SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Van 21:09 tot 21:16 geen enkel nieuw topic, en dan ineens 2, wordt 1.250.000 zomaar weggekaapt
Zit al sinds half 9 te F5-en
Net tefail.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 21:23 schreef Quir het volgende:
Of juist net teveel, hoe moet ik 't verwoorden?
* Huppelmuts mompelt iets over geen leven hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Van 21:09 tot 21:16 geen enkel nieuw topic, en dan ineens 2, wordt 1.250.000 zomaar weggekaapt
WELKE???? DIE ENE VAN 1250000 NAAR 1250001 IN DE TOPIC TITEL???????quote:Op zondag 1 februari 2009 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
Nou maar hopen dat niemand mijn subtiele OP-wijziging ziet
zo nog iets duidelijker dan maarquote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Quir het volgende:
[..]
WELKE???? DIE ENE VAN 1250000 NAAR 1250001 IN DE TOPIC TITEL???????
ZAL NIEMAND ZIEN HOOR.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jongens, ff voor de duidelijkheid: dat was een grapje he
Ben wel een noob, maar niet zo'n noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
ga lekker met hem lopen neuken in mei ofzo maar val mij er niet mee lastigquote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
TS heeft wel een grotere e-penis.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
kutnewb mond houdenquote:
joh, wat denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
En dat allemaal onder de vleugels of lovequote:Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ga lekker met hem lopen neuken in mei ofzo maar val mij er niet mee lastig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
joh, wat denk je?
dan had TS dat wel gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
Emoquote:Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ga lekker met hem lopen neuken in mei ofzo maar val mij er niet mee lastig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik je nog ruik?![]()
![]()
Dat is denk ik mijn shampoo!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik je nog ruik?![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Nizno het volgende:
even het plaatje van Het_hupt er bij
[ afbeelding ]
alleen maar omdat hij leuk is
neequote:
que?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan? Het mortuarium?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee bij de Albert Heijn, net onder de Head and Shoulders.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan? Het mortuarium?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |