quote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze het live ook kunnen zingen?
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor wie het nog niet wist: Moskou is de hoofdstad van Rusland
Ik vrees dat ie 't net niet gaat halen. Is ook mijn favoriet. Damn ik had niet verwacht dat ik de meeste nummers zo aanstekelijk zou vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik was het vergeten maar net de korte stukjes gezien en op basis daarvan MOET het gewoon nr 6 worden!
Shine! Echt! Iets anders morgen ze niet kiezen!
Nou, je kunt nog bellen, je kunt nog sms-en, de lijnen zijn nog open! Nummers staan 40x onder in beeld!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik was het vergeten maar net de korte stukjes gezien en op basis daarvan MOET het gewoon nr 6 worden!
Shine! Echt! Iets anders morgen ze niet kiezen!
Zag ik het nou goed en heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie 't net niet gaat halen. Is ook mijn favoriet. Damn ik had niet verwacht dat ik de meeste nummers zo aanstekelijk zou vinden.
Ja, dat bedoelde ik met finetunen, weg met dat lullige lichtje en zo..quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Cee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Shine!
Welja, het wordt natuurlijk weer af door de zijdeur.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef BartUlft het volgende:
Nou, na 14 mei horen we dus niks meer van Shine
Ja! Ja! En dan met lekker gospel!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]Zullen we alvast de inzending van 2010 gaan schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |