Ik neem altijd de combiquote:
goed puntquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Conversatie het volgende:
Ik stel deze vraag onder het genot van een Cappuccino, dus dit lijkt me de aangewezen plek
Nah, mijn snoer is niet lang genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
MuckKun je niet stiekem alvast een bakkie smokkelen?
Wat flauwquote:
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hangquote:
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hang
Kan hij ook thee maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
ja, de barbaren!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenIk vind dat je een bij je plek moet hebben gewoon
Nee, maar wel twee hele kopjes koffiequote:
Dat is echt schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de barbaren!
[..]
Nee, maar wel twee hele kopjes koffie
lief![]()
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Klonk het volgende:
Klonkette komt net thuis met foto´s van haar uitje afgelopen vrijdagavond, je ziet d´r zatter en zatter worden
Gefeliciteerdquote:
Als je geen koffie in het filter stopt, moet het mogelijk zijn denk ikquote:
Fhaquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe stick gekocht, backup teruggezet, geconstateerd dat het eigenlijk allemaal niet zo gek boeiend is voor een eventuele vinder. Kop leeg en doorademen nu.
w00t, wat een tof apparaatquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
quote:
Zeurmiepquote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
magnietwantdanslaapiktot4uurenligikdanweerwakker
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mijquote:
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat vind ik zonde van mn geld hahaOp woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet postquote:
Slimquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
Failquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
leuk stukje over je user van de maand :p simpele database trouwensquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
TETTEN!Ik denk dat ze het koud heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Of ze vind Fles liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |