Vraag Klonk ff of hij het aanpastquote:
Is eens wat anders dan het getal fout hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vraag Klonk ff of hij het aanpast
Ik was zo onder de indruk van mezelf dat ik een nieuwe mocht openen, dat ik je naam verkeerd schreef
Godsamme m'n waterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan het getal fout hebben!
Heb 'm ook maar in de OP gepleurdquote:
Ik nu pas door heb?quote:Waar Moozzie nu pas in de gaten heeft dat hij dubbel gepwned is omdat ook zijn naam verkeerd geschreven is in de TT
Sla umquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
Knap hoor lieverds
quote:
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sla um
Op zijn rechter oog, misschien sla je die dan weer recht
Mosselquote:
Ohw daat is klonkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
Knap hoor lieverds
was het iets tussen je benen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademen
de KUT van je moederquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw daat is klonk
Ik vroeg me al af wat er zo stonk
Dat is best lang eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste die mij probeerde te slaan, ligt al 10 jaar door slangetjes te ademen
Cyaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Friday12 het volgende:
maar ik ga werk lekker door zouw ik zegguh![]()
Iemand heeft je geNSBertquote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb nu eenmaal een mod complex
ik ga geen namen noemen, maar er zitten twee Z´s en twee OO´s inquote:
Ik ontken alles!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
welke mongool zit op het topic report knopje te rossen
1 of 2 Z's ?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga geen namen noemen, maar er zitten twee Z´s en twee OO´s in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zitquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zit
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan welke klapjosti achter het toetsenbord zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |