Niks over gehoordquote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand naar de 1e draaidag geweest vandaag?
Best druk ..quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef markldj het volgende:
Was er gisteren als figurant geweest .. zover ik begrepen heb zijn er vandaag opname's tot ver in de nacht.
Er staan hier trouwens ook al foto's van gister op internet, niet door mij gemaakt.
Ik ga kijken ..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:00 schreef hornage het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag met een gedeelte van de familie gefigureerd bij de opnames in Sloten. Was lachen! Die Steven De Jong kan mooi ouwehoeren zeg!
Vanavond trouwens een stuk hierover op Netwerk op nederland 2. Vriendin van mijn vader zit er ook in!
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe moet je anders de persoon noemen die twee zinnen in Lapland mag zeggen ?
Dat kan, maar daar kan ik verder niets over zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef 2cv het volgende:
Okee, maar kan het dan kloppen dat ik nog geen bericht ontvangen heb van de organisatie ?
Post het danquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar kan ik verder niets over zeggen.
Goed zo!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iedereen die zich via FOK! heeft aangemeld is aangemeld bij de organisatie. Ook als je mij een PM hebt gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |