Vraag Klonk ff of hij het aanpastquote:
Is eens wat anders dan het getal fout hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag Klonk ff of hij het aanpast
Ik was zo onder de indruk van mezelf dat ik een nieuwe mocht openen, dat ik je naam verkeerd schreef
Godsamme m'n waterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan het getal fout hebben!
Heb 'm ook maar in de OP gepleurdquote:
Ik nu pas door heb?quote:Waar Moozzie nu pas in de gaten heeft dat hij dubbel gepwned is omdat ook zijn naam verkeerd geschreven is in de TT
Sla umquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
Knap hoor lieverds
quote:
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sla um
Op zijn rechter oog, misschien sla je die dan weer recht
Mosselquote:
Ohw daat is klonkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
Knap hoor lieverds
was het iets tussen je benen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademen
de KUT van je moederquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw daat is klonk
Ik vroeg me al af wat er zo stonk
Dat is best lang eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademen
Cyaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Friday12 het volgende:
maar ik ga werk lekker door zouw ik zegguh![]()
Iemand heeft je geNSBertquote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb nu eenmaal een mod complex
ik ga geen namen noemen, maar er zitten twee Z´s en twee OO´s inquote:
Ik ontken alles!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
welke mongool zit op het topic report knopje te rossen
1 of 2 Z's ?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga geen namen noemen, maar er zitten twee Z´s en twee OO´s in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zitquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zit
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zit
Je mag dus niet perongeluk een linkie naar Snakey PM'n?quote:
* Sgele gooit poten op het bureau en pakt er wat popcorn bijquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je mag dus niet perongeluk een linkie naar Snakey PM'n?
Dus ik kan je hier helemaal verrot bashen?
Maar dat zou ik toch nooit doenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit poten op het bureau en pakt er wat popcorn bij
Dat wil ik meemaken
Eindelijk is het zo verquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Crazy-p het volgende:
nog 27 minuten te gaan..
dan 2.5 uur in de trein zitten.. en nog weet ik veel hoe lang in de bus..
en dan eindelijk op plek van bestemming voor vandaag
Fijne dagen voor uquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Crazy-p het volgende:
anyway ik ben er vandoor..
fijne avond mensen![]()
tot donderdag waarschijnlijk
Pwndquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Sgele het volgende:
Complete chaos op het werk
Fijn dat sgele dat weer op moet lossen... Jammer dat ik nu pas onderweg naar huis ben![]()
Fijne avond mensen!
Tja..het harde bedrijfsleven, waar mensen moeten werken om de knaken binnen te halen is jou onbekend natuurlijkquote:
Squote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
S
M
0
K
E
Z
Nee tuurlijk hebben we er geen zin in!! Alhoewel..zin.. geen zin om te werken![]()
mooizoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
morgen zal ik hier niet komen![]()
ik heb morgen al werkhet ging sneller dan ze hadden gedacht
tis bij een universiteit in r'dam en met het systeem waar ik al eerder mee gewerkt hebt (typo3)
dudequote:
5 in de top honderdquote:004. 0226 Moozzie
031. 0120 -Madskillz28TH
083. 0064 debbie_19
091. 0062 Runx
097. 0059 tripack
OMGWTFBBQ!!1! hoe doe je dat.... dat is nog es baggerenquote:001. 1054 nijnja
goedemorgen LLquote:
quote:
Stroquote:
Vodkaquote:
die op 1ste staat is ziekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of ik wel in de cijfers sta
Ik sta er niet inquote:
Morningquote:
ik sta er ook niet in. ik was vrij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta er niet in
Ik heb een leven
ow wacht.. heb gisteren opnieuw windows op mn laptop gezet en ben dus helemaal niet online geweest
morguuh BCCquote:
op het werk, dus nog steeds de lotto niet gewonnenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta er niet in
Ik heb een leven
ow wacht.. heb gisteren opnieuw windows op mn laptop gezet en ben dus helemaal niet online geweest
nee dat is beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sta er ook niet in. ik was vrij.![]()
heb de hele middag gegamed
newsflash: Vrij zijn is idd beter dan werkenquote:
idd maar daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
newsflash: Vrij zijn is idd beter dan werken
wel ? over gamen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
idd maar daar had ik het niet over
serieus snap je geen sarcasme ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? over gamen ?
ben je anti ofzo ?
nee... leg eens uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
serieus snap je geen sarcasme ofzo
Je hebt ook geen leven als je de hele middag aant gamen bentquote:
........................quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ook geen leven als je de hele middag aant gamen bent![]()
Toch Friday, dat bedoelde je toch?
Hey, ik zei het niet, ik vertaalde alleen maarquote:
Maar je had WEL vrijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik geluk dat ik oostindisch doof ben
eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ook geen leven als je de hele middag aant gamen bent![]()
Toch Friday, dat bedoelde je toch?
als je IT-er bent moet je er wel deels van leven jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je had WEL vrij
alsof het her-installeren van een laptop een leven hebben is...![]()
Hoe durf je... sarcastisch zijn..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar het boeit mij ook niet daarom was het dus sarcastich
Maar ik ben secretaressequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je IT-er bent moet je er wel deels van leven ja
jij weet ook niet beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar het boeit mij ook niet daarom was het dus sarcastich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nee, wij hoeven niet hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Koffie
Ow wachtverkeerde topic
* LL rent naar KSC
nou dan nietquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan niet![]()
* LL neemt dienblad vol koffie, thee en koekjes mee naar KSC
ikke welquote:
* LL wijst op haarkleurquote:
Ik had 2 dienbladenquote:
ow gelukkigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL wijst op haarkleur
Ik doe net alsof ik niet wist wat je bedoelde![]()
[..]
Ik had 2 dienbladen
* LL haalt dienblad achter rug uit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij weet ook niet betertuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat jij het kaal had ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL wijst op haarkleur
Ik doe net alsof ik niet wist wat je bedoelde![]()
[..]
* LL doet broek weer aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het kaal had ?
Sorry! macht der gewoonten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL doet broek weer aan
Hoger kijken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
jij bent geen schorem
ik bedoelde de rest van de kleuterklas
LOL, ze luisteren wel naar je blijkbaarquote:
ervaring met verstandelijk gehandicaptenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, ze luisteren wel naar je blijkbaar
echt serieus, dat lijkt me echt een zwaar beroep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ervaring met verstandelijk gehandicapten
En Klonk doet het vrijwilligquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt serieus, dat lijkt me echt een zwaar beroep.
er zit hier een sociale werkplaats achter dus ik zie ook wel eens wat.
Mensen die beloningen verwachten als ze vrijwillig voor hun familie zorgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En Klonk doet het vrijwillig
Kun je nagaan....
das dan geen werk, maar een hobbyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En Klonk doet het vrijwillig
Kun je nagaan....
ey mozzelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey Klonk![]()
Hey WL
Hey LL
Hey Moozzie
Hey Friday
de sociale werkplaats zijn lieverdjes in vergelijking met waar ik soms mee bezig benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt serieus, dat lijkt me echt een zwaar beroep.
er zit hier een sociale werkplaats achter dus ik zie ook wel eens wat.
Heb je het nu over de FOKers of over je andere bezigheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
de sociale werkplaats zijn lieverdjes in vergelijking met waar ik soms mee bezig ben
ik denk onsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je het nu over de FOKers of over je andere bezigheid
Verrek, ik zit tussen de mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey Klonk![]()
Hey WL
Hey LL
Hey Moozzie
Hey Friday
in eerste instantie over mijn andere bezigheid, maar nu ik zo over nadenkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je het nu over de FOKers of over je andere bezigheid
Deb, crazy-p.. t zijn toch meisjes?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Der zijn voor de rest alleen maar mannen
Ik zal eens kijkenquote:
Omg ik dacht dat het mannen warenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deb, crazy-p.. t zijn toch meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Ik zal eens kijken![]()
quote:Het menu van Dinsdag
3 februari 2009
D A G S C H O T E L
Hollsteiner schnitzel (met gebakken ei) 263 Kcal ¤ 3.60
met vleesjus 89 Kcal
Gebakken kabeljauwfilet 198 Kcal ¤ 3.60
met basilicumsaus en zongedroogde tomaten 106 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gegratineerde prei 98 Kcal ¤ 0.78
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.78
Gebakken aardappelschijfjes met ui 268 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Franse uiensoep 82 Kcal ¤ 0.40
Heldere kippensoep 37 Kcal ¤ 0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pasta met Franse kaas 658 Kcal ¤ 1.62
Groentenkroket 290 Kcal ¤ 0.89
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Pasta-witlofsalade met mandarijn en gerookte zalm 156 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Sitostick 300 Kcal ¤ 1.56
Friet zuurvlees 518 Kcal ¤ 1.56
Cheeseburger 493 Kcal ¤ 1.34
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat het mannen warenNee ze zijn er idd NU nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Soep voor 40 cent?
Verdienen jullie wel wat daar
ik kan voor 1 euro per dag zoveel brood eten als ik wil(met beleg dus)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
kwestie van een goed restaurant, bij ons kun je een broodje kroket en een kom soep voorn 80 cent krijgen
Hoe hou je het draaiende danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Nah, tis gewoon spotgoedkoop
Iedereen mag en kan hier eten
Ik ben iig al 5 kg aangekomen
Dat is heul niet duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
kwestie van een goed restaurant, bij ons kun je een broodje kroket en een kom soep voorn 80 cent krijgen
Hoe verdienen ze daaropquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan voor 1 euro per dag zoveel brood eten als ik wil(met beleg dus)
das wel relaxed. bij ons kan de gewoon ouderwets "de tering" krijgen, en moet je gewoon zelf wat meenemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel relaxed. bij ons kan de gewoon ouderwets "de tering" krijgen, en moet je gewoon zelf wat meenemen
nee op werk iedereen betaald elke dag en daar halen ze eten vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe verdienen ze daarop
Of je betaald je ouders 1 euro per dag voor je brood
Okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee op werk iedereen betaald elke dag en daar halen ze eten vanen ze verdienen er dus niets op(klein bedrijf
)
morguh moos !quote:
quote:
dudequote:
lolquote:
het is wel rustig hier he madquote:
zeg dat welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is wel rustig hier he mad
ik vraag me af waar iedereen is manquote:
ieelwwquote:
vies hequote:
jaquote:
Ik wil me wassenquote:
kan ik niet zien !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
kijk verder naar dat deeltje van chuck norris
zou ik ook maar gauw doen als ik jou was !quote:
Ik heb geen handdoek bij mequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zou ik ook maar gauw doen als ik jou was !
quote:
Dan maar nog wat extra deo totdat ik thuis benquote:
ik heb axe chocolatequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan maar nog wat extra deo totdat ik thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |