Oei, dat is zuur... :-(quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef VoreG het volgende:
4.94 gehaald voor een tentamen. Eindgem. Een 6.4. Maar ik krijg 0.5 aftrek omdat ik niet overal ben geweest.. Best.. Maar nu moest dit tentamen een 5 zijn geweest als minimum anders heb je het vak niet gehaald.... Kortom op 0.06 punten het vak niet gehaald..... Teringlijers
Dat gevoel ken ik...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef Messenga het volgende:
Ga je eens om 8:30 naar school, gaat het niet door
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik...
Ik heb het ook eens meegemaakt dat ze de roostertijden aangepast hadden na de zomer en vergeten waren om de mensen zonder vast rooster daar een brief of mail van te sturen. Heel leuk als je met iemand "het vierde en vijfde uur" hebt afgesproken
das toch tijd genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22
dan was je veel te vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als je dan net op school bent
Beter dan zo'n telefoonboom die zelden verder komt dan het tweede niveau. (middelbare school trauma's!)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij krijgen normaliter een sms als het niet doorgaat. Die kregen we nu om 8:22
Daar hadden wij gewoon een intercomquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Beter dan zo'n telefoonboom die zelden verder komt dan het tweede niveau. (middelbare school trauma's!)
Da's vlakbij mij.. watskeburt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:39 schreef Ace1 het volgende:
Hoop politiegedoe weer hier in de straat... waar kon je ook alweer die meldingen terugzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |