quote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Hey, ik vind Tatjana er best lekker uitzien voor 45.
Toen ik hoorde dat ze meededen moest ik al lachen. Wat tof was datquote:
Ik heb 1 en 2 gemist, maar dit klinkt tot nu toe het leukstequote:
Ja, kansloos zeg. Nederlands werkt al helemaal niet meer, al kom je met een zingende zebra met 3 poten het podium op. Leuk, trots op je eigen taal en zo, maar daar heb je niks aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat ze meededen moest ik al lachen. Wat tof was dat
En nu komt de jury met, waarom eigenlijk geen Nederlands? beetje laat om dat nu nog even te regelen
Dat is een goede jaquote:Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef DrDentz het volgende:
We moeten Tatjana sturen, die heeft ook een hitje gescoord ooit en ze valt in de smaak bij het Oostblok.
Nee, gaan huilen "het is niet eerlijk en niet meer meedoen" is inderdaad volwassen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef Sonja27 het volgende:
Nou dat wordt dus nietsDat we uberhaupt nog een poging doen om het songfestival te kunnen winnen....
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor wie het nog niet wist: Moskou is de hoofdstad van Rusland
Zet er tatjana neerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Die vette mevrouw moet sowieso uit de act.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze het live ook kunnen zingen?
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor wie het nog niet wist: Moskou is de hoofdstad van Rusland
Ik vrees dat ie 't net niet gaat halen. Is ook mijn favoriet. Damn ik had niet verwacht dat ik de meeste nummers zo aanstekelijk zou vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik was het vergeten maar net de korte stukjes gezien en op basis daarvan MOET het gewoon nr 6 worden!
Shine! Echt! Iets anders morgen ze niet kiezen!
Nou, je kunt nog bellen, je kunt nog sms-en, de lijnen zijn nog open! Nummers staan 40x onder in beeld!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik was het vergeten maar net de korte stukjes gezien en op basis daarvan MOET het gewoon nr 6 worden!
Shine! Echt! Iets anders morgen ze niet kiezen!
Zag ik het nou goed en heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie 't net niet gaat halen. Is ook mijn favoriet. Damn ik had niet verwacht dat ik de meeste nummers zo aanstekelijk zou vinden.
Ja, dat bedoelde ik met finetunen, weg met dat lullige lichtje en zo..quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Cee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Shine!
Welja, het wordt natuurlijk weer af door de zijdeur.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef BartUlft het volgende:
Nou, na 14 mei horen we dus niks meer van Shine
Ja! Ja! En dan met lekker gospel!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]Zullen we alvast de inzending van 2010 gaan schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |