Alleen als ik sterke drank opheb, met bier lukt het me nietquote:
ik kan ook aardig wat hebben, maar ik zou niet durfen te beweren dat ik niet dronken kan worden van bierquote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen als ik sterke drank opheb, met bier lukt het me niet, daarvoor moet ik me helemaal volgieten.
En aangezien ik meestal even mn buik rond vreet voordat ik wegga, pas er dan niet meer genoeg bier in, om bezopen van te worden.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik kan ook aardig wat hebben, maar ik zou niet durfen te beweren dat ik niet dronken kan worden van bier
aha, op die fiets.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Ik kan er alleen niet zoveel van op als ik uitga, dat komt mede omdat ik bier niet zo lekker vind.
ooit komt dat wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van bier. Ook niet van aangeschoten of dronken worden. Ik zie er de lol niet van in.
Knakenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef -SG- het volgende:
'En we beginnen met de veiling met 2,50.
2,50! Da's een knaak johnny dan kunnen we ook nog mee doen!
Nee kees, met 2,50 bedoelen ze twee-honderd-vijftig-duizend gulden'.
Geld wisselen omdat je naar Frankrijk gingquote:
Ik heb een paar keer meegedronken hoor. Één keertje een beetje aangeschoten geweest.. daarna nooit meer. Is een kutgevoel en ik hou er gewoon niet van. Ik neem dan ook altijd gewoon iets fris.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ooit komt dat wel.
serieus: Zolang je maar niet iemand bent die nog nooit heeft gedronken, maar wel van alles over alchohol te zeggen heeft. (maar dat denk ik niet)
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geld wisselen omdat je naar Frankrijk ging
Geen ijsjes kunnen kopen omdat je vakantiegeld nog niet gewiselt wasquote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met paseta's betalen in Spanje en dan aan je ouders/grootouders vragen. Hoeveel gulden is datquote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan niets kopen omdat de prijs er duur uitzag en je geen zin had om het om te rekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aangeschoten/dronken wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meegedronken hoor. Één keertje een beetje aangeschoten geweest.. daarna nooit meer. Is een kutgevoel en ik hou er gewoon niet van. Ik neem dan ook altijd gewoon iets fris.
Dan voelde je je denk ik niet op je gemak.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meegedronken hoor. Één keertje een beetje aangeschoten geweest.. daarna nooit meer. Is een kutgevoel en ik hou er gewoon niet van. Ik neem dan ook altijd gewoon iets fris.
dat kan natuurlijk, al ben ik van mening dat je de meeste dingen wel een keer geprobeerd moet hebben.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, dus daar lag het niet aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan voelde je je denk ik niet op je gemak.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk, al ben ik van mening dat je de meeste dingen wel een keer geprobeerd moet hebben.
Vrijdag kwam ik erachter dat een collega van mij nog nooit wiet had gebruikt omdat het slechter is dan alchohol. Die gast zuipt zich welk weekend klem
mwah, tegen een kater kan ik wel. Ik heb supervaak dat ik de volgende dag vroeg eruitmoet om te werken, of om wedstrijden te spelen.quote:
dan vraag ik me af of jij wel eens echt dronken bent geweest. ik ken maar 2 mensen die geen katers krijgen, en die zijn evengoed vrij rot de volgende dag.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nooit katers van de drank. Hoogstens een beetje misselijk de volgende dag waardoor ik weinig eetlust heb, maar da's niet erg. Of koppijn (zoals nu) vanwege slaapgebrek. Maar nooit van de drank. En nu moeten jullie jaloers op me zijn!
100 keer?! mijn meestgespeelde liedje is 20 keer, shut up van de blood hound gang.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh jongens! Ik heb Franz Ferdinand - Ulysses in 4 dagen 100 keer afgespeeld in iTunes.
Ben je aziaat?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik word trouwens snel rood als ik alcohol drink. Is kut. Lijkt het alsof ik de hele tijd bloos!
Dat is zeker waarquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
Aangeschoten zijn daarentegen vind ik echt geweldig.
Die hebben dat.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee
Wat zou dat ermee te maken hebben?
als ik dronken ben krijg ik gigantische rode ogen, wat trouwens weg is als ik gekost heb. Niet dat ik vaak kots,maar dat viel een vriendin een keer op.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik word trouwens snel rood als ik alcohol drink. Is kut. Lijkt het alsof ik de hele tijd bloos!
Ik zoek het even opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee
Wat zou dat ermee te maken hebben?
quote:
Kunnen Aziaten slechter tegen alcohol...
In het algemeen kunnen Aziaten slecht tegen alcohol. Dit komt omdat het enzym (A.D.H.) dat alcohol afbreekt tot de giftige stof aceetaldehyde bij hen sneller werkt. Hierdoor krijgen zij meer aceetaldehyde in hun bloed. Dit leidt tot klachten als een rood en warm gezicht, hoofdpijn, duizeligheid, benauwdheid en misselijkheid. Reden waarom Aziaten soms afzien van alcohol. Deze klachten kunnen ook optreden als je antabus slikt en toch gaat drinken.
dat vind ik juist echt geweldig, als je met een aantal vrienden gewoon lekker nutteloos dronken zit te zijn! Ik heb dan altijd de best gesprekken/gebeurtenissenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
Dronken zijn is kut. Dan doe ik gewoon hoe ik normaal doe alleen val ik nog wel eens om en heb ik het gevoel dat iedereen me aanstaart (wat ook zo is) en denkt dat ik dronken ben (wat ook zo is dan). Gebeurt normaal ook maar dan heb ik zoiets van 'HAHAHA boeiend ik ben lekker toch niet dronken ook al denken jullie van wel!' terwijl als ik wel dronken ben ze gewoon gelijk hebben. Is overigens pas één keer gebeurd en ik vond het kut.
Aangeschoten zijn daarentegen vind ik echt geweldig.
Niet enorm lam, maar dronken toch zeker wel (alsin niet meer recht kunnen fietsen etc.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan vraag ik me af of jij wel eens echt dronken bent geweest. ik ken maar 2 mensen die geen katers krijgen, en die zijn evengoed vrij rot de volgende dag.
't Is echt kutquote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Ik ben maar 2 keer echt dronken geweest, dat is niet echt tof.
Wanneer je aangeshoten bent, dan is het wel leuk
Ik ben geen Aziaat maar dat rode en warme gezicht geldt wel voor mij.quote:
Dat is bijna altijd wel zoquote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben geen Aziaat maar dat rode en warme gezicht geldt wel voor mij.
En ook een beetje duizelig toen ik aangeschoten was.
dat klopt wel, dat je duizelig wordt. Dat heeft iedereen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben geen Aziaat maar dat rode en warme gezicht geldt wel voor mij.
En ook een beetje duizelig toen ik aangeschoten was.
Da's wel zo ja, altijd van die enorm rare dingen die dan gebeuren.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat vind ik juist echt geweldig, als je met een aantal vrienden gewoon lekker nutteloos dronken zit te zijn! Ik heb dan altijd de best gesprekken/gebeurtenissen
Muwaa, ik vind het wel grappigquote:
Eens een gek, altijd een gekquote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's wel zo ja, altijd van die enorm rare dingen die dan gebeuren.Maargoed ik drink alleen als ik uitga en dan zijn er sowieso nogal vaak van die debiele situaties.
Het enige verschil is dan bij mij dat ik nog gekker doe dan normaal en nog harder moet lachen.
Ligt eraan waar je mee bezig bent. Als je danst op een podium ist best kut om er steeds half af te donderen ja.quote:
nee, maar morgenochtend wel weer.quote:
Serieus iedereen kijkt me altijd echt enorm debiel aan als ik aan het dansen ben, of ik nou dronken/aangeschoten ben of niet. En als ik wel aangeschoten ben word je idd zo duizelig en dat is zo kut als ik dansquote:
dat moet ik zien op de meet!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus iedereen kijkt me altijd echt enorm debiel aan als ik aan het dansen ben, of ik nou dronken/aangeschoten ben of niet. En als ik wel aangeschoten ben word je idd zo duizelig en dat is zo kut als ik dans
nietmeer gezien sinds station arnhem.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, maar morgenochtend wel weer.
hoe gaat het met je voetbalplaatjes chick?
Ligt eraan waar we heen gaan. Als er goede dansmuziek is ga ik sowieso wel los.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat moet ik zien op de meet!
ik durf alleen te dansen als ik aangeschoten ben, anders sta ik voor lul![]()
Wat ging je in Nijkerk doen?quote:
och, als ik dronken/aangeschoten ben boeid me dat helemaal niets meer, en ga ik ook los.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ligt eraan waar we heen gaan. Als er goede dansmuziek is ga ik sowieso wel los.
Haha dat doe ik sowieso wel maar als ik dronken ben vind ik het kut omdat mensen dan dus denken "oehh die is dronken" en ze dan ook nog gelijk hebben.
Voel je niks van.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
och, als ik dronken/aangeschoten ben boeid me dat helemaal niets meer, en ga ik ook los.
Jammer dat ik het ritmegevoel van een vogelverschrikker heb
nee, maar de mensen bij mij in de buurt wel.quote:
Ah okay, gezellig?quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik heb daarentegen wel ritme gevoel maar ik kan gewoon niet dansen.
Ik haat mannen die zeggen 'ik dans niet' en dan vervolgens naar een feest gaan met bv. drum 'n bass muziek (waar ik dus echt niet op stil kan blijven staan) en er dan bij staan met hun handen in hun zakken en een beetje hun hoofd heen en weer bewegen.. Kom dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, maar de mensen bij mij in de buurt wel.
en ik ben het met -sg- eens, echte mannen kunnen niet dansen
Ik stond er gister niet in denk ik zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik niet in de top 100 sta weet ik het ook niet meer, heb toch ruim 75 posts vandaag
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!quote:
Same here, als muzikant moet je wel wat ritmegevoel hebbenquote:
Ikke moet de 200 post wel halenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik niet in de top 100 sta weet ik het ook niet meer, heb toch ruim 75 posts vandaag
hehe, ik heb ook flink mijn best gedaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Kunnen we niet naar een lounge bar gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!
Ik ga jullie gewoon dronken voeren!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!
Of iig ergens waar ze een pit hebben, daarvoor hoef je niet te kunnen dansenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kunnen we niet naar een lounge bar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |