ik leef met je meequote:
ach zolang het warm is als ik ga slapen heb ik er niet zoveel last van, s ochtends jagen we de kachel wel weer op.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Tering das toch geen normale temperatuur
boze klanten?quote:
1-0 voor de grote mensenquote:
Dat zit er dik inquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh dat valt reuze mee. KPN is goed bezig. Maar iets over verhuizen
dus mn verjaardag vier ik op een door jou op te geven locatie begrijp ikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat soort details weet ik nog nietmaar voor het eind van de maand
"Bij ons is het standaard 22 a 23 gradenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons op het werk was de verwarming kapot. Hele dag koud gehad.
Hadden ze bij ons laatst ook. Door de plotse kou ineens de verwarming stuk. Heb mn straalkachel toen maar mee genomen. Als je 'm wilt lenen... (hij is klein, licht, en warmquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De ideale temperatuur als je stilzit achter een scherm!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
"Bij ons is het standaard 22 a 23 graden
veel te warm joh leipoquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De ideale temperatuur als je stilzit achter een scherm!
Dat is bij ons een paar dagen geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ook 4 dagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is bij ons een paar dagen geweestHet systeem was kapoet bleek dat de afzuigkap alle warmte weghaalde
Je bent niet helemaal frisquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming standaard op 22.
Nee jij bent helemaal 100%quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming standaard op 22.
als je zegt dat je uit rotterdam komt als mensen er naar vragen, dan welquote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
Mag ik ook komeeeeeeeen ?!!!Ik woon wel in Barendrecht, maarja een kniesoor die daar op let
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |