Nee dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Alsof je ergens aandelen in nodig hebt om het ons gevoel te hebben
Amsterdammer?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sowieso wat doe jij als amsterdammer in Rotterdam
Bij ons wordt de CV uitgegooid in het weekend. Altijd stervenskoud op maandag.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons op het werk was de verwarming kapot. Hele dag koud gehad.
Geeft niets, in Barendrecht zit de IKEA.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
Mag ik ook komeeeeeeeen ?!!!Ik woon wel in Barendrecht, maarja een kniesoor die daar op let
goeie vraag!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar heb jij dan wel niet uitgehangen?
Ontwikkelingswerkquote:Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sowieso wat doe jij als amsterdammer in Rotterdam
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, in Barendrecht zit de IKEA.
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij ons wordt de CV uitgegooid in het weekend. Altijd stervenskoud op maandag.
Ook op maandag?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons ook.
Bij mijn nieuwe werk is het heerlijk warm op kantoor heb ik al gemerkt.En ik heb een werkplek die op een raam uitkijkt.
En je kijkt op een raam uit! Wat voor soort raam zie je dan vanuit je werkplek?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons ook.
Bij mijn nieuwe werk is het heerlijk warm op kantoor heb ik al gemerkt.En ik heb een werkplek die op een raam uitkijkt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je kijkt op een raam uit! Wat voor soort raam zie je dan vanuit je werkplek?
En het raam kijkt op een blinde muur uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons ook.
Check,quote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
Dus:
Ryanair is tof
Jumbo zuigt
En we gaan ter ere van deel 50 meeten in Rotown.
Dat kan ik niet laten schietenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:09 schreef DutchTrain het volgende:
Aanstaande zaterdag sowieso naar Rotown (deel 50 of niet) voor Vivian Girls... omschreven als "Shangri-Las in garage-rock jurkjes "
Verwarming werkt alweer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En het raam kijkt op een blinde muur uit?![]()
Al weer verwarming?Aanbod van kacheltje was serieus
Koud kantoor is niet te harden. Het is gewoon een in een tas mee te nemen ventilator die 2KW verbruikt en erg warm wordt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:09 schreef DutchTrain het volgende:
Aanstaande zaterdag sowieso naar Rotown (deel 50 of niet) voor Vivian Girls... omschreven als "Shangri-Las in garage-rock jurkjes "
Was dat de in een vorig topic aangekondigde verjaardag ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:LDG en ik zijn er komende zaterdag sowieso niet
Verjaardag...
![]()
Nee, een verjaardag buiten R'dam, anders viel het wel te combineren op 1 dagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was dat de in een vorig topic aangekondigde verjaardag ?
de meet is op de dag dat we topic 50 halen toch? Wanneer dat ook mag zijn...
Ik kan vrijdag niet en ik kan zondag nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, een verjaardag buiten R'dam, anders viel het wel te combineren op 1 dag![]()
meet op dag van raken van de 50 is een goede ja
Ik weet niet of ik aardig ben. Lekker ben ik iig welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
Alleen als je aardig en lekker bent mag je erbij zijn.
Zolang ik geen Latex pakje aan hoefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat en je moet van tevoren naakt mijn huis schoonmaken.
Daarom wil ik dat huis tegenover jullie. Ik verlies de hoop niet dat whatshewestside ooit nog je schoonmaakster wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat en je moet van tevoren naakt mijn huis schoonmaken.
*fobo checktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik aardig ben. Lekker ben ik iig wel
Nah, gewoon poedelnaakt is prima. Die zonnebril mag je wel ophouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zolang ik geen Latex pakje aan hoef
Gelukkig. Ik ben gehecht aan mijn zonnebrilquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah, gewoon poedelnaakt is prima. Die zonnebril mag je wel ophouden.
Nu mag je zeker komen natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*drukt op het camera icoontje*
Not bad yourself
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*drukt op het camera icoontje*
Not bad yourself
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je valt op oudere vrouwen?
Ik houd wel van een dame op leeftijd. Zolang goed gepreserveerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je valt op oudere vrouwen?
Flauwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Alleen ben ik er zelf waarschijnlijk niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |