Oei, dat is zuur... :-(quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef VoreG het volgende:
4.94 gehaald voor een tentamen. Eindgem. Een 6.4. Maar ik krijg 0.5 aftrek omdat ik niet overal ben geweest.. Best.. Maar nu moest dit tentamen een 5 zijn geweest als minimum anders heb je het vak niet gehaald.... Kortom op 0.06 punten het vak niet gehaald..... Teringlijers
Dat gevoel ken ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef Messenga het volgende:
Ga je eens om 8:30 naar school, gaat het niet door
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik...
Ik heb het ook eens meegemaakt dat ze de roostertijden aangepast hadden na de zomer en vergeten waren om de mensen zonder vast rooster daar een brief of mail van te sturen. Heel leuk als je met iemand "het vierde en vijfde uur" hebt afgesproken
das toch tijd genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22
dan was je veel te vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als je dan net op school bent
Beter dan zo'n telefoonboom die zelden verder komt dan het tweede niveau. (middelbare school trauma's!)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22
Daar hadden wij gewoon een intercomquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Beter dan zo'n telefoonboom die zelden verder komt dan het tweede niveau. (middelbare school trauma's!)
Da's vlakbij mij.. watskeburt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:39 schreef Ace1 het volgende:
Hoop politiegedoe weer hier in de straat... waar kon je ook alweer die meldingen terugzien?
Zozo, goed bezig! Waar zit jij dan meestal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef hetzusjevan het volgende:
. Ik zit op de uni en verveel me dus ik ga maar iets nuttigs trachten te doen.
* hetzusjevan gaat essay schrijven.
Ja, daardoor voelde ik me net even iets beter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, jij wilde die smile ook zomaar even doen?
Koop een lollie en ga het vieren~quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, daardoor voelde ik me net even iets beter.
Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutweer... Wil er iemand voor mij boodschappen gaan doen?
Ik weet ook nog wel wat boodschappen die gehaald mogen worden...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb je nodig?
Pfff... Mijn moeder is hier even moeilijk aan het doen
Een pak melk, AH diepvries spinazie, krieltjes en een lekker stukkie vlees.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb je nodig?
Pfff... Mijn moeder is hier even moeilijk aan het doen
Neuh, ben vandaag nog niet de deur uit geweest en dat was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutweer... Wil er iemand voor mij boodschappen gaan doen?
Oh je hebt het ook nu nodig..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een pak melk, AH diepvries spinazie, krieltjes en een lekker stukkie vlees.
sneeuw is stoer!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Messenga het volgende:
Wat een wijfjes zijn jullie allemaal.
Dat is juist tof om te zien, moet altijd wel even lachenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
sneeuw is stoer!
alleen jammer dat je meteen mensen ziet botsen... beetje glibberen en meteen knallen!
ik ook, maar ook alleen omdat ik er nog omheen konquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is juist tof om te zien, moet altijd wel even lachen
Daar hoef ik niet heen. Baggerclub is het gewordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik had vanavond naar het voetballen bij Ajax gekund... maar heb geen zin
Ruilen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik had vanavond naar het voetballen bij Ajax gekund... maar heb geen zin
Heuj! Pas op eh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet heen. Baggerclub is het geworden
Ik heb een ajax kussentje én een shirt, maar ik vind er nu gewoon geen reet meer aanquote:
En dat durf je hier te zeggen, tegen óns?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een ajax kussentje én een shirt, maar ik vind er nu gewoon geen reet meer aan![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dat durf je hier te zeggen, tegen óns?
Toch wel als ik mijn Ajax shirtje aan doe?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef VoreG het volgende:
Pfff
Iemand die mijn club beschimpt zal ik niet redden.
Alleen als je alleen maar je Ajaxshirt aan hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toch wel als ik mijn Ajax shirtje aan doe?
Ik ben ook wel Ajaxfan, maar ik ben ook realistisch en de laatste 2 - 3 jaar is het gewoon bagger.
De ons is deze is VoreG en ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
VoreG gaat mij redden als jullie mij slaan!
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen als je alleen maar je Ajaxshirt aan hebt
Jij bent zeker voor Feijenoord?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
Ajax ok.. , dat sommige niet alles op een rijtje hebben, niet goed, maar kan ik inkomen.. Maar dat er dan nog van die stomme shirtjes bijgezet moeten worden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeDoet er niet toe waarvoor ik ben, iig niet voor een bovenslootse club
kom ik net vandaan ....quote:
Hoofdzaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Messenga het volgende:
Vrouwen die niet begrijpen dat voetbal eigenlijk de belangrijkste bijzaak in het leven is.
Al 15 jaar een successupporterquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbalsupporters
voetbal is geen bijzaak, maar een vergeet zaak
Ik had toch gelijk met mijn Ajax analyse vandaagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef Nint het volgende:
Tussen stand
Ajax – Heracles Almelo 0-2 gna gna
Willem II – FC Volendam 1-0 op naar het linkerrijtje
Joh...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mess! Ben maar blij dat je er niet was! Collega's van mij belde op, die stonden in de lounge van Samsung daar te kijken en het was dramatisch slecht! Ook geen sfeer!
Maar goed op naar de volgende wedstrijd, denk dat dit jaar Ajax het ook weer kan vergeten en AZ het toch gaat redden!
Hoezo kon je erheen trouwens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mess! Ben maar blij dat je er niet was! Collega's van mij belde op, die stonden in de lounge van Samsung daar te kijken en het was dramatisch slecht! Ook geen sfeer!
Maar goed op naar de volgende wedstrijd, denk dat dit jaar Ajax het ook weer kan vergeten en AZ het toch gaat redden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |