Eens een gek, altijd een gekquote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's wel zo ja, altijd van die enorm rare dingen die dan gebeuren.Maargoed ik drink alleen als ik uitga en dan zijn er sowieso nogal vaak van die debiele situaties.
Het enige verschil is dan bij mij dat ik nog gekker doe dan normaal en nog harder moet lachen.
Ligt eraan waar je mee bezig bent. Als je danst op een podium ist best kut om er steeds half af te donderen ja.quote:
nee, maar morgenochtend wel weer.quote:
Serieus iedereen kijkt me altijd echt enorm debiel aan als ik aan het dansen ben, of ik nou dronken/aangeschoten ben of niet. En als ik wel aangeschoten ben word je idd zo duizelig en dat is zo kut als ik dansquote:
dat moet ik zien op de meet!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus iedereen kijkt me altijd echt enorm debiel aan als ik aan het dansen ben, of ik nou dronken/aangeschoten ben of niet. En als ik wel aangeschoten ben word je idd zo duizelig en dat is zo kut als ik dans
nietmeer gezien sinds station arnhem.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, maar morgenochtend wel weer.
hoe gaat het met je voetbalplaatjes chick?
Ligt eraan waar we heen gaan. Als er goede dansmuziek is ga ik sowieso wel los.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat moet ik zien op de meet!
ik durf alleen te dansen als ik aangeschoten ben, anders sta ik voor lul![]()
Wat ging je in Nijkerk doen?quote:
och, als ik dronken/aangeschoten ben boeid me dat helemaal niets meer, en ga ik ook los.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ligt eraan waar we heen gaan. Als er goede dansmuziek is ga ik sowieso wel los.
Haha dat doe ik sowieso wel maar als ik dronken ben vind ik het kut omdat mensen dan dus denken "oehh die is dronken" en ze dan ook nog gelijk hebben.
Voel je niks van.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
och, als ik dronken/aangeschoten ben boeid me dat helemaal niets meer, en ga ik ook los.
Jammer dat ik het ritmegevoel van een vogelverschrikker heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |