Retourtje kost bij Ryanair maar ¤ 34,- p.p. all-in, dus ik zou zeggen: ga lekker zelluf.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En als verrassing neem je ons allemaal mee?
Wat lief!
En voor het geld dat je moet omreizen + de extra wachttijd die je hebt kan je ook relaxed met KLM vliegen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Retourtje kost bij Ryanair maar ¤ 34,- p.p. all-in, dus ik zou zeggen: ga lekker zelluf.
KLM.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En voor het geld dat je moet omreizen + de extra wachttijd die je hebt kan je ook relaxed met KLM vliegen.
34 PP all in is waarschijnlijk zonder bagage, en incl 2 uur wachten op Eindhoven of Aken. Op schiphol loop je zo door, electronisch inchecken en alleen je paspoort nog in de blauwe incheckmachine stoppen.
Als in overpriced voor wat ze aanbieden?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
KLM is de Albert Heijn onder de luchtvaartmaatschappijen
Hebben we dat ook maar alvast gehad he.
KLM valt qua prijs erg mee, dat is een groot misverstand. Wel moet je soms wat schuiven qua dagen of tijden, maar naar Istanbul was voor ons KLM flink goedkoper dan bijv. een "goedkope" maatschappij als Correndon.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
KLM.De meest overgewaardeerde en overpriced airline ooit.
Wat nou, extra wachttijd? Je moet op zijn laatst een half uur voordat de vlucht vertrekt aanwezig zijn. Inchecken kan online.
34 all-in is zonder ingecheckte bagage, maar we hebben ook genoeg aan handbagage.
Even de site gecheckt en KLM vliegt niet eens op Dublin.Ze verwijzen je naar Aer Lingus en dat kost je minimaal 90 euro p.p.
Alexanderpolder...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Binnenkort verhuizen![]()
Van hartje centrum richting Alexanderpolder
Hoeft LHO zich ook niet meer druk te maken over zn kaartjequote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Binnenkort verhuizen![]()
Van hartje centrum richting Alexanderpolder
Ik wordt op mn wenken bedientquote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeft LHO zich ook niet meer druk te maken over zn kaartje
Hetzelfde blauw tenslotte.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
KLM is de Albert Heijn onder de luchtvaartmaatschappijen
Hebben we dat ook maar alvast gehad he.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hey maareh, iets concreets voor een jubileumborrel binnenkort? Ik ben een populair vrouw, dus ik moet dat wel van te voren in m'n agenda hebben staan.
Ik vlieg altijd met de maatschappij die de laagste prijs biedt. Bij mij is dat nog nooit de KLM geweest tot nog toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
KLM valt qua prijs erg mee, dat is een groot misverstand. Wel moet je soms wat schuiven qua dagen of tijden, maar naar Istanbul was voor ons KLM flink goedkoper dan bijv. een "goedkope" maatschappij als Correndon.
Hoef ik nu ook niet, ik kan online inchecken.quote:Daar staat tegenover dat je je boardingpass niet bij de balie hoeft te halen,
Bij een korte vlucht vind ik drankjes e.d. overbodig.quote:Je hebt eten en drinken aan boord, zonder gelijk 3,50 voor een half blikje cola (werd in bekertje geschonken) te betalen (Transavia, voor het verbod op vloeistoffen, sindsdien zijn de prijzen iets redelijker).
Volgens de mensen in het Ryanair-topic is de reputatie van Ryanair op dat gebied grotendeels onterecht. Zeker op Dublin (thuishaven) zal het wel wat meevallen allemaal.quote:Minder vertraging, vlucht wordt minder snel tot niet uit de poule gehaald.
En met Ryanair lopen we het risico om in Parijs terecht te komen i.p.v. Dublin?quote:Je weet zeker dat je ook op het beloofde vliegveld aan komt.
Vanaf elk vliegveld heb je goed en goedkoop OV naar de stad. En er zijn maar weinig vliegvelden die echt middenin de stad liggen. Vanaf Schiphol ben je ook een half uur met de bus of wat korter met de trein onderweg om in A'dam Centrum te komen.quote:Goedkopere en kortere reis naar het vliegveld, zowel hier als vaak in het land waar je aan komt.
Als in allerlei overbodige luxe die ik niet nodig heb en waar ik dus ook niet voor wens te betalen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als in overpriced voor wat ze aanbieden?
Ah ok, duidelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als in allerlei overbodige luxe die ik niet nodig heb en waar ik dus ook niet voor wens te betalen.
Afaik moet je in Nederland op andere vliegvelden dan AMS nogsteeds langs een persoon voor je langs de douane kan. Zelfs als je online inchecked.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vlieg altijd met de maatschappij die de laagste prijs biedt. Bij mij is dat nog nooit de KLM geweest tot nog toe.
[..]
Hoef ik nu ook niet, ik kan online inchecken.
Naar Turkije kom je een uur in zo'n aquarium te zitten, en ben je 3,5 uur aan het vliegen. In die periode wil ik wel wat kunnen drinkenquote:[..]
Bij een korte vlucht vind ik drankjes e.d. overbodig.
[..]
Dan hebben die mensen het mis, want alle niet-lijnvluchten hebben daar mee te maken. Gebeurt lang niet altijd, maar met Transavia wel eens een uur of 3 (in het vliegtuig!quote:Volgens de mensen in het Ryanair-topic is de reputatie van Ryanair op dat gebied grotendeels onterecht. Zeker op Dublin (thuishaven) zal het wel wat meevallen allemaal.
[..]
Nee, maar wel in brussel ipv eindhoven. Of op Rotterdam Airport. En dan denk je snel thuis te zijn, maar dan mag je alsnog eerst met de bus naar Eindhoven om vanaf daar terug te gaanquote:En met Ryanair lopen we het risico om in Parijs terecht te komen i.p.v. Dublin?
[..]
Pics? Telefoonummer?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah en een vriendin van mij is trolly dolly bij RyanAir en er ook totaal niet over te spreken
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Pics? Telefoonummer?
Stewardessen hebben een bepaald effect op mij
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Afaik moet je in Nederland op andere vliegvelden dan AMS nogsteeds langs een persoon voor je langs de douane kan. Zelfs als je online inchecked.
Dan heb jij andere eisen dan ik. Ik wil alleen maar zo goedkoop mogelijk van A naar B.quote:Naar Turkije kom je een uur in zo'n aquarium te zitten, en ben je 3,5 uur aan het vliegen. In die periode wil ik wel wat kunnen drinken![]()
De vluchten zijn 'confirmed', dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren. En een vertraging van drie uur kan je bij elke maatschappij en elke soort vlucht overkomen.quote:Dan hebben die mensen het mis, want alle niet-lijnvluchten hebben daar mee te maken. Gebeurt lang niet altijd, maar met Transavia wel eens een uur of 3 (in het vliegtuig!) mogen wachten voordat er weer "plek" was.
quote:Nee, maar wel in brussel ipv eindhoven. Of op Rotterdam Airport. En dan denk je snel thuis te zijn, maar dan mag je alsnog eerst met de bus naar Eindhoven om vanaf daar terug te gaan![]()
Nee, nu kost het me anderhalf uur. Big deal.quote:Ja, maar je bent wel met pakweg drie kwartier ofzo van jouw voordeur op Schiphol. Dat red je naar Eindhoven niet
Dan moet ze een andere baan zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah en een vriendin van mij is trolly dolly bij RyanAir en er ook totaal niet over te spreken
Dat zwem ik in een half uurtjequote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Telefoonnummer begint met 0044
Daar is ze ook druk mee bezigquote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet ze een andere baan zoeken.
Kan ik me voorstellen. Mensen zijn vast ook een stuk aardiger als je ze alles 'gratis' geeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar is ze ook druk mee bezigZe is oa. het actieve verkopen en pushen aan boord spuugzat
Ja, of wanneer ze er zelf om vragen en het kopen. Naast dr salaris van 900 pond per maand voor 50 urige werkweken, moeten ze het doen van een bonus op de verkoop. Alleen alles wat gejat wordt aan boord wordt eerst van de bonus ingehouden. Omdat ze poolse is, en engels, pools, russisch, en duits spreekt, wordt ze met name op oost europa ingezet. Samen met andere poolse collega's. Om haar te citeren: " The stupid east european whores take everything.". Want ja, als je een bonus van 50 pond kan krijgen, of je kan 100 pond uit de kas meenemen, is dat immers veel meer geld.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mensen zijn vast ook een stuk aardiger als je ze alles 'gratis' geeft.
Voor grote-hoogte serveerster?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Isegrim het volgende:
Maar drie maanden? Da's ook niet veel.
Issie bang dat hij klappen krijgt?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wil op kickboksen, maar dat mag niet van mijn![]()
Dat beslis je toch helemaal zelf? En na 2 maanden kickboxen sla je hem/haar gewoon in elkaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wil op kickboksen, maar dat mag niet van mijn![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat beslis je toch helemaal zelf? En na 2 maanden kickboxen sla je hem/haar gewoon in elkaar
Ik denk het.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Issie bang dat hij klappen krijgt?
Ik kan het wel stiekem doen natuurlijk en dan een verrassingsaanval uitvoeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat beslis je toch helemaal zelf? En na 2 maanden kickboxen sla je hem/haar gewoon in elkaar
Mompelt iets over veiligheidsprocedures.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor grote-hoogte serveerster?
De gemiddelde serveerster op een terras kan net tot drie tellen...
Vooropleiding hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mompelt iets over veiligheidsprocedures.
Precies. Thats the spirit!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan het wel stiekem doen natuurlijk en dan een verrassingsaanval uitvoeren.
Hij wil een monopoly op de zweep.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]SingleCoil is gewoon het vrouwtje in de relatie, en vind al dat geweld maar niets
![]()
Regent het een keer, staat mijn auto in de garagequote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef Fugie het volgende:
regen is tof, nu is mijn auto weer schoon
van die sneeuw wordt hij alleen maar superranzig
ik leef met je meequote:
ach zolang het warm is als ik ga slapen heb ik er niet zoveel last van, s ochtends jagen we de kachel wel weer op.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Tering das toch geen normale temperatuur
boze klanten?quote:
1-0 voor de grote mensenquote:
Dat zit er dik inquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh dat valt reuze mee. KPN is goed bezig. Maar iets over verhuizen
dus mn verjaardag vier ik op een door jou op te geven locatie begrijp ikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat soort details weet ik nog nietmaar voor het eind van de maand
"Bij ons is het standaard 22 a 23 gradenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons op het werk was de verwarming kapot. Hele dag koud gehad.
Hadden ze bij ons laatst ook. Door de plotse kou ineens de verwarming stuk. Heb mn straalkachel toen maar mee genomen. Als je 'm wilt lenen... (hij is klein, licht, en warmquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De ideale temperatuur als je stilzit achter een scherm!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
"Bij ons is het standaard 22 a 23 graden
veel te warm joh leipoquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De ideale temperatuur als je stilzit achter een scherm!
Dat is bij ons een paar dagen geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ook 4 dagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is bij ons een paar dagen geweestHet systeem was kapoet bleek dat de afzuigkap alle warmte weghaalde
Je bent niet helemaal frisquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming standaard op 22.
Nee jij bent helemaal 100%quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming standaard op 22.
als je zegt dat je uit rotterdam komt als mensen er naar vragen, dan welquote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
Mag ik ook komeeeeeeeen ?!!!Ik woon wel in Barendrecht, maarja een kniesoor die daar op let
Haha. Maar ook komen? Waar wil de gozer uit Barendrecht ook komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je zegt dat je uit rotterdam komt als mensen er naar vragen, dan wel
onze wereldstad tijdens een gezellige meet bij LHO en LDG thuisquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Haha. Maar ook komen? Waar wil de gozer uit Barendrecht ook komen?
Moeten we het huis warm maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
onze wereldstad tijdens een gezellige meet bij LHO en LDG thuis
Was de 22 graden serieus?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet fris. Lekker warm juist.
Dus jij hebt aandeeltjes 010quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
onze wereldstad tijdens een gezellige meet bij LHO en LDG thuis
niet te vertrouwen die marokaanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh en aboutaleb
Ene dag met een feyenoord sjaal volgende met een sparta sjaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |