Eens is!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef northernlight81 het volgende:
Dit wordt echt helemaal niks. De toppers zijn best goed in een leuke show neerzetten met bekende nummers en daar een feestje van te maken in de arena. Als ik me zo indenk hoe dit er voor buitenlanders uit ziet maken we geen schijn van kans.
Ik hoop natuurlijk voor de liefhebbers dat ik ernaast zit.
Ze zijn eerlijk, is dat een probleem?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Wat een humorloze zeikerds daar in die pluche stoelen.
heddy lester, was een heel mooi liedje....quote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef automatic_ het volgende:
Oke, deze ken ik niet
(ruim) voor mijn tijd denk ik...
Oke, zegt mij niets..quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef evert het volgende:
[..]
heddy lester, was een heel mooi liedje....
Je hebt gelijk, denk ik, ik ga denk ik voor mei een tweede nationaliteit aanvragen, of misschien de Nederlandse maar opgeven.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef northernlight81 het volgende:
Dit wordt echt helemaal niks. De toppers zijn best goed in een leuke show neerzetten met bekende nummers en daar een feestje van te maken in de arena. Als ik me zo indenk hoe dit er voor buitenlanders uit ziet maken we geen schijn van kans.
Ik hoop natuurlijk voor de liefhebbers dat ik ernaast zit.
In principe niet, maar ze zitten hier in een programma waarin de Toppers een Songfestivalliedje presenteren. Een beetje lachen mag wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef dalidaaf het volgende:
[..]
Ze zijn eerlijk, is dat een probleem?
Niet met dit nummer. Maar je moet opvallen, dus als ze nu als de Village People gaan hebben we meer kans.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef evert het volgende:
pfff 3 leernichten, doet het vast goed in oost europa
Net als Lordi?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet met dit nummer. Maar je moet opvallen, dus als ze nu als de Village People gaan hebben we meer kans.
Ik schrokquote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Net als Lordi?
[ afbeelding ]
Die wonnen ook.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Hey, ik vind Tatjana er best lekker uitzien voor 45.
Toen ik hoorde dat ze meededen moest ik al lachen. Wat tof was datquote:
Ik heb 1 en 2 gemist, maar dit klinkt tot nu toe het leukstequote:
Ja, kansloos zeg. Nederlands werkt al helemaal niet meer, al kom je met een zingende zebra met 3 poten het podium op. Leuk, trots op je eigen taal en zo, maar daar heb je niks aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat ze meededen moest ik al lachen. Wat tof was dat
En nu komt de jury met, waarom eigenlijk geen Nederlands? beetje laat om dat nu nog even te regelen
Dat is een goede jaquote:Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef DrDentz het volgende:
We moeten Tatjana sturen, die heeft ook een hitje gescoord ooit en ze valt in de smaak bij het Oostblok.
Nee, gaan huilen "het is niet eerlijk en niet meer meedoen" is inderdaad volwassen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef Sonja27 het volgende:
Nou dat wordt dus nietsDat we uberhaupt nog een poging doen om het songfestival te kunnen winnen....
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor wie het nog niet wist: Moskou is de hoofdstad van Rusland
Zet er tatjana neerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Die vette mevrouw moet sowieso uit de act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |