quote:Sommige maanden hebben 31 dagen, andere dagen 30 maar hoeveel dagen maanden hebben er nou 28 dagen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef Meddo het volgende:
en ook van de M en T show
hoeveel is 10 gedeeld door de helft, plus vijf
De helft is niet 0,5...quote:
10 gedeeld door de helft = 10 / 0.5 = 20quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
De helft is niet 0,5...
De helft is gerelateerd aan iets, dus ik dacht de helft van 10
Dat dan de instinker zou zijn dat je de helft pakt ipv delen door de helft...
Slechte vraag dus!
De helft != 0.5quote:Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
10 gedeeld door de helft = 10 / 0.5 = 20
dat + 5 = 25
Klopt.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De helft is niet per definitie 0,5 maar is gerelateerd aan iets (bijv. een getal).
Dus ik heb gelijk
de helft is altijd een 1/2=0,5 'de deelquote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De helft is niet per definitie 0,5 maar is gerelateerd aan iets (bijv. een getal).
Dus ik heb gelijk
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt.
10 delen door een half + 5 = 25.
10 delen door de helft + 5 = 7.
Wat lul jij nouquote:Op zondag 1 februari 2009 22:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
de helft is altijd een 1/2=0,5 'de deel
als je om de helft vraagt krijg je toch 1/2 'de deelquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wat lul jij nou
Een half is altijd 0,5
De helft niet...
Gast... 1/2'de deel is toch niet hetzelfde als 1/2quote:Op zondag 1 februari 2009 22:39 schreef Meddo het volgende:
[..]
als je om de helft vraagt krijg je toch 1/2 'de deel
1/2=0,5
Ben je al overtuigd ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:39 schreef Siniti het volgende:
Ik vind deze discussie intelligenter dan twee keer de helft.
Ik vind dat et allebei eigenlijk kan, als je zegt 10 gedeeld door de helft laat je niet echt duidelijk zien wat die helft moet zijn toch?quote:
40quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind dat et allebei eigenlijk kan, als je zegt 10 gedeeld door de helft laat je niet echt duidelijk zien wat die helft moet zijn toch?
Hoeveel zou trouwens 10 gedeeld door twee keer de helft zijn?
de helft = 5quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind dat et allebei eigenlijk kan, als je zegt 10 gedeeld door de helft laat je niet echt duidelijk zien wat die helft moet zijn toch?
Hoeveel zou trouwens 10 gedeeld door twee keer de helft zijn?
Ja, maar dan krijg je toch geen halve appel?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Meddo het volgende:
als je om 10 appels vraag en je wilt de helft, dan doet ie het toch keer 0,5
de helft = 1/2 = 0,5
Hoe kom je daar dan weer opquote:
de helft van 10 is dus 5quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Meddo het volgende:
de helft = 1/2 = 0,5
twee keer de helft is 5x5=25quote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
de helft = 5
twee keer de helft = 10
10/10 = 1
10/(0.5*0.5)=40quote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe kom je daar dan weer op
Als ik jouw logica moet volgen (de helft = 0,5) kom ik uit op:
10/(2*0,5)= 10/1 = 10
ja, jij snapt het!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
ja en de kans dat meddo gelijk heeft is 50%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
Alles is de helft kans, het gebeurt wel of het gebeurt niet, klaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, jij snapt het!
ik heb de helft kans
Hoezo nou weer de helft van twee?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
Volgens Mr. Houdoe´s logica had iedereen het in topic Wat is deze auto waard? trouwens ook fout
Dan zou de helft de helft van twee zijn en dus 1 en zou het worden 2x1=2
Ze blijven maar volhoudenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga hier niet eens meer serieus op reageren, vandaar de tvp
Het ging daar over "twee keer de helft".quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoezo nou weer de helft van twee?
Effe serieus, niet om te pesten, maar welk niveau op school doe jij/ heb je gedaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het ging daar over "twee keer de helft".
Volgens jouw is 10 gedeeld door de helft 10/5
dus zou bij jouw twee keer de helft 2 x 1 zijn
maar hij heeft nog gelijk ookquote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Effe serieus, niet om te pesten, maar welk niveau op school doe jij/ heb je gedaan?
Universiteit zit ik nu op, ik pas alleen jouw logica toe op dat vorige topicquote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Effe serieus, niet om te pesten, maar welk niveau op school doe jij/ heb je gedaan?
Hoezo heeft het bij 10 gedeeld door de helft dan wel betrekking op 10?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie komt me helpen tegen deze 2 rekenwonders?![]()
Bij 2 keer de helft heeft 'de helft' toch nooit betrekking op 2??
Twee keer de helft is tweequote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie komt me helpen tegen deze 2 rekenwonders?![]()
Bij 2 keer de helft heeft 'de helft' toch nooit betrekking op 2??
Dat heeft weer met Nederlands te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo heeft het bij 10 gedeeld door de helft dat wel betrekking op 10?
We gaan gewoon ploegendienst draaienquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Bot13 het volgende:
Mr. Houdoe, ik kom je stokje wel overnemen, als je echt wil gaan slapen. Godverdomme
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:18 schreef Siniti het volgende:
Dus de helft moet altijd ergens aan gerelateerd zijn, dus de vraagstelling klopt niet, dus het twee keer de helft dat mij heeft gebrainwashd klopt niet
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ikquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ik)
Tadaa!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef BOVICE het volgende:
Twee keer de helft = het oorspronkelijke getal
Twee keer een half = 1.
Ik hoop dat het zo isquote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
heeft nou niemand door dat meddo gewoon jullie op de kast aan het zetten is
Ik had helemaal niet gestemdquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ik)
Sorry manquote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kansloze kankerkneuzen zijn jullie toch ook, allemaal
Nou als ik om de helft van 10 appels vraagt, krijg ik er toch echt 5 en geen 20.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Meddo het volgende:
de helft = 1/2 = 0,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:58 schreef Killer_Mom het volgende:
volgende vraag voor TS..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef 2cv het volgende:
Tel eens achteruit tot 10?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
Een stier geeft geen melkquote:Op maandag 2 februari 2009 00:15 schreef Birra het volgende:
Er staat een stier op de grens van Nederland en België.
Het beest staat met zijn hoofd richting Nederland, en zijn kont richting België.
Van welk land is de melk?
Echt waar?!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een stier geeft geen melk
Slechte vraag!!!!!!
Jaquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:18 schreef klipper het volgende:
Wat heeft een groter volume, een 1 KILO VEREN of een 1 KILO LOOD ?Wat een instinkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:22 schreef klipper het volgende:
U neemt deel aan een hardloopwedstrijd en u loopt de 2e voorbij.
Als hoeveelste eindigd u dan?Ja maar misschien had hij je al een rondje ingehaald en ben je pas op de helft en is hij al 2x zo ver want hij loopt 2e en jij op 2x een kwart van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of misschien loop je eerst de 2e voorbij, en dan word je gebeamed door aliens en eindig je alsnog als laatste.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja maar misschien had hij je al een rondje ingehaald en ben je pas op de helft en is hij al 2x zo ver want hij loopt 2e en jij op 2x een kwart van hem
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:34 schreef EvanStone het volgende:
Wat weegt meer? Alle metrotreinen die Grand Central Station in New York passeren in een jaar - of alle bomen die worden gekapt in een jaar om Amerikaanse dollarbiljetten te maken?Nou, nou wat een instinker, dit behoort iedereen wel te weten als ze ermee geconfronteerd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee treinen (trein 1 en trein 2) komen elkaar tegen:
Om 10.48 vertrekt trein 1 vanuit Amsterdam met een gemiddelde snelheid van 110 km/u richting Venlo
Om 11.10 vertrekt trein 2 vanuit Eindhoven met een gemiddelde snelheid van 120 km/u richting Haarlem
Welke trein is dan het dichtst bij Hilversum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde uitleg, het gaat om birthdays, en iedereen is maar 1 keer geboren!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef 314 het volgende:
Nou hiermee moet je wel even vooruit kunnen (en ff vertalen, ik ben daar te lui voor)
2. How many birthdays does the average person have?
a) 1 --> ieder jaar maar één keer
b) 10
c) 65
d) 75
Acht er uit tot tien,quote:
hij gaat het toch in het nederlands omzetten, en dat gaat 'verjaardagen' worden ipv 'geboortedagen'quote:Op maandag 2 februari 2009 00:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Verkeerde uitleg, het gaat om birthdays, en iedereen is maar 1 keer geboren!
Het is juist de grap dat ze dat in het Engels bij zo'n raadsel het letterlijk nemen...quote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef 314 het volgende:
[..]
hij gaat het toch in het nederlands omzetten, en dat gaat 'verjaardagen' worden ipv 'geboortedagen'
dan maakt ie er maar geboortedagen van, zal mij een zorg zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het is juist de grap dat ze dat in het Engels bij zo'n raadsel het letterlijk nemen...
Anders klopt het hele raadsel niet, daar hebben ze het nergens over hoeveel verjaardagen per jaar.
Sommige mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wanneer heeft het mooiste meisje ter wereld geleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke stenen vindt men in de rijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In welke glazen kan men het best iets inschenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie breekt er eerder een been, iemand die van een tafel of iemand die van een kerktoren valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom eten in een oudere-vrouwenhuis de oudere vrouwen meer dan de jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom mag je tussen 11 en 12 niet het bos in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom heeft een krokodil een platte bek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Van welk woord van vijf letters blijft slechts een over, wanneer men de twee eerste letters eraf haalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat kan men niet nat maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lerum Larum Falderalit! Hoe schrijft men dat met drie letters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom draagt de infanterie bronzen knopen aan de jas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat is de kortste maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat lijkt het meest op een halve strohalm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Welke trommelslagers trommelen met hun neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Je bent mijn zoon, ik ben niet je vader. Wie ben ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn misschien niet allemaal even quiz waardig. maar zie maar welke je wel en niet leuk vindt.![]()
Oke ik heb nu de rekenvraag, eigeel, ei koken, ark van mozes de hardloopvraag de eifeltoren en de zoon vader vraag.
Iemand nog meer ideeen? Alvast bedankt!En Terecht!![]()
A.C.A.B.
.Op vrijdag 27 februari 2009 22:30 schreef andre347 het volgende:
God weer he, altijd die God weer met zijn uitvindingen.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef freiss het volgende:
Hoe heet de neger van the A-team?
A - B
B - A
_!
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef beertenderrr het volgende:
Waarom is er geen kanker in Turkije?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Welk mens kan hoger springen dan de Eiffeltoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
gr gr![]()
als je probeert te falen maar je behaalt een posetief resultaat, wat heb je dan gedaan ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Gefaald te falen, dus gefaald.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
als je probeert te falen maar je behaalt een posetief resultaat, wat heb je dan gedaan ?
![]()
een soa testquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
als je probeert te falen maar je behaalt een posetief resultaat, wat heb je dan gedaan ?gr gr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: