nee, maar de mensen bij mij in de buurt wel.quote:
Ah okay, gezellig?quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik heb daarentegen wel ritme gevoel maar ik kan gewoon niet dansen.
Ik haat mannen die zeggen 'ik dans niet' en dan vervolgens naar een feest gaan met bv. drum 'n bass muziek (waar ik dus echt niet op stil kan blijven staan) en er dan bij staan met hun handen in hun zakken en een beetje hun hoofd heen en weer bewegen.. Kom dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, maar de mensen bij mij in de buurt wel.
en ik ben het met -sg- eens, echte mannen kunnen niet dansen
Ik stond er gister niet in denk ik zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik niet in de top 100 sta weet ik het ook niet meer, heb toch ruim 75 posts vandaag
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!quote:
Same here, als muzikant moet je wel wat ritmegevoel hebbenquote:
Ikke moet de 200 post wel halenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik niet in de top 100 sta weet ik het ook niet meer, heb toch ruim 75 posts vandaag
hehe, ik heb ook flink mijn best gedaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Kunnen we niet naar een lounge bar gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!
Ik ga jullie gewoon dronken voeren!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan kunnen wij op de meet gewoon lekker chillen naast de dansvloer, en noortje uitlachen die als een debiel over de dansvloer raast!
Of iig ergens waar ze een pit hebben, daarvoor hoef je niet te kunnen dansenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kunnen we niet naar een lounge bar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |