sneeuw is stoer!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Messenga het volgende:
Wat een wijfjes zijn jullie allemaal.
Dat is juist tof om te zien, moet altijd wel even lachenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
sneeuw is stoer!
alleen jammer dat je meteen mensen ziet botsen... beetje glibberen en meteen knallen!
ik ook, maar ook alleen omdat ik er nog omheen konquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is juist tof om te zien, moet altijd wel even lachen
Daar hoef ik niet heen. Baggerclub is het gewordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik had vanavond naar het voetballen bij Ajax gekund... maar heb geen zin
Ruilen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik had vanavond naar het voetballen bij Ajax gekund... maar heb geen zin
Heuj! Pas op eh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet heen. Baggerclub is het geworden
Ik heb een ajax kussentje én een shirt, maar ik vind er nu gewoon geen reet meer aanquote:
En dat durf je hier te zeggen, tegen óns?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een ajax kussentje én een shirt, maar ik vind er nu gewoon geen reet meer aan![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dat durf je hier te zeggen, tegen óns?
Toch wel als ik mijn Ajax shirtje aan doe?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef VoreG het volgende:
Pfff
Iemand die mijn club beschimpt zal ik niet redden.
Alleen als je alleen maar je Ajaxshirt aan hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toch wel als ik mijn Ajax shirtje aan doe?
Ik ben ook wel Ajaxfan, maar ik ben ook realistisch en de laatste 2 - 3 jaar is het gewoon bagger.
De ons is deze is VoreG en ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
VoreG gaat mij redden als jullie mij slaan!
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen als je alleen maar je Ajaxshirt aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |