Is meestal zo als BT weg gaat.quote:
Lijkt me nietquote:
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten latenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerlang niks nu
Twee uur en drie kwartier maar beetje computeren
Media en Cultuurquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.![]()
Dat doet ze vast ook; dat moet haast wel. Het echt vies, en het lijkt wel een jukebox tegenover me; de hele dag komt er om de 30 seconden een ander geluid vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten laten
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Media en Cultuur
En volgens mij al 5 keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |