Jack hoort zichzelf te graag pratenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:23 schreef BUG80 het volgende:
Tom Egbers blijkt wel een betere discussieleider. Bij Jack wordt er altijd een uur lang door elkaar heen gepraat/geschreeuwd. Met Egbers kreeg (bijna) iedereen de kans om zijn verhaal af te maken, zelfs Koeman werd niet ondergesneeuwd.
"Sorry dat ik je in de rede val" zei Egbers zelfs op een gegeven moment tegen Hugo.
Hij is dan ook presentator, geen discussiepartner. Dat vind ik juist het irritante van Jack, hij is naast presentator ook nog discussiepartner en wordt irritant als iemand anders zijn mening totaal niet deelt. Sowieso kapt hij al veel af.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Tom Egberts maar een saaie zak hooi zonder eigen mening.
Ik gaf mijn mening over Tom Egberts. Niet over Jack van Gelder.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is dan ook presentator, geen discussiepartner. Dat vind ik juist het irritante van Jack, hij is naast presentator ook nog discussiepartner en wordt irritant als iemand anders zijn mening totaal niet deelt. Sowieso kapt hij al veel af.
Dan hangt het er dus ook gewoon van af hoe je de presentator ziet. Als iemand die er voor moet zorgen dat iedereen aan het woord komt en niet telkens door elkaar heen zit te praten of als iemand die zelf een mening moet hebben en vooral inhoudelijk mee moet discussieren. In dat eerste geval is Tom Egbers geschikter, in het tweede geval Jack van Gelder.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef golfer het volgende:
Toch zie ik liever Jack. Niet zozeer als discussie- of gespreksleider, maar gewoon als deelnemer aan de gesprekken, omdat hij inhoudelijk veel beter is ingevoerd dan Tom.
Je ziet liever iemand zonder een eigen inhoudelijke mening?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan hangt het er dus ook gewoon van af hoe je de presentator ziet. Als iemand die er voor moet zorgen dat iedereen aan het woord komt en niet telkens door elkaar heen zit te praten of als iemand die zelf een mening moet hebben en vooral inhoudelijk mee moet discussieren. In dat eerste geval is Tom Egbers geschikter, in het tweede geval Jack van Gelder.
Doe mij Tom Egbers maar.
Ik geef mijn mening over hoe een presentator zich imo moet opstellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf mijn mening over Tom Egberts. Niet over Jack van Gelder.
Als dat betekent dat de gasten vaker aan het woord komen, er een discussie ontstaat zonder dat iedereen door elkaar heen praat wel ja. Daarnaast vind ik die inhoudelijke mening van Jack maar niets, hij zit daar niet om zijn mening te verkondigen, maar zijn gasten aan het woord te laten.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet liever iemand zonder een eigen inhoudelijke mening?
Ik wel, als Jack zijn onzinnige mening en altijd de plank mis slaande grapjes inclusief bulderlach wil verkondigen moet ie gewoon als gast plaatsnemen in een dergelijk programma. De rol van de presentator is inderdaad de gasten aan het woord laten, mensen die weinig zeggen er actief bij betrekken en voorkomen dat iedereen door elkaar gaat praten.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet liever iemand zonder een eigen inhoudelijke mening?
Die Rob Janssen is full of shitquote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef TLC het volgende:
Ok waar blijft die transfer van die Nederlandse speler naar Engeland nou ?
en full of moneyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die Rob Janssen is full of shit.
En dat Jack dan na elke vraag zegt: "Zeg het maar jongens".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat dachten we van Jack, Tom, Mart, Youri, Jan, Hugo, Ronald en Ronald?
Elke week.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef Klummie het volgende:
Hoe laat staat dat op uitzendinggemist?
Jakkes.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronald Waterreus en Dirk Kuyt morgen.
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:14 schreef Radegast het volgende:
Nou, saaier dan met Wielaert laatst kan het toch echt niet worden.
Zou Jan Mulder er morgen zijn?
Die man haat voetbalquote:
Aangezien de mensen van het voetbal niet tegen kritiek en cynisme kunnen, laat maar zou ik zeggen.quote:
Dan hoef je het niet over de eredivisie te hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:35 schreef maril het volgende:
[..]
Aangezien de mensen van het voetbal niet tegen kritiek en cynisme kunnen laat maar zou ik zeggen.
Maar Mart houd wel van een goed potje voetbal.
Met nadruk op goed voetbal.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet over de eredivisie Ajax te hebben
Tom Egbers, met Koeman en Kuytquote:Op zondag 8 februari 2009 18:05 schreef buddyb het volgende:
op teletekst staat dat tom het weer doet vandaag
Nee toch.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Tom Egbers, met Koeman en Kuyt
De demagoog die precies zegt wat wij willen horen, de ideale schoonzoon, en meer van zulke benamingen.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben Jack vrij gegeven ivm een rouwperiode van 3 dagen...
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doe dan Dirk Kuyt samen met Evert te gast.
Verhalen uit z'n jeugd in het pittoreske vissersdorp en andere anekdotes van Dekselse Dirk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Bah... Als ze maar niet de halve uitzending gaan vullen met rotzooi over Oranje.
Erger dan een Kraaij. Senior dan wel junior.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
Ohjee, de mediagetrainde Kuijt. Dat wordt wat.
Ach bah. Dat is alleen maar een vervelende onderbreking van het echte (club)voetbal.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
Het gaat slecht met Ajax
Dus studio Ajax vanavond
Was 'm vergeten.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het dochterje van Kuyt kwam alweer langs
Leuk hoor zo'n oefenpot tegen Tunesiëquote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach bah. Dat is alleen maar een vervelende onderbreking van het echte (club)voetbal.
quote:Tsja jongens, zeg het maar, als dit geen rood meer is... dat is er gewoon eentje hoor
Vind je, hij zal wel weer te moe zijn een zin af te maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
Youri ziet er ook lekker fit uit.
Joh, maar als jij werk hebt en je gaat het veld op dan heb je een probleem vandaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:met mutsen op het veld op, onherkenbaar, maar 15 minuten daarvoor bij het home zichtbaar zijn
Ze kunnen wel welke week een filmpje van Feyenoord laten zienquote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik dit soort filmpjes niet gezien toen Feyenoord drie keer op rij verloor in oktober.
en de verdediging nog minder fijnquote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, bij elk doelpunt ziet Stekelenburg er niet zo fijn uit.
Dat reken ik van Basten wel aan, het zomaar wisselen van Vermeer.²
Ze blijven niet aan de gangquote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik dit soort filmpjes niet gezien toen Feyenoord drie keer op rij verloor in oktober.
De doelstellingen van Feyenoord zijn natuurlijk ook anders.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Best wel ja, maar daar hebben ze dan ook het volste recht toe, hun ploeg heeft een paar keer verlorenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
Triest hoe ze die steward bij de deur aan de kant hebben gedrukt.
Bijna in de gracht nog.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
Triest hoe ze die steward bij de deur aan de kant hebben gedrukt.
genieten, als het veel over Ajax gaat dan gaat het slecht met ze. Lees de topics van SV van de afgelopen 5 jaar maar na hierquote:
Pieters kopen?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft mannen als El Akchoui nodig.²
Die geilt op Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
ja verrek, laten we de training verstoren want we staan 3e!!! OMG!!!!!!!111quote:Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Best wel ja, maar daar hebben ze dan ook het volste recht toe, hun ploeg heeft een paar keer verloren
Ik word zo misselijk van dat mannetje.quote:
Oprotten met die mafkees.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zagen we dinsdag en tegen groningen jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten is een man zonder emoties lijkt het.²
quote:
Dit was volgens mij de eerste keer dat ik hem zo zag.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zagen we dinsdag en tegen groningen ja
OMG ja... Laten we dat geval er weer bij halenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Net als van Nistelrooy die van Basten toen belde vanuit het ziekenhuis bij Boulahrouz en hem op zijn plaats zette!²
Op het EK ging hij ook wel uit z'n dak.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste keer dat ik hem zo zag.²
Hij is een bikkel, een leider, durft zijn mening te geven, heeft een goede paas en is altijd fit.quote:
Kun je mij uitleggen hoe jij wedstrijden onbewust kijkt?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:
De status van Van Basten wordt toch wel enigszins overdreven denk ik. Van der Wiel heeft hem nooit bewust zien spelen bijvoorbeeld.
Derksen ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Wat Waterreus nu zegt is jaren hier op het forum geroepen door de Van Basten tegenstanders
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op het EK ging hij ook wel uit z'n dak.
Als peuter bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen hoe jij wedstrijden onbewust kijkt?²
wat een spuit 11 is het ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Wat Waterreus nu zegt is jaren hier op het forum geroepen door de Van Basten tegenstanders
Zo is het. hij heeft geloof ik vorig seizoen alle wedstrijden gespeeld en tot nu toe ook dit seizoen. Pakt bijna geen kaarten meer en maakt ook zelden grote fouten. De vrije trappen van hem op de goal zijn wat overrated maar hij heeft een uitstekende voorzet. De vraag is natuurlijk wel hoe goed hij het gaat doen bij een grote club.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een bikkel, een leider, durft zijn mening te geven, heeft een goede paas en is altijd fit.²
Je geniet weer, knul?quote:
Ronald Waterreus, de man die zich continue nuanceert.quote:
Zat je nog in het stadion dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, was net te laat voor de beelden
picsquote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Jasza het volgende:
Pannekoekenman was in het uitvak vandaag.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen niet gek op geld zijn, waarom zie ik dan nooit een voetballer met een lelijke vrouw?²
jvdh en in het stadion zittenquote:
De vrouwen zelf.quote:
Riberyquote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen niet gek op geld zijn, waarom zie ik dan nooit een voetballer met een lelijke vrouw?²
Waarom niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pi-air moet echt niet komen
welk gerucht?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef TC03 het volgende:
Waarom vragen ze Kuyt niet naar het Juventus-gerucht?
Skelper is his friendquote:
Dat is een kamikaze actie.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
Pierre als assistent?
Ze zijn gek als ze dat doen.
FRaai hoorquote:
Dat is zijn vrouw niet.quote:
Denk dit:quote:Op zondag 8 februari 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:
Weet iemand over welk artikel Hugo het heeft?
Jij bent zeker zo'n type vrouw die altijd zegt: "Geld maakt niet gelukkig"quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
FRaai hoor, we zijn geldbelust en liegen ook nog
![]()
![]()
We mogen zeker alleen........
Ja en alle mannen roepen dat ze er niet overheen zouden kruipen, terwijl er stiekem 95% dat toch gewoon zouden doenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Beckham heeft ook een lelijk gedrocht als wijf
[ afbeelding ]
Leg me dan maar uit waarom voetballers altijd topmodel kwaliteit vrouwen hebben. En waarom vrouwen dezelfde voetballers verlaten als het geld op is.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
FRaai hoor, we zijn geldbelust en liegen ook nog
![]()
![]()
We mogen zeker alleen........
Kneus.quote:
wel eentje die rijker is dan hijzelfquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Beckham heeft ook een lelijk gedrocht als wijf
[ afbeelding ]
nou lachenquote:
En achter hun rug om verdien je het 3 dubbele aan "je" noodlijdende clubquote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik investeer gewoon 200/300 euro per jaar in Feyenoord
Ja kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou lachenbelachelijke genante overtreding
Lekker aan die waterballonnen zittenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja en alle mannen roepen dat ze er niet overheen zouden kruipen, terwijl er stiekem 95% dat toch gewoon zouden doen
Fuck stiekem. I'd hit that!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja en alle mannen roepen dat ze er niet overheen zouden kruipen, terwijl er stiekem 95% dat toch gewoon zouden doen
Hehe.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
En het niet normaal vinden als iemand om de blessure van Hofs lacht in het Ajax topic.quote:
x2quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef belanov het volgende:
'zeg het maar jongens', ik voelde 'm aankomen!
Aan rukhanddoekjes met F'noord-logo?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik investeer gewoon 200/300 euro per jaar in Feyenoord
Iddquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
Van der Gijp had wel groot gelijk trouwens. Als voetballiefhebber moet je die aanname zien.
Let op z'n andere arm. Die doet vrijwel hetzelfde. Het is geen pure elleboog.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
geen bewuste ellebogen. Vooral onhandigheid. Maar hij moet er gewoon wat beter op letten dan heeft hij de schijn niet tegen
Een Evander Sno momentje.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
geen bewuste ellebogen. Vooral onhandigheid. Maar hij moet er gewoon wat beter op letten dan heeft hij de schijn niet tegen
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
Jack. Beginnen over Garcia. Dan denk ik: nu komt het. Niks geen beeld van Garcia.!
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij had wel mogen scoren vandaag, maar hij speelde verder super met meerdere hoogtepuntjes![]()
nieuwe pagina, even meenemen, ©venomsnake![]()
Van bankzitter tot smaakmaker, de verdienste van Jans of heeft hij 'm in de eerste helft van het seizoen te weinig vertrouwen gegeven en opgesteld (in de pikorde achter Powel) ?
Mag wel graag naar hem kijken. Zeker een aanwinstquote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef J.Herrer het volgende:
Die toivonen lijkt wel een wijf, met z'n wapperende haren
x2quote:
Dank u.quote:
Ik zou der gewoon doen. Zeker als ik moest kiezen tussen Victoria en die trol van Ribery.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nog niks gezien helaas, volgende week dus ook nietquote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag wel graag naar hem kijken. Zeker een aanwinst
dus had Lodeweges moeten staan schreeuwen als Van Basten. We worden genaaidquote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een Evander Sno momentje.
Was wel een overtreding maar echt geen rood waard.
Tuurlijk wordt een lekker wijf als Toivonen genaaid.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus had Lodeweges moeten staan schreeuwen als Van Basten. We worden genaaid
Ze is wel knap hequote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt een lekker wijf als Toivonen genaaid.
wil je ook dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt een lekker wijf als Toivonen genaaid.
quote:
Ze staan altijd daar onderquote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zozo die PSVer kan dan wel snel rennen
Ik dacht dat alleen Ajacieden rendequote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zozo die PSVer kan dan wel snel rennen
Wat vindt je vrouw van je overspelige gedachten?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zou der gewoon doen. Zeker als ik moest kiezen tussen Victoria en die trol van Ribery.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef Prik0 het volgende:
Jack: "Ohhh heerlijk. Wat zijn die lekker he. Ohh"
Jack heeft nu ook kippenvelquote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef Prik0 het volgende:
Jack: "Ohhh heerlijk. Wat zijn die lekker he. Ohh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |