Ja die andere was volgens mij ook een btje pluizig. Toch maar vervangenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
komt daar nu n pluk haar onderuit of is mn scherm vies
Ik kan al die SC's niet meer bijhouden man. Zit in geen enkele meer.quote:
Morgen jarig inderdaadquote:
Ik kwam net exact hetzelfde postenquote:
ik zie het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie, ik zie wat Cali niet ziet.
Je staat op het plaatjequote:
oja....das wel zoquote:Op maandag 2 februari 2009 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je staat op het plaatje.
Maargoed, verveel me de ziekte, vandaar die waanzin.
Weet ik niet, krijg hem gratis.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
hoeduur is zon ding houniet ?
n abo krijg je ze ook bij tochquote:
dat had je moeten filmenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef IrishBastard het volgende:
Prachtig, had ik vorige week de keuken opgeruimd, stond al létterlijk een maand of 4 dezelfde vuile vaat van een huisgenote van meOk, ik laat ook wel eens een weekje wat staan, maar dan ruim ik het ook wel op. Had ik het dus voor d'r kamerdeur gezet, hoor ik d'r net thuis komen
Volgens mij was ze d'r niet zo blij mee
!
helaasquote:
jah duhquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nu een kamer in nijmegen nog dan
quote:
met onderhuur.... nah...quote:
kan je niet van iemand anders onderhurenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
via via is een goed idee... Dus iemand die hier iemand kent die een kamer te huur heeft vanaf laten we zeggen juli / augustus ??![]()
die op de canisiussingel ziet er goed uitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
www.swibas.nl/aanbod_kamers.php
kost wel 25 euro inschrijving..
ik ben vanaf november ofzo ingeschreven.... heb er wel n aantal voorbij zien komen maar was nog een wachtlijstje.. dus nog 10 of 20 en dan ben ik aan de beurt
ik wil graag mijn eigen kamerquote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je niet van iemand anders onderhuren?
ik vind de prijs behoorlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
hej er zijn nieuwe bij
hmm vind ik te klein
ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind de prijs behoorlijkeigenlijk... maar hoelang moet je dan ong ingeschreven staan om laat maar zeggen de 1ste te zijn? enig idee?
Ik misschienquote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
via via is een goed idee... Dus iemand die hier iemand kent die een kamer te huur heeft vanaf laten we zeggen juli / augustus ??![]()
oei scherpquote:
onderhuur of echt verhuizenquote:
hoeveel zijn alle computersquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Grappig dit, voor studentassistentschap doe ik beheer van computerruimtes voor soort bedrijfspracticum voor onze opleiding. Krijgen we een mailtje van de nieuwe 'directeurs' (ook studenten, voor een semester) of we even voor het eind van de week alle computers opnieuw kunnen installeren
How about NO, you idiot![]()
Dat weet ik nog nietquote:
is zon image niet juist zodat alle software en drivers erop staan alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
10 of 15 per kamer ofzo, 2 kamersHebben wel images, maar das kale windowsinstall, die updaten, opnieuw image draaien, alle (nieuwe) software en drivers d'r op knallen, image draaien, en die deployen op de andere bakken.
Jammer genoeg zijn het in beide kamers verschillende soorten pc'sDubbel werk dus
tegen die tijd... wie weet heeft ie alweer iemand andersquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWeet sowieso niet of ik uberhaupt mag onderhuren.. En stel dat het mag en IB nog geen andere flexe kamer heeft gevonden is hij de eerste gegadigde als ie wil
ok dus die moet eerst nog gemaakt worden zoals ze m willen hebben....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Image is gewoon een 'kopie' van je hdd. Kan dus incl software en drivers zijn, maar ook alleen een bijna lege dos-partitie
Mogguhquote:
Juh die instelling hebben we zelf inderdaad ook! Dat helpt ook zo lekker mee hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tegen die tijd... wie weet heeft ie alweer iemand andersof jij natuurlijk
of heb je daar een contract over afgesloten
hoeveel kost die phonequote:
bij swibasquote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef gers het volgende:
heb me ingeschreven bij die vastgoedboer![]()
Als ik er iets van krijg , krijg je van mij een krat juup
smakelijkquote:
jaquote:
Niksquote:
en dat doe je nadat die image erop geknalt is en dan is t klaar...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
JuistEn dan wel met wat aparte instellingen, bijvoorbeeld dat de computernaam aangepast wordt aan het MAC-adres enzo, zodat je niet 15 pc's met dezelfde naam hebt
ik wil ook wel zon ding met internet erop hebben eigelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksBij Relax 300 verlenging enzo
Met gratis 24 maanden snel interwebs en Route 66
uiteraard... maar ik wil geen onderhuurquote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWeet sowieso niet of ik uberhaupt mag onderhuren.. En stel dat het mag en IB nog geen andere flexe kamer heeft gevonden is hij de eerste gegadigde als ie wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |