Ja die andere was volgens mij ook een btje pluizig. Toch maar vervangenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
komt daar nu n pluk haar onderuit of is mn scherm vies
Ik kan al die SC's niet meer bijhouden man. Zit in geen enkele meer.quote:
Morgen jarig inderdaadquote:
Ik kwam net exact hetzelfde postenquote:
ik zie het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie, ik zie wat Cali niet ziet.
Je staat op het plaatjequote:
oja....das wel zoquote:Op maandag 2 februari 2009 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je staat op het plaatje.
Maargoed, verveel me de ziekte, vandaar die waanzin.
Weet ik niet, krijg hem gratis.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
hoeduur is zon ding houniet ?
n abo krijg je ze ook bij tochquote:
dat had je moeten filmenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef IrishBastard het volgende:
Prachtig, had ik vorige week de keuken opgeruimd, stond al létterlijk een maand of 4 dezelfde vuile vaat van een huisgenote van meOk, ik laat ook wel eens een weekje wat staan, maar dan ruim ik het ook wel op. Had ik het dus voor d'r kamerdeur gezet, hoor ik d'r net thuis komen
Volgens mij was ze d'r niet zo blij mee
!
helaasquote:
jah duhquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nu een kamer in nijmegen nog dan
quote:
met onderhuur.... nah...quote:
kan je niet van iemand anders onderhurenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
via via is een goed idee... Dus iemand die hier iemand kent die een kamer te huur heeft vanaf laten we zeggen juli / augustus ??![]()
die op de canisiussingel ziet er goed uitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
www.swibas.nl/aanbod_kamers.php
kost wel 25 euro inschrijving..
ik ben vanaf november ofzo ingeschreven.... heb er wel n aantal voorbij zien komen maar was nog een wachtlijstje.. dus nog 10 of 20 en dan ben ik aan de beurt
ik wil graag mijn eigen kamerquote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je niet van iemand anders onderhuren?
ik vind de prijs behoorlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
hej er zijn nieuwe bij
hmm vind ik te klein
ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind de prijs behoorlijkeigenlijk... maar hoelang moet je dan ong ingeschreven staan om laat maar zeggen de 1ste te zijn? enig idee?
Ik misschienquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
via via is een goed idee... Dus iemand die hier iemand kent die een kamer te huur heeft vanaf laten we zeggen juli / augustus ??![]()
oei scherpquote:
onderhuur of echt verhuizenquote:
hoeveel zijn alle computersquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Grappig dit, voor studentassistentschap doe ik beheer van computerruimtes voor soort bedrijfspracticum voor onze opleiding. Krijgen we een mailtje van de nieuwe 'directeurs' (ook studenten, voor een semester) of we even voor het eind van de week alle computers opnieuw kunnen installeren
How about NO, you idiot![]()
Dat weet ik nog nietquote:
is zon image niet juist zodat alle software en drivers erop staan alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 of 15 per kamer ofzo, 2 kamersHebben wel images, maar das kale windowsinstall, die updaten, opnieuw image draaien, alle (nieuwe) software en drivers d'r op knallen, image draaien, en die deployen op de andere bakken.
Jammer genoeg zijn het in beide kamers verschillende soorten pc'sDubbel werk dus
tegen die tijd... wie weet heeft ie alweer iemand andersquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWeet sowieso niet of ik uberhaupt mag onderhuren.. En stel dat het mag en IB nog geen andere flexe kamer heeft gevonden is hij de eerste gegadigde als ie wil
ok dus die moet eerst nog gemaakt worden zoals ze m willen hebben....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Image is gewoon een 'kopie' van je hdd. Kan dus incl software en drivers zijn, maar ook alleen een bijna lege dos-partitie
Mogguhquote:
Juh die instelling hebben we zelf inderdaad ook! Dat helpt ook zo lekker mee hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tegen die tijd... wie weet heeft ie alweer iemand andersof jij natuurlijk
of heb je daar een contract over afgesloten
hoeveel kost die phonequote:
bij swibasquote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef gers het volgende:
heb me ingeschreven bij die vastgoedboer![]()
Als ik er iets van krijg , krijg je van mij een krat juup
smakelijkquote:
jaquote:
Niksquote:
en dat doe je nadat die image erop geknalt is en dan is t klaar...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
JuistEn dan wel met wat aparte instellingen, bijvoorbeeld dat de computernaam aangepast wordt aan het MAC-adres enzo, zodat je niet 15 pc's met dezelfde naam hebt
ik wil ook wel zon ding met internet erop hebben eigelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksBij Relax 300 verlenging enzo
Met gratis 24 maanden snel interwebs en Route 66
uiteraard... maar ik wil geen onderhuurquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWeet sowieso niet of ik uberhaupt mag onderhuren.. En stel dat het mag en IB nog geen andere flexe kamer heeft gevonden is hij de eerste gegadigde als ie wil
Verschilt flink, maar ik hem hier gehaald, staat het allemaal netjes opquote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil ook wel zon ding met internet erop hebben eigelijkals je er een nieuw abo voor zou nemen weet je toevallig wat t kost ofzo ?
