Voor iedereen met een beetje realiteitsbesef is er geen crisis hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En deze kan in de bookmarks voor de eerst volgende keer dat we twee keer achter elkaar punten laten liggen..
Laat daar nou net een gebrek aan zijn hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor iedereen met een beetje realiteitsbesef
Hij is nog jong, het komt vanzelf wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik weet ook wel dat we Van Basten tijd moeten geven, maar over sommige dingen baal ik gewoon ontzettend. Vooral Sulejmani die niet uit de verf komt, hoe komt dat toch?
Geen kampioen worden okay, ik denk dat je dat ook niet gelijk mag verwachten, maar als we zelfs geen tweede gaan worden (Twente nadert), dan zit ik toch te billenknijpen hoor.
De reactie van die jongen belichaamt het gevoel dat iedereen had na de wedstrijd en misschien nog steeds wel heeft. Dan kunnen we wel met z'n allen moeilijk gaan lopen doen of hij wat heeft gezopen of gesnoven, maar de passie spuit er vanaf. Ik had graag gezien dat Ajax gisteren ook maar de helft van die passie had getoond, dan was het misschien anders gelopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef N.i.c.k het volgende:
ja coke snuiver is een mongool. Van de andere kant, hij lat geen onvertogenwoord vallen en toont wel passie voor de club. Misschien dringen zulke fans eens een keer door tot de spelers.
En heeft opgeleverd, of ben je Twente uit nu alweer vergeten?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Met een beetje normale trainer hadden we misschien niet 100% gegarandeerd hoger gestaan etc, maar ik durf wel te beweren dat het geexperimenteer van MvB ons onnodig punten gekost heeft.
AZ zal wel op z'n PSV's winnen helaasquote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Nou ja tot nu toe doen Twente en AZ het niet veel beter
Natuurlijk heeft ie ook wel eens iets goed gedaan jaquote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En heeft opgeleverd, of ben je Twente uit nu alweer vergeten?
En behalve dat, waren z'n voorgangers abnormaal ofzo?
Oeh, die hadden we nog niet gezien. Dank je!quote:
Passie voor je (enige) club, dat ken jij niet he?quote:
Ach, beide 2 goals had ie misschien kunnen hebben, maar Sulejmani liet tegen grunn zijn man Holla lopen en gisteren doken Urby en schilder weg. Dat zijn gewoon ook dingen die niet mogen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe lang moet dit nog doorgaan voordat Vermeer z'n basisplaats krijgt. Sinds Stekelenburg terug is gaat het kut. En je kan nou niet zeggen dat Stekelenburg goed staat te keepen.
Sinds Oleguer niet meer in de basis staat gaat het kutquote:Op zondag 1 februari 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe lang moet dit nog doorgaan voordat Vermeer z'n basisplaats krijgt. Sinds Stekelenburg terug is gaat het kut. En je kan nou niet zeggen dat Stekelenburg goed staat te keepen.
Tuurlijk, maar bij Stekelenburg weet je dat het een tegengoal zal worden. Bij Vermeer weet je dat ie er nog vol voor gaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, beide 2 goals had ie misschien kunnen hebben, maar Sulejmani liet tegen grunn zijn man Holla lopen en gisteren doken Urby en schilder weg. Dat zijn gewoon ook dingen die niet mogen.
Ik vind het ook raar dat Stekelenburg gelijk die plek kreeg. Vermeer heeft gewoon uitstekend gekeept en alleen op Utrecht thuis geen fout gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het idd wel raar dat Vermeer er meteen naast stond, als ie nou echt slecht speelde ok, maar hij had zijn plekkie toch gewoon verdiend? Stekelenburg had in de " achtervolging"gemogen wmb.
Dat gaat inderdaad weer Schilder worden op links. En Vertonghen zal ook niet op tijd fit zijn vermoed ik. Dus Alderweireld of Oleguer achterin. Ik zou toch voor 2 gaan. Ik vind het heel toevallig dat als Oleguer niet mee doet het meteen dikke poep is. Heel vreemd.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
En nu Vermaelen geschorst is, moeten we weer improviseren. Ik heb liever Vermaelen linksback en Vertonghen + Wielaert in het centrum, maar dat kan nu weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |