persoonlijke mening), dat hij te vaak positioneel de verkeerde beslissingen maakt en niet echt 'slim' is wat dat betreft. Staat ook veels te vaak dom buitenspel of loopt verkeerd. dat hij dan toch nog zovaak scoort is te danken aan de kwaliteiten die hij heeft en die zijn tekortkomingen zeg maar verhullen, maar ik zie toch echt veel liever een Ari of een Danko spelen, wat betreft 'slimheid'.

Wat me ook opvalt is dat Lazovic ontzettend vaak voor 'ego' wordt uitgemaakt, terwijl ik hem juist ontzettend vaak gaten zie trekken voor anderen, en ook zeer regelmatig een pass panklaar voor de goal legt of via een knappe steekpass meegeeft aan een medespeler.

Ach ja... meningen verschillen nu eenmaal, en iedereen kijkt ook op een andere manier naar bepaalde spelers. Dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zou hem het liefst gewoon iedere week zien spelen in het juiste systeem, en ben er van overtuigd dat hij dan 20+ goals per seizoen zou maken, en anderen vinden dat hij er niets van bakt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:13:58 #111
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680640
Mag ik jullie iets vragen geloven jullie Reker nog?
Hij is net een kind dat zich overal uit praat met een lul verhaaltje..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:16:31 #112
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65680669
Reker is iemand die beter zo snel mogelijk op kan rotten. Dat is mijn mening.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:19:20 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680704
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:13 schreef Loserkid het volgende:
Mag ik jullie iets vragen geloven jullie Reker nog?
Hij is net een kind dat zich overal uit praat met een lul verhaaltje..
Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.

Hij weet het overtuigend te brengen allemaal, en heeft overal een verklaring/uitleg voor, maar tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die een PSV clubhart hebben en toch deze man keihard voor leugenaar uitmaken en daarom de boel nu even de rug toekeren zolang die vent er nog zit, dat ik geneigd ben toch te denken dat Reker op zijn minst regelmatig nogal 'onduidelijk' is.

Derksen doet het natuurlijk weer voorkomen alsof het allemaal de schuld is van de verwende spelers die een hardwerkende trainer wegpesten, en Reker er ook proberen bij te naaien, maar goed, Johan konden we sowieso al langere tijd niet meer serieus nemen...:')
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:19:40 #114
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680710
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reker is iemand die beter zo snel mogelijk op kan rotten. Dat is mijn mening.
Ik denk idd ook dat dat beter is voor PSV, die man is niet capabel hij doet het uit liefde voor psv volgens mij, maar hij is te blind om te zien dat hij met zijn stoere praatjes tegen iedereen mensen tegen elkaar uitspeelt en met izjn loze beloftes mensen kwetst die het beste voor hebben met jullie club..
pi_65680727
Reker is toch maar een string puppet...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:22:25 #116
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680729
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.

Hij weet het overtuigend te brengen allemaal, en heeft overal een verklaring/uitleg voor, maar tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die een PSV clubhart hebben en toch deze man keihard voor leugenaar uitmaken en daarom de boel nu even de rug toekeren zolang die vent er nog zit, dat ik geneigd ben toch te denken dat Reker op zijn minst regelmatig nogal 'onduidelijk' is.

Derksen doet het natuurlijk weer voorkomen alsof het allemaal de schuld is van de verwende spelers die een hardwerkende trainer wegpesten, en Reker er ook proberen bij te naaien, maar goed, Johan konden we sowieso al langere tijd niet meer serieus nemen...:')
Ik begreep derksen ook serieus niet..
no offence maar bij Ajax gaat het qua bestuur beter momenteel dan bij psv, de resultaten zijn ook nog beter.. en hij schreeuw brand en moord over hoe slecht het gaat bij Ajax en hij zit het wel op te nemen voor reker die jullie club zo vernield..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:39:43 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680846
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik begreep derksen ook serieus niet..
no offence maar bij Ajax gaat het qua bestuur beter momenteel dan bij psv, de resultaten zijn ook nog beter.. en hij schreeuw brand en moord over hoe slecht het gaat bij Ajax en hij zit het wel op te nemen voor reker die jullie club zo vernield..
Derksen is zo wisselvallig als de pest, en het heeft gewoon alles te maken met of hij je wel of niet mag.
Zo had hij (terecht) non-stop kritiek op Van Basten dat hij telkens spelers op de verkeerde positie neerzette, en star bleef vasthouden aan een systeem waar hij de spelers niet voor heeft, en Stevens doet exact hetzelfde en dat is volgens Stevens een topcoach die niets verkeerd doet en dan ligt de schuld bij die 'verwende blagen' als het totaal niet loopt.
Zo zie je hem ook non-stop Kevin Hofland met de grond gelijk maken, wat soms ook wel terecht is, maar over een Theo Lucius hoor je hem vrijwel NOOIT, terwijl die al jaren de zwakste schakel is.
Timmer kan ook nooit iets goed doen, en die zie je zeer regelmatig toch ontzettend knappe reddingen maken. Jammer is dan dat een groot deel van de Derksen-fanclub al die meningen van hem aanneemt als 'waarheid', ipv dat ze gewoon zelf de wedstrijden gaan bekijken en een mening vormen. Timmer is al jaren gewoon een van de beste keepers in Nederland. Dat hij tig keer zoveel ballen op hem afkrijgt als al die andere keepers, tja...(!) Dan maak je ook wel eens wat vaker een foutje.

Dus Derksen is een ouwe lul die al jaren in goedkoop scorende cliches vervalt, vrijwel non-stop alles loopt af te zeiken tenzij hij iemand toevallig mag, en eerlijk gezegd ook nog niet vaak op verstand van voetbal is betrapt.

Voorheen was het dan nog wel eens amusant om aan te horen, alsof je Bassie de Clown en Gordon mee zou laten doen aan een politiek getint debat over nationale en internationale problemen, maar inmiddels weet je eigenlijk wel wat hij allemaal wil en dus zal gaan zeggen.

Ik hoor liever een vent als Henk Spaan over voetbal praten. Die heeft zowel liefde voor als verstand van de sport. Ik hou niet van die zeikerige sikkeneurige ouwe lullen die denken dat de 'voetballertjes van tegenwoordig' alleen maar voor 'het geld' spelen.

Aan de ene kant schreeuwen ze om personalities en dat spelers gevoel en inzet en hart en ziel etc etc moeten tonen, en altijd open en eerlijk moeten zijn..... en dan toont een speler als Lazovic zijn hart en ziel en frustraties, of dan geven spelers hun eerlijke mening, en dan zijn deze zelfde heren er meteen weer als eerste bij om te zeggen dat dat allemaal niet zou mogen, niet zou kunnen, en dat het niet 'professioneel' is(!)
pi_65681105
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?

PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.

Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.

Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.

PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Je bent fucking geniaal.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 februari 2009 @ 02:37:07 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65681169
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Radegast het volgende:
Reker is toch maar een string puppet...
dat lijkt het meest zorgwekkende. En het is nog een slechte pop ook nog want als hij aan het woord komt er vooral iets raars uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:23:39 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65682909
Ik heb het gisteren ff totaal gemist (was te laat )
Maar ik begrijp dat er weer een hoop bla bla uitkwam?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 09:27:20 #121
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65682975
je kunt terug kijken via rtlgemist.nl
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:39:58 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65683258
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:27 schreef Manu82 het volgende:
je kunt terug kijken via rtlgemist.nl
bestaat dat? dat wist ik niet eens
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65683380
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat komen met PSV zodat jullie het AZ over twee weken eens flink lastig kunnen maken. Hoe speelde PSV tegen de Graafschap (ik weet dat er gewonnen werd maar was het spel ook goed). Ik heb die Toivonen zien spelen tegen NAC, lijkt me wel een goede aankoop.
pi_65683959
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat komen met PSV zodat jullie het AZ over twee weken eens flink lastig kunnen maken. Hoe speelde PSV tegen de Graafschap (ik weet dat er gewonnen werd maar was het spel ook goed). Ik heb die Toivonen zien spelen tegen NAC, lijkt me wel een goede aankoop.
Alsof dat Ajax niet gebeurt . PSV speelde tegen De Graafschap nog steeds redelijk matig, alleen zag het er aardig uit omdat het tegen een wat mindere ploeg is. Toivonen vind ik zelf wel een aanwinst als hij zo doorgaat.
pi_65683999
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg ...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:33:55 #126
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65684561
Nou, liever Reker dan al die mensen (spelers) die zogenaamd zo van PSV houden en vervolgens vertrekken om nooit meer terug te komen. En liever Reker dan al die spelers die gaan huilen als ze op een fout worden gewezen. En liever Reker dan een speler (Gomes) die allemaal scheve gezichten veroorzaakt in de spelersgroep.
Ik ben blij dat hij schoon schip heeft gemaakt. Weg met al dat hypocriete gedoe.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:41:06 #127
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_65684761
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg ...
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_65685771

Zal het vanmiddag eens terugkijken.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:28:38 #129
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_65691877
Totaal geen kritiek op Reker bij VI. Zit Derksen soms op dezelfde camping?
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
pi_65694705
Reker bij VI "Ik heb fouten gemaakt."

Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus

Reker, hij zal het nooit leren....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65695591
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef djnospinzone het volgende:
Idioot.

Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.

Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.

Jantje liegt.
Het verschil is ook dat niemand jou vertelt op wie je verliefd moet worden en Jan Reker een schoothondje is van de RvC.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:07:29 #132
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65695657
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65696415
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
Jantje herkauwt nog eens wat, praat zichzelf goeddeels vrij van schuld en zit te brullen dat het met Salcido toch allemaal niet goed aangepakt is.... Waarschijnlijk denkt hij dat over dat soort zaken herkauwen, live op de tv, wél goed beleid is
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:50:11 #134
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65701943
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker bij VI "Ik heb fouten gemaakt."

Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus

Reker, hij zal het nooit leren....
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
pi_65703388
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
[..]

Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
Ik zat er gisteren ook al aan te denken, gewoon Reker niet meer in de media brengen, creëer daar van mijn part een nieuwe functie voor, of laat het allemaal door de persvoorlichter doen.

Maar ja, voordat dat gebeurt zal Reker eerst zelf in moeten zien dat hij een probleem heeft, en als hij dat inzag dan deed hij al die uitspraken niet. Ook dat afbranden van de eigen spelers, ook al speelt iemand als stront, dat ga je nooit zeggen in de media. Daarmee maak je je eigen spelers minder waard.... Jantje doet het reglmatig natuurlijk....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:48:32 #136
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65706725
Waar is die persvoorlichter eigenlijk gebleven?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_65706991
0-2 in de ArenA en 0-0 bij Heerenveen Zou mooi zijn als het zo bleef...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:58:02 #138
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65707264
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de ArenA en 0-0 bij Heerenveen Zou mooi zijn als het zo bleef...
Serieus . Heracles
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:07:18 #139
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65707786
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65708630
Gniffel ajax
pi_65709234
Mwoah, het is nogal makkelijk om nu Reker de schuld te geven van al dat dat doorlekken aan de media en de verneukte sfeer. Maar die trend is natuurlijk al veel eerder gezet. Nadat van Raaij het stokje doorgaf aan van Westerhof begon het eigenlijk al meteen verkeerd te gaan bij PSV, vooral toen Hiddink weg was. Reker zet die dalende lijn slechts voort.

En zo erg stoorde ik me gisteren echt niet aan Reker. Alleen is hij echt té mediageil en probeerde hij zijn naam té nadrukkelijk te zuiveren. Natuurlijk heeft hij echt niet 100% schuld aan die eerdere conflicten met mensen die hem voor leugenaar uitmaken, maar hij deed weer op zijn beurt alsof hij 100% juist gehandeld heeft. En dat is natuurlijk niet zo.
Patat Friet
pi_65710021
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gniffel ajax
2-2 door pingel
pi_65710145
Wel 1-0 in Arnhem...
pi_65710175
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 1-0 in Arnhem...
Kunnen we daar op in lopen.
pi_65710526
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 1-0 in Arnhem...
FT
pi_65711317
2-2 in Amsterdam
pi_65711354
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-2 in Amsterdam
Onterecht afgekeurd van Suarez.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65711414
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Onterecht afgekeurd van Suarez.
/care
pi_65711420
Goeie zaken!!!
pi_65711453
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

/care
Nee.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')