Smakelijk, neem niet de sate die is niet te vretenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben naar Camelot, eten met Moblo enzo
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef gers het volgende:
[..]
Smakelijk, neem niet de sate die is niet te vreten
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]das t enige waarvoor k daar naartoe zou gaan
Zo'n eethuis voor studenten waar je voor 5 euro kan etenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap de vraag niet... ligt het aan mij of ben ik niet de enige?
Nee het bestaat ook bij studentendingen.. mensa's enzo.. maar bij ons iig nietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
voor n vast bedrag onbeperkt eten dus
enige waar ik dit concept ken is t abc restaurant in grave
ABC is tof ja , die friettent die ervoor zit ookquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
Huu ABCquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
waar dan? ben benieuwdquote:Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Nielez het volgende:
[..]
Huu ABC
Zulk soort dingen zitten hier wel meer in de buurt.
prostitutiequote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef gers het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan een kamer kan komen behalve kamernet
Naja normaal is t best leuk.quote:
wat een zeikerdquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja normaal is t best leuk.
Maar vorige week was ik hele week alleen omdat stagebegeleider op vakantie was. En nu was ie terug en gingen we de week kort doorbespreken. En afgelopen woensdag ben ik niet naar stage geweest omdat ik naar de fysio moest, precies op de tijd dat ik een groep zou hebben (en ook de enige groep van de dag). Dus ik heb geprobeerd stage te verzetten, en ook geprobeerd de groep te verzetten, maar dat ging beide niet. De fysio kon iig niet nog die week, of deze week, dus dan zou t 2 weken later worden. En ik vind fysio wel belangrijk. Dus ik heb voor fysio gekozen, en dat vond mn stagebegeleider niet leuk...
Naja, ik vond t net zo hard niet leuk!
quote:
iddquote:
Poldermodel, heel veilig!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik volledig begrijp waar jij vandaan komt, zeker als je anders 2 weken op fysio moet wachten, maar ik snap ook dat je begeleider niet blij is.. Ach, weet je dat voor de volgende keer
Dat is in 90% van de gevallen zo als ik een mening probeer te vormenquote:
wattesquote:
Net zolang overleggen tot je samen tot een oplossing komt waar eigenlijk niemand blij mee is maar omwille van de lieve vrede ga je er maar mee akkoord (dit is een persoonlijk gekleurde definitie die ik nu geefquote:
Ik heb ook via Wibeco. In die prijsklasse heb je echt heel snel een kamer. Ik zat zelf ook ongeveer in die prijsklasse en ik was binnen 2 weken klaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
maar ingeschreven op de bijleveldsingel, 22 m2 380 euro ben benieuwd hoeveelste ik sta
wat voor kamer heb jij (m2/euro)? en waar?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik heb ook via Wibeco. In die prijsklasse heb je echt heel snel een kamer. Ik zat zelf ook in die klasse en ik was binnen 2 weken klaar.
Mmmm dat zuigt wel. Lastige keuze ook. En idd, omdat je niet voor je stage hebt gekozen, ben je de pineut. Anders had je ws. niemand gehoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja normaal is t best leuk.
Maar vorige week was ik hele week alleen omdat stagebegeleider op vakantie was. En nu was ie terug en gingen we de week kort doorbespreken. En afgelopen woensdag ben ik niet naar stage geweest omdat ik naar de fysio moest, precies op de tijd dat ik een groep zou hebben (en ook de enige groep van de dag). Dus ik heb geprobeerd stage te verzetten, en ook geprobeerd de groep te verzetten, maar dat ging beide niet. De fysio kon iig niet nog die week, of deze week, dus dan zou t 2 weken later worden. En ik vind fysio wel belangrijk. Dus ik heb voor fysio gekozen, en dat vond mn stagebegeleider niet leuk...
Naja, ik vond t net zo hard niet leuk!
swarmiquote:
ik heb gegoogled, en er kwam niks uitquote:
Ik geloof ongeveer 24m2 (teringhoog plafond) voor +/- 380 Graafseweg tussen spoor en Keizer Karel ongeveer. Douche en keuken delen met 2 anderen. Keuken komt wel echt uit de tijd dat er nog Joden zich schuil moesten houden in de kelder.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor kamer heb jij (m2/euro)? en waar?
Nou dat heb ik niet. Zat er niet standaard in, zou eventueel dan zelf aangebracht moeten worden en daar ben ik te lui en onkundig voor.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
dus je hebt je bed op een ''2e verdieping'' ook of niet? wel lekker groot
zeker een spelfout gemaaktquote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb gegoogled, en er kwam niks uit
Mja, ik begrijp mn stagebegeleider opzich ook wel, maar ik vraag me ook af wat hij gedaan had als hij op mijn plaats stond...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik volledig begrijp waar jij vandaan komt, zeker als je anders 2 weken op fysio moet wachten, maar ik snap ook dat je begeleider niet blij is.. Ach, weet je dat voor de volgende keer
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
en met ene knipoog naar dupke
[ afbeelding ]
Nee precies. En over de rest van de week (wat echt wel goed was) werd dan weer niks gezegd. Pffffquote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmmm dat zuigt wel. Lastige keuze ook. En idd, omdat je niet voor je stage hebt gekozen, ben je de pineut. Anders had je ws. niemand gehoord..
Als je het leuk vindt mag je hier ook afwassenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan!
En ik heb ook al de vuilniszakken buiten gezet
Ben met vriendin en gezin van dr n paar keer naar tentjes geweest. Ik ben de namen helemaal kwijt.quote:
Wie zegt dat ze iets op heeft?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op heeft?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, eigenlijk vind ik t niet zo leuk...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt mag je hier ook afwassen
heel topic overquote:
Jup, zelfs nog met de motor gegaan ook nogquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoben echt goed bezig geweest.
Mijn kast opgeruimd, echt even alles eruit en opnieuw erin.. daarna mijn hele kamer gestofzuigd en nu ga ik even mijn bureau opruimen.. Maar de afwas komt morgen weldaar hek nu geen zin meer in
gewoon naar de makro gaan voor sokkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja morgen maar even nieuwe sokken halen.. Ik zou zweren dat ik hier nog ergens een nieuw pak met 4 paar moet hebben liggen ofzo maar kan het nergens vinden
Blauwequote:
Jullie kennen me gewoon niet halfquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
ah ik had mikkie toch wel een graadje erger ingeschatalhoewel bijna 10 punten hoger
ik zou het eerder gedreven noemenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie kennen me gewoon niet half. Ik ben wel assertief op z'n tijd, als ik het nodig acht, maar soms misschien ook best wel een doetje
Ik kan ook gewoon dingen laten gaan
. Té assertief zijn neigt naar het agressieve, en dat is niet iets waar je, mijns inziens, trots op zou moeten zijn.
Ik vind een teveel aan assertiviteit niet 'gedrevenheid'. Dat is gewoon lomp, agressief, onaangepast gedrag.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou het eerder gedreven noemen
IB zeker blijven overnachten hè?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee was te moeNu uiteindelijk door dat water in mijn gezicht plensen ben ik wel weer wakker
Maar wil morgen ook nog wat studeren dus beter op tijd naar bed en op tijd op.. Vannacht ook maar 5 uur geslapen ofzo
Inderdaad, seksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar beschuldig je me nou weer van
Zou je dat niet beslissen pas beslissen als je een andere baan hebt, je bent er nu toch vrij 'afhankelijk' van. Niks is ook maar niks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
overigens houd ik het bij dit maandcontract
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:56 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ben je nou eigenlijk al begonnen bij je nieuwe baan? Hoe bevalt het?.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, prima
. Veel zelfstandig testen van software en programmeurs wijzen op fouten in software. De software waarvan ik data gebruikt hebt in m'n thesis, het zit allemaal vrij ingewikkeld in elkaar maar 't is echt cool
.
Gister taart gegeten, eerste officiele werkdag (vorige week gewerkt om vrije dagen op te bouwen).
One Tree Hill en 24quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nice, Vandaag gossip girl, One Tree Hill en Heroes
Heroesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nice, Vandaag gossip girl, One Tree Hill en Heroes
Bereikbaarheid is een ramp inderdaad. Ik zit er zelfs al mee met stage. Paar leuke stageplaatsen gevonden boven Arnhem, maar ik moet zeggen dat ik er niet om sta te springen om elke dag een uur in de rij te staan voor de Waalbrugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja burgerlijk ja, ik zei 't laatst al tegen Yashi. Het is een halfjaarcontract dus ik doe nog ff rustig met woonruimte zoeken, auto kopen etc.. Daarnaast, Rotterdam en auto en bereikbaarheid
.
Eerst maar eens kijken of dit blijvend wordt.
Absoluut uitzicht op verlenging, maar of ik dat wilquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Heb je wel al uitzicht op een verlenging als het goed gaat, of is het echt over een maand of vijf kijken hoe de vlag erbij hangt?
Mja da's waar. Anders heb je in elk geval weer een half jaartje 'echte' werkervaring (ipv stage) op je cv staan. En bovendien is je banksaldo nu als het goed is ook wat aangenamerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut uitzicht op verlenging, maar of ik dat wil. Eerst maar eens zo kijken, en afstuderen
.
Ik moet zo maar eens gaan douchen en daarna naar de uni om te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens aan de afwas beginnen
Ik zou voor House gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zodadelijk eens eerst een house of lost kijken voor ik iets nuttigs ga doen vandaag
Meh, ik hoor zulke wisselende verhalen. Volgens LR zijn ze superstreng, maar ik kon voor stage 5 maanden naar het buitenland zonder stageopdracht. Sommige studenten krijgen de bons als ze 3 dagen over tijd zijn, andere studenten zijn vier weken te laat en kunnen afstuderen zonder dat ze zelfs maar een begeleider van de school hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja @ sander, is het misschien niet een beetje logischandere hadden de deadline al een maand geleden..
Dat ben ik met Mikkie eens.. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik zelf problemen gehad heb met die deadlinequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Mikkie het volgende:
Ben 't wel met Yashi eens. Natuurlijk enorm zuur voor jou, maar ten opzichte van anderen heb je al meer krediet gehad, dus op zich zou het niet gek zijn als ze de stekker eruit trekken. Is voor jou niet te hopen natuurlijk, maar je kunt er weinig van zeggen als ze het wel doen.
Ze hebben de regels achter zich. Dáárom kan ik er weinig van zeggen. Het is niet alsof het allemaal aan mij te wijten is dat het zo lang duurt. En tja, dan ben ik maar een student voor wie het wat langer duurt. Het is niet alsof 90% van de afstudeerstudenten bij de examencommissie komt vragen om meer tijd. Ik ben nu enige met pech, en het is ook niet onredelijk om om een beetje ruimte te vragen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Mikkie het volgende:
Ben 't wel met Yashi eens. Natuurlijk enorm zuur voor jou, maar ten opzichte van anderen heb je al meer krediet gehad, dus op zich zou het niet gek zijn als ze de stekker eruit trekken. Is voor jou niet te hopen natuurlijk, maar je kunt er weinig van zeggen als ze het wel doen.
Ik denk dat die maand uitstel wel te maken heeft met het feit dat jij je best doetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Meh, ik hoor zulke wisselende verhalen. Volgens LR zijn ze superstreng, maar ik kon voor stage 5 maanden naar het buitenland zonder stageopdracht. Sommige studenten krijgen de bons als ze 3 dagen over tijd zijn, andere studenten zijn vier weken te laat en kunnen afstuderen zonder dat ze zelfs maar een begeleider van de school hebben.
Ik zie het wel gebeuren. Plus, het is niet alsof de vertraging van mij afkomt. Ik doe m'n stinkende best.
Haar opgestoken, bloemetjesschortquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zie al een stuiterende yashi in de keuken met van die handschoentjes aan voor me.
Nou ja, de procedures bij dat bedrijf kosten tijd en zijn streng. Dat had ik nou ook weer niet verwacht, da's evengoed waarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die maand uitstel wel te maken heeft met het feit dat jij je best doet. Maar op een gegeven moment zullen zij zich ook aan de richtlijnen moeten houden. Hoop alleen voor jou dat dat nog een paar weken duurt
.
Zuipen als de neter en te keer gaan als een beestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shuffled mijn playlist ineens:
Jaaaaaaaaaaa dat is mooooi moooi mooooi man!
Het leven dat is één groot feest
*insert gitaarriedeltje*
netjes hoorquote:
Kate Perryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet eindelijk wat dat lekkere kickfitliedje is:
Kate Perry: Hot 'n Cold
lekker om op te sporten
Ik heb altijd ouwe trance muziekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet eindelijk wat dat lekkere kickfitliedje is:
Kate Perry: Hot 'n Cold
lekker om op te sporten
eens... maar dat liedje komt me nu een beetje de strot uit alquote:
Aanrecht, fornuis, tafel, met schoonmaakmiddel en een duukske. De vloer vlug vegen, helemaal schrobben en daarna met de trekker alles weghalen. Het hoeft allemaal niet te lang te durenquote:
ja maar het is wel ideale sport/fiets muziekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij kunt het ook niet helpen.... hoop ik
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aanrecht, fornuis, tafel, met schoonmaakmiddel en een duukske. De vloer vlug vegen, helemaal schrobben en daarna met de trekker alles weghalen. Het hoeft allemaal niet te lang te duren. Bovendien poets ik de magnetron niet van de binnenkant, omdat die maar door twee personen hier in huis gebruikt wordt. Die poetsen 'm dan ook maar zelf
.
Kan je dat een keer voor komen doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aanrecht, fornuis, tafel, met schoonmaakmiddel en een duukske. De vloer vlug vegen, helemaal schrobben en daarna met de trekker alles weghalen. Het hoeft allemaal niet te lang te duren. Bovendien poets ik de magnetron niet van de binnenkant, omdat die maar door twee personen hier in huis gebruikt wordt. Die poetsen 'm dan ook maar zelf
.
dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh in Schotland werd het platgedraaid![]()
Echt een winkeltje de ene keer als we er langs liepen was het I kissed a girl en de andere keer Hot and Cold..
Sowieso vind ik dat hele mens irritant
Ik wil er best op een luie stoel bij komen zitten met een biertje in m'n hand, om jou instructies te geven. De kunst is om het wekelijks te doen. Dan koekt niet alles muurvast aan en het vuil van een week is nog wel te overzien, zo weggepoetstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan je dat een keer voor komen doen?
Is als een paspoort, je kan nog verhuizen, maar je geboorteplek blijft er altijd in staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Zeg gers, hoe de neuk kom je er eigenlijk bij op voor Top te worden?Je zou denken dat niemand dat vrijwillig doet...
Ik bewaar mn vlees altijd tot het eind, maar als je toch beide series na elkaar gaat kijken maakt het toch geen hol uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook klaar met de afwas.. en ik zag dat Gossip girl en OTH klaar waren.. Weet niet met welke ik moet beginnen want vind Gossip girl het leukst.. Dat is net als met vlees.. Eet je het als eerste op of bewaar je het voor het eind
Dude, over burgerlijk gesproken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil er best op een luie stoel bij komen zitten met een biertje in m'n hand, om jou instructies te geven. De kunst is om het wekelijks te doen. Dan koekt niet alles muurvast aan en het vuil van een week is nog wel te overzien, zo weggepoetst.
Mjah ik ga er maar 1 kijken want daarna naar de uni denks ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bewaar mn vlees altijd tot het eind, maar als je toch beide series na elkaar gaat kijken maakt het toch geen hol uit?
Jij gaat wel vrijwillig te keuken van Yashi poetsen terwijl zij zit te soppen op Jason Statham?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, over burgerlijk gesproken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij gaat wel vrijwillig te keuken van Yashi poetsen terwijl zij zit te soppen op Jason Statham?
Maar die keer dat je de keuken wél gebruikt, moeten anderen dus jouw zooi poetsen? Maak gewoon een roostewr waarin je eens in de zoveel tijd allemaal aan de beurt bent, is toch fair?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh maar ik gebruik de keuken hier amper dan ga ik niet wekelijks de zooi van anderen poetsen.. Maar ik zal zo weer eens een nieuw schoonmaakrooster uitprinten.
Vroeger bij de jeugd gespeeld,woonde er vlak bij en ik ben in Oss geborenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Zeg gers, hoe de neuk kom je er eigenlijk bij op voor Top te worden?Je zou denken dat niemand dat vrijwillig doet...
Ik eet alles altijd door elkaar, dus of je daar wat aan hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook klaar met de afwas.. en ik zag dat Gossip girl en OTH klaar waren.. Weet niet met welke ik moet beginnen want vind Gossip girl het leukst.. Dat is net als met vlees.. Eet je het als eerste op of bewaar je het voor het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |