quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film)

oh-oh (niet de user)....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Thuis! Dus ik hoop dat het vanmiddag wordt bezorgd of dat het vanmorgen bij een buur is gedumpt!

Succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eens kijken of het werkt voor mij.
Hmm... geen idee hoe ik dat moet fiksen, ik had de linklocatie braaf gekopieerd. Ik heb hem via de mail gekregen en vond het filmpje vrij hilarisch.quote:Ik krijg een inlogscherm.

Bij mij gaat het mis ergens tussen dat ik het uit het bakje pak en dat ik het in de puff wil frottenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film)

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:Update!!!
Ze hebben nog niet terug gemaild![]()
Sorry.

Jouwe zit ook in de postquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Pakket voor Dipkip is onderweg!
Oh Kip, als je nog meer van die witte zakjes wil, ik heb vandaag weer nieuwe gekocht want de eurowinkel had ze weer, dus dan geef je maar een gil, dan stuur ik nog even een heel pak voor je op als je wil.
1 Pak zitten er 100 in, en kost een euro

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!
Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben![]()

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!
Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben![]()

Postkantoor? Het kwam toch met DHL, niet met TNT?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!
Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?

Nee, ze proberen het twee keer en dan moet je naar een soort DHL punt om het op te halen, en daar zijn er veel minder van dan postkantoors, dus voor sommigen is dat heel vervelend (vooral die zonder auto). Ik heb nog niet kunnen vinden waar ze allemaal zitten, maar dat zal dan denk ik wel op je briefje staan morgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?

Ik zei het al: oh oh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!
Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?

Bellen + briefje plakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!
Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?

Ik heb ook een inpakdoosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.

Maar wat als je nu retro spul nodig hebt? Dat ligt niet in de winkels.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.

Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de actionquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het al: oh oh.![]()
Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.
DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor.Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.
Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.
TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.

Oplossing: beheerst retro bestellen en onder de 2 kilo blijven!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit

Die ligt aan de Scharnerweg. Is toch best te doen van jou uit, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action![]()
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!

En jij hebt geen Heer G.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.

Nou, ik moet toch wel naar de andere kant van het land er terug rijden om dat er geldtechnisch niet uit te hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal niet echt een dráma ofzo, dan ga ik zaterdag wel (als ze dan open zijn tenminste???) dat pakket in Den Haag ophalen, maar het voordeel van het bestellen uit Engeland is zo een beetje weg he, als je er voor in de auto moet springen en een eind moet rijden

Ja Rotterdam kan dan wel om de hoek zijn, qua postcode valt Bleiswijk toch onder de Den Haag DHL.quote:

Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb. Denk je dat ik naast die 9 pond verzendkosten ook nog de benzinekosten naar Den Haag op en neer er uit heb dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch wel naar de andere kant van het land er terug rijden om dat er geldtechnisch niet uit te hebben

Tip: zet de prijzen eens naast elkaar ;.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb.

Mja, je hebt wel heel erg veel pechquote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb. Denk je dat ik naast die 9 pond verzendkosten ook nog de benzinekosten naar Den Haag op en neer er uit heb dan?
Het gaat me ook meer om de moeite en de tijd eigenlijk dan om het geld hoorIk vind het gewoon irritant, het kost me zeker een uur om dat op te gaan halen.

De moeite is inderdaad kut, maar bijv. Dream Cream kost hier 17,80 en vanuit de UK ongeveer 10,30. You snap the whip kost hier 10 euro en vanuit de UK ongeveer 5,35.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb. Denk je dat ik naast die 9 pond verzendkosten ook nog de benzinekosten naar Den Haag op en neer er uit heb dan?
Het gaat me ook meer om de moeite en de tijd eigenlijk dan om het geld hoorIk vind het gewoon irritant, het kost me zeker een uur om dat op te gaan halen.

Zijn ze wel open op zaterdag?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal niet echt een dráma ofzo, dan ga ik zaterdag wel (als ze dan open zijn tenminste???) dat pakket in Den Haag ophalen, maar het voordeel van het bestellen uit Engeland is zo een beetje weg he, als je er voor in de auto moet springen en een eind moet rijden

Je bent een liefjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Dipkip het volgende:
Hier een mede-jankert hoorlafjoe.
Wat is het wit blauwe ding? Een BBS?

Bij UK retro: blue skies shower gel. Ik heb een klein flesje gekregen door te ruilen en ik ga echt zó die halve liter scoren!quote:

Ohja die hadden ze twee jaar geleden met de kerst toch? Ik vond hem ontzettend smerigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij UK retro: blue skies shower gel. Ik heb een klein flesje gekregen door te ruilen en ik ga echt zó die halve liter scoren!

Er is ook een kerstversie van (ol' blue skies), maar ook een gewone.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Ohja die hadden ze twee jaar geleden met de kerst toch? Ik vond hem ontzettend smerig. Heb hem toen aan Memento-Mori gegeven en die heeft hem geloof ik doorgespoeld
.

Oh, die kerstversie was iig heel viesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is ook een kerstversie van (ol' blue skies), maar ook een gewone.

Lekker he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben gister in bad geweest met een halve Christmas Kisseslekkerrrrr!!! En zulk mooi rood water
![]()
Gelukkig heb ik nog 3,5 liggen dankzij de grabbags
Ik heb vanmorgen Rehab gebruikt (uit de goodiebag Haarlem). Ik vind hem niet geweldig ruiken en hij lijkt de fut uit m'n haar te halen, dus ik weet niet of ik de proefjes (heb er nog eentje met River geruild) opmaak.quote:Oh, en ik heb mn haar voor t eerst gewassen met Lush. Volgens mij heb ik veel te veel gebruikt, echt wennen dat het lijkt of er niks van af komt zeg maar. De Karma Komba shampoo rook helaas to-taal niet naar Karmamaar jungle viel me mee qua bruikbaarheid, had slechte reviews gelezen. Maar het ging best goed, alleen had ik er redelijk wat van nodig maar dat heb ik met vloeibare conditioner ook. Het spoelt allemaal heel makkelijk uit, en ik heb nu schoon haar wat toch zacht is, terwijl ik met veel conditioners het idee heb dat er 'spul' achterblijft, een soort laagje op je haar.

Je moet altijd Royal Mail voor het verzenden selecteren en niet boven de 2 kg bestellen.. Maar daar ben je nu wel achter denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:

Uhu kon/kan me niet voorstellen dat iemand die geur wel te harden vondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohja die hadden ze twee jaar geleden met de kerst toch? Ik vond hem ontzettend smerig. Heb hem toen aan Memento-Mori gegeven en die heeft hem geloof ik doorgespoeld
.

*springt onder de douche met OBSIB*quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uhu kon/kan me niet voorstellen dat iemand die geur wel te harden vond

Tssssss....quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uhu kon/kan me niet voorstellen dat iemand die geur wel te harden vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |