De singles waren dus gecensureerd, door er een nummer af te laten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef ranja het volgende:
was een van de 2 een gecensureerde versie?
En wie het niet weet kan gewoon de comments op de video lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef belsen het volgende:
En wie een beetje de geschiedenis van Buzzcocks kent, hoeft amper het fragment te luisteren of herkennen.
Of je slaat er een blaadje op na.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wie het niet weet kan gewoon de comments op de video lezen
oh, dan herken ik het toch niet blijkbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef belsen het volgende:
Het andere nummer heet 'Shot by both sides'
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef bartrid het volgende:
Magazine?
quote:The resulting concert - at the Lesser Free Trade Hall on June 4 1976 - was attended by Morrissey, who went on to form the Smiths; Mark E Smith, who formed the Fall;, and the future members of Joy Division and Tony Wilson, who would set up Factory Records
Hm, denk dat hij misschien wel het meest geld heeft verdiend, op Wilson na misschien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef bartrid het volgende:
Mick Hucknall van Simply Red. De enige die muzikaal niet zo goed terecht gekomen is...
Dat zeer waarschijnlijk wel ja..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, denk dat hij misschien wel het meest geld heeft verdiend, op Wilson na misschien.
Die heeft op de lange termijn niet zoveel verdiend helaas.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, denk dat hij misschien wel het meest geld heeft verdiend, op Wilson na misschien.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef ranja het volgende:
London?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef belsen het volgende:
Nee, Mick Hacknall.
Hoe noemden ze hem ook al weer in 24 Hour Party People?
That makes 3 .....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef ranja het volgende:
Holding Back the Years
Money's too Tight to Mention
Jericho
It's Only Love
Sorry, kan het niet laten:quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef ranja het volgende:
If you don't know me by now? die was later dacht ik?
dat lijkt me sowieso goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Holding back the years?
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ah shit, had ik overheen gelezen![]()
Misschien is er nog een release geweest, die geen hit is geworden (gezien de vraagstelling) ? Dat wordt dan lastig... heb die LP (vinyl) wel, maar bepaald kan niet zeggen dat ik 'm grijs gedraaid hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Ook opgezocht, omdat er volgens mij maar 3 hits van Picture Book in Nederland zijn geweest (allen al genoemd) en dat lijkt te kloppen...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef WeezerButler het volgende:
Noem 4 singles (NL releases) afkomstig van Simply Reds debuut Picture Book. Degene die de 4 volmaakt krijgt het punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |