abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65670867
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Antony1989 het volgende:
Als die mac fan boys hier.

Ik ga
Ja dat zei je net ook maar toch nog maar 3 berichtjes geplaatst he. Nu geef je de hoop definitief op?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 februari 2009 @ 20:53:42 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65670868
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat dan
[..]

Het werkt totaal niet
[..]

Aaaaaaah verlies je het?
Ach, Apple heeft het maar van Xerox gejat.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65670934
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ach, Apple heeft het maar van Xerox gejat.
Ze mochten het hebben, omdat xerox er niets in zag

Toen heeft Gates het van Apple gejat
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65670968
quote:

Aaaaaaah verlies je het?
Ik verlies niks, IK vind windows fijner werken, kun je wel zeggen dat mensen steeds vaker overstappen.
Ik stel geen eisen aan mijn OS, ik wil dat het opstart, dat ik een spelletje kan doen, even kan internetten, TV kan kijken, muziek kan luisteren.
Ik vind dat windows dat prima doet, jij bent misschien zon veel eisende user, maar als je ook niet zo veel eisend was, was je veel goedkoper uit geweest met windows, en het is even goed, voor de dingen die ik doe.

Spellen spelen gaat dan wat makkelijker.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_65671041
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik verlies niks, IK vind windows fijner werken, kun je wel zeggen dat mensen steeds vaker overstappen.
Ik stel geen eisen aan mijn OS, ik wil dat het opstart, dat ik een spelletje kan doen, even kan internetten, TV kan kijken, muziek kan luisteren.
Ik vind dat windows dat prima doet, jij bent misschien zon veel eisende user, maar als je ook niet zo veel eisend was, was je veel goedkoper uit geweest met windows, en het is even goed, voor de dingen die ik doe.

Als je spellen wil spelen moet je een xbox360 kopen die is nog goedkoper dan een normale computer....
pi_65671119
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Als je spellen wil spelen moet je een xbox360 kopen die is nog goedkoper dan een normale computer....
Microsoft.

Maar op een mac kun je nog geen eens een fatsoenlijk spel spelen, je bent gelimiteerd tot een aantal die OS X ondersteunt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 februari 2009 @ 20:59:13 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65671129
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

PS3
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65671136
quote:

[..]

Wat dan
[..]

Het werkt totaal niet
[..]

Aaaaaaah verlies je het?
1: Zo'n beetje hun hele interface (hint: Xerox). Maar ja, Apple mag dat
2: De dock van OS X werkt minder dan de nieuwe taakbalk van Windows 7. http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dock

Edit: en met 'Apple mag dat' bedoel ik dat als Microsoft zoiets doet dat stelen heet, maar als Apple het doet, tsja dan maakt het niet uit.
pi_65671167
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Met weinig tevreden dus
pi_65671214
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Microsoft.

Maar op een mac kun je nog geen eens een fatsoenlijk spel spelen, je bent gelimiteerd tot een aantal die OS X ondersteunt.
Op een Mac kan je spellen voor OS X én voor Windows spelen, meer dan op een PC dus.
pi_65671275
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Microsoft.

Cedega
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

2: De dock van OS X werkt minder dan de nieuwe taakbalk van Windows 7. http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dock
1: Zover ik het weet zag Xerox er geen toekomst in en mocht Apple het overnemen... Daarna heeft windows het gestolen terwijl ze samenwerkten met Apple om programma's te maken... (correct me if i'm wrong )
2:Ik vind het dock veel chiller werken (wel in combinatie met expose )
pi_65671280
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef dottinator het volgende:

[..]

Op een Mac kan je spellen voor OS X én voor Windows spelen, meer dan op een PC dus.
Noem eens zo'n spectaculair OS X exclusief spel. Volgens mij zijn de OS X spellen van tegenwoordig namelijk van origine Windows spellen.
pi_65671283
quote:

[..]

Edit: en met 'Apple mag dat' bedoel ik dat als Microsoft zoiets doet dat stelen heet, maar als Apple het doet, tsja dan maakt het niet uit.
Je gaat toch niet met argumenten komen met een bronvermelding hae?

Denk niet dat "safari" dat ondersteund
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_65671350
quote:

[..]

Bla, alleen het idee van een GUI op zich, Apple zag als enige daar de potentie van in en maakte toen hun eigen interface.
quote:

Omdat gizmodo het zegt is het zo? Krijg een eigen mening.
pi_65671380
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Noem eens zo'n spectaculair OS X exclusief spel. Volgens mij zijn de OS X spellen van tegenwoordig namelijk van origine Windows spellen.
Die heb je niet, en dat weet je ook wel als je een mac koopt
pi_65671387
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Cedega
[..]

1: Zover ik het weet zag Xerox er geen toekomst in en mocht Apple het overnemen... Daarna heeft windows het gestolen terwijl ze samenwerkten met Apple om programma's te maken... (correct me if i'm wrong )
2:Ik vind het dock veel chiller werken (wel in combinatie met expose )
1: Wat ik wil zeggen is dat als Microsoft het overgenomen zou hebben van Xerox, dat dat dan als stelen zou worden beschouwd door de niet-Microsoft OS aanhangers van nu. Maar voor Apple gelden dat soort dingen niet. Net als dat Apple niet-Safari based browserrs mag weren uit de App Store, terwijl Microsoft nog geen eens een browser bij hun OS mag leveren.
pi_65671429
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik game op een 360. Het is alleen bullshit dat je op een Mac niet kan gamen.
pi_65671462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef dottinator het volgende:
Omdat gizmodo het zegt is het zo? Krijg een eigen mening.
Dat was niet het doel van de link. Het doel was om wat meer informatie te geven over waarom de Windows 7 taakbalk beter zou zijn dan de OS X dock. Op Gizmodo zitten overigens voornamelijk Apple fanboy editors, dus het is enigzins wonderlijk dat ze zoiets posten.
pi_65671467
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

1: Wat ik wil zeggen is dat als Microsoft het overgenomen zou hebben van Xerox, dat dat dan als stelen zou worden beschouwd door de niet-Microsoft OS aanhangers van nu. Maar voor Apple gelden dat soort dingen niet. Net als dat Apple niet-Safari based browserrs mag weren uit de App Store, terwijl Microsoft nog geen eens een browser bij hun OS mag leveren.
Inderdaad, dat dus, en met name dat 2de deel snap ik ook geen kont van.
pi_65671514
quote:

[..]

Dat is ook maar de halve waarheid. Microsoft mag prima een browser leveren, alleen niet op de schofterige manier zoals ze bij IE deden, helemaal verweven in het OS met Windows update software zodat je verplicht bent om IE te gebruiken en het schier onmogelijk is om het te verwijderen.

Ter vergelijking, Safari is op Mac OS X gewoon een .app bestandje en die pleur je zo de prullenbak in als je 't niet wil.
pi_65671530
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat dus, en met name dat 2de deel snap ik ook geen kont van.
Je kan IE niet verwijderen Safari wel, beter nog ik heb niet eens Safari op mijn Mac staan
pi_65671613
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat was niet het doel van de link. Het doel was om wat meer informatie te geven over waarom de Windows 7 taakbalk beter zou zijn dan de OS X dock. Op Gizmodo zitten overigens voornamelijk Apple fanboy editors, dus het is enigzins wonderlijk dat ze zoiets posten.
Sowieso is dat artikel bullshit. Ze vinden de taakbalk beter omdat je er meer mee kan dan met de Dock maar diezelfde functies heb je bij OS X gewoon onder Expose (wat niet bij de Dock hoort). Slaat nergens op dus.
pi_65671629
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dat is ook maar de halve waarheid. Microsoft mag prima een browser leveren, alleen niet op de schofterige manier zoals ze bij IE deden, helemaal verweven in het OS met Windows update software zodat je verplicht bent om IE te gebruiken en het schier onmogelijk is om het te verwijderen.

Ter vergelijking, Safari is op Mac OS X gewoon een .app bestandje en die pleur je zo de prullenbak in als je 't niet wil.
Ik weet dat IE verwoven zit in Windows, maar je kan in principe elke browser gebruiken die je wil. Verklaar nu eens waarom Apple wel met oneerlijke concurrentie weg komt...
pi_65671645
quote:

[..]

Het was gewoon niet stelen punt. Jobs had aandelen in Xerox, en heeft het bedrijf bezocht, hij was toen zo onder de indruk, en hij zag er daarna een toekomst in... Toen heeft Bill Gates het gestolen van Apple
pi_65671690
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik weet dat IE verwoven zit in Windows, maar je kan in principe elke browser gebruiken die je wil. Verklaar nu eens waarom Apple wel met oneerlijke concurrentie weg komt...
Zie je eerste zin, je kan het niet uit windows halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')