in eerste instantie over mijn andere bezigheid, maar nu ik zo over nadenkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je het nu over de FOKers of over je andere bezigheid
Deb, crazy-p.. t zijn toch meisjes?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Der zijn voor de rest alleen maar mannen
Ik zal eens kijkenquote:
Omg ik dacht dat het mannen warenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deb, crazy-p.. t zijn toch meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Ik zal eens kijken![]()
quote:Het menu van Dinsdag
3 februari 2009
D A G S C H O T E L
Hollsteiner schnitzel (met gebakken ei) 263 Kcal ¤ 3.60
met vleesjus 89 Kcal
Gebakken kabeljauwfilet 198 Kcal ¤ 3.60
met basilicumsaus en zongedroogde tomaten 106 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gegratineerde prei 98 Kcal ¤ 0.78
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.78
Gebakken aardappelschijfjes met ui 268 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Franse uiensoep 82 Kcal ¤ 0.40
Heldere kippensoep 37 Kcal ¤ 0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pasta met Franse kaas 658 Kcal ¤ 1.62
Groentenkroket 290 Kcal ¤ 0.89
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Pasta-witlofsalade met mandarijn en gerookte zalm 156 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Sitostick 300 Kcal ¤ 1.56
Friet zuurvlees 518 Kcal ¤ 1.56
Cheeseburger 493 Kcal ¤ 1.34
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat het mannen warenNee ze zijn er idd NU nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Soep voor 40 cent?
Verdienen jullie wel wat daar
ik kan voor 1 euro per dag zoveel brood eten als ik wil(met beleg dus)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
kwestie van een goed restaurant, bij ons kun je een broodje kroket en een kom soep voorn 80 cent krijgen
Hoe hou je het draaiende danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Nah, tis gewoon spotgoedkoop
Iedereen mag en kan hier eten
Ik ben iig al 5 kg aangekomen
Dat is heul niet duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
kwestie van een goed restaurant, bij ons kun je een broodje kroket en een kom soep voorn 80 cent krijgen
Hoe verdienen ze daaropquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan voor 1 euro per dag zoveel brood eten als ik wil(met beleg dus)
das wel relaxed. bij ons kan de gewoon ouderwets "de tering" krijgen, en moet je gewoon zelf wat meenemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:55 schreef Klonk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel relaxed. bij ons kan de gewoon ouderwets "de tering" krijgen, en moet je gewoon zelf wat meenemen
nee op werk iedereen betaald elke dag en daar halen ze eten vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe verdienen ze daarop
Of je betaald je ouders 1 euro per dag voor je brood
Okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee op werk iedereen betaald elke dag en daar halen ze eten vanen ze verdienen er dus niets op(klein bedrijf
)
morguh moos !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |