abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65686395

Pakketten stress!

Laat je het trouwens thuis of op je werk bezorgen?
*nieuwsgierig is*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65686448
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film )
Eens kijken of het werkt voor mij.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:39:36 #163
163650 Greys
pi_65686478
Thuis! Dus ik hoop dat het vanmiddag wordt bezorgd of dat het vanmorgen bij een buur is gedumpt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65686573
Edit: krijg het filmpje niet werkend.

[ Bericht 89% gewijzigd door Cat-astrophe op 03-02-2009 11:47:41 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65686649
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Thuis! Dus ik hoop dat het vanmiddag wordt bezorgd of dat het vanmorgen bij een buur is gedumpt!
oh-oh (niet de user)....
DHL doet niet aan bezorging bij de buren. Althans: dat mogen ze officieel niet. Dus als hij vanmorgen is gearriveerd komen ze het morgen weer proberen. En als je dan weer niet thuis bent moet je het bij een afhaalpunt gaan ophalen.

Hopelijk komen ze gewoon lekker vanmiddag of op een ander moment dat je thuis bent.
pi_65686655
Ik krijg een inlogscherm.
pi_65686727
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Eens kijken of het werkt voor mij.
Succes!
quote:
Ik krijg een inlogscherm.
Hmm... geen idee hoe ik dat moet fiksen, ik had de linklocatie braaf gekopieerd. Ik heb hem via de mail gekregen en vond het filmpje vrij hilarisch.
Edit: ik heb de link weggehaald, blijkbaar kun je hem alleen zien in mijn mailbox of zo. En hoewel je moet inloggen heb ik niet zo'n behoefte aan allerlei vreemden die naar dat inlogscherm gaan staren.
pi_65686790
Jammer.
Gister ben ik met vriendlief naar de bioscoop geweest en was daarna té moe om nog te douchen, maar hij wilde persé onder de douche met lush, hij wilde joj uitproberen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:52:38 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65686966
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film )
Bij mij gaat het mis ergens tussen dat ik het uit het bakje pak en dat ik het in de puff wil frotten
Daarom zeg ik, no more jellies
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65687127
Ik was aan het twijfelen of ik aan jellies zou beginnen. En toen kreeg ik er 7 in mn kerstdingen. Ik heb dus genoeg oefenmateriaal
pi_65687436
Wat veel zeg.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:08:47 #172
176471 oh-oh
pi_65687467
Wij hadden er ook 7 of zo, maar maar 2 verschillende, ik heb er twee opgedrongen gekregen, geen idee of ik er iets mee ga doen. Ja de honden wassen denk ik uiteindelijk, daar is mn Woosh ook aan gespendeerd
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 12:21:28 #173
163650 Greys
pi_65687842
Update!!!

Ze hebben nog niet terug gemaild

Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:24:56 #174
176471 oh-oh
pi_65687962
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Update!!!

Ze hebben nog niet terug gemaild

Sorry.

Flapdrol!
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:50:43 #175
176471 oh-oh
pi_65690568
Pakket voor Dipkip is onderweg!
Oh Kip, als je nog meer van die witte zakjes wil, ik heb vandaag weer nieuwe gekocht want de eurowinkel had ze weer, dus dan geef je maar een gil, dan stuur ik nog even een heel pak voor je op als je wil.
1 Pak zitten er 100 in, en kost een euro
( Groucho Marx )
pi_65691029
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Pakket voor Dipkip is onderweg!
Oh Kip, als je nog meer van die witte zakjes wil, ik heb vandaag weer nieuwe gekocht want de eurowinkel had ze weer, dus dan geef je maar een gil, dan stuur ik nog even een heel pak voor je op als je wil.
1 Pak zitten er 100 in, en kost een euro
Jouwe zit ook in de post ben benieuwd naar de zakjes maar nog meer naar de ballen

Ik heb vandaag weer hardgelopen en vanavond gaan we verplicht voetbal kijken bij mn schoonouders dus dan ga ik daar in bad ik denk dat ik een christmas kisses ga proberen, geeft die troep in het bad? Strepen ofzo?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:14:05 #177
176471 oh-oh
pi_65691336
Nee die vond ik wel meevallen. Lekker dat je daar in bad kan joh
Ow ja, beware of the pocorn he
Tis niet heeeeeel veel popcorn, 2 van die kleine kadodoosjes had ik nog staan met wat meuk dr in, moest ik nog weggooien, kdacht ach, das fijn vulmateriaal
( Groucho Marx )
pi_65691394
ik kan niet wachten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:40:34 #179
163650 Greys
pi_65694625
Het is bezorgd!

Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:42:32 #180
176471 oh-oh
pi_65694692
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!

Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben
Das balen ja!
Ik laat alles op mn werk bezorgen altijd, maar ja, als je niet fulltime werkt blijft het gokken natuurlijk.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:44:52 #181
163650 Greys
pi_65694766
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!

Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65694793
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!

wanneer ga je het dan ophalen?
pi_65694811
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!

Postkantoor? Het kwam toch met DHL, niet met TNT?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:49:34 #184
163650 Greys
pi_65694974
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695048
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?
Nee, ze proberen het twee keer en dan moet je naar een soort DHL punt om het op te halen, en daar zijn er veel minder van dan postkantoors, dus voor sommigen is dat heel vervelend (vooral die zonder auto). Ik heb nog niet kunnen vinden waar ze allemaal zitten, maar dat zal dan denk