Jij bent zeker voor Feijenoord?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef theKiD het volgende:
Ajax ok.. , dat sommige niet alles op een rijtje hebben, niet goed, maar kan ik inkomen.. Maar dat er dan nog van die stomme shirtjes bijgezet moeten worden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeDoet er niet toe waarvoor ik ben, iig niet voor een bovenslootse club
kom ik net vandaan ....quote:
Hoofdzaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Messenga het volgende:
Vrouwen die niet begrijpen dat voetbal eigenlijk de belangrijkste bijzaak in het leven is.
Al 15 jaar een successupporterquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
voetbalsupporters
voetbal is geen bijzaak, maar een vergeet zaak
Ik had toch gelijk met mijn Ajax analyse vandaagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef Nint het volgende:
Tussen stand
Ajax – Heracles Almelo 0-2 gna gna
Willem II – FC Volendam 1-0 op naar het linkerrijtje
Joh...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mess! Ben maar blij dat je er niet was! Collega's van mij belde op, die stonden in de lounge van Samsung daar te kijken en het was dramatisch slecht! Ook geen sfeer!
Maar goed op naar de volgende wedstrijd, denk dat dit jaar Ajax het ook weer kan vergeten en AZ het toch gaat redden!
Hoezo kon je erheen trouwens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mess! Ben maar blij dat je er niet was! Collega's van mij belde op, die stonden in de lounge van Samsung daar te kijken en het was dramatisch slecht! Ook geen sfeer!
Maar goed op naar de volgende wedstrijd, denk dat dit jaar Ajax het ook weer kan vergeten en AZ het toch gaat redden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |