Tof, moet wel de hele week werken maar kan in den avond wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga Woensdag maar Skate2 halen !
Dan wil ik wel tegen je spelen
www. gamecard .nuquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Moozze het volgende:
Jeej, zijn hier mensen die skate 2 willen spelen?
Zoja, hoe kan ik een gold account kopen zonder mijn huis te verlaten?
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Adamo144 het volgende:
ok laatste vraagje van mij over de xbox zelf: ik sta een beetje voor een dilemma
of ik kan een 2e hands xbox kopen voor 109 pond (met 20gb) in een professionele winkel (garantie etc) of ik koop een nieuwe voor 120 pond met 254 mb ofzo (veel minder geheugen iig) maar die is dan wel 'nieuw'
welke zal ik doen?
(zijn 2e hands consoles gewoon prima te vertrouwen?)
Thanks, worth a try!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef LivingAngel het volgende:
[..]
www. gamecard .nu
bestel ik ook altijd is te vertrouwen binnen een uur heb je de code in je mail
Gewoon doen, het is best een leuke media centerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zit nog wel te twijfelen om een XBOX 360 te kopen.
Ja daar blijf ik een beetje ophangen. Heb in de zomer toch aardig wat centen uit gegeven aan mijn PC. Wat alles perfect draait, ieder spel (Allerhoogste settings) en heb zelf een 1TB media schijf aan mijn tv hangen. Maar sommige spellen zijn er nou eenmaal niet voor de pc.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is best een leuke media center
ja, je hebt wel gelijk, maar de vraag is dan ook: IS nieuw dan ook zoveel beterquote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.
Ik zou voor een nieuwe gaan, maar dan wel met 20GB. Kost tegenwoordig niks meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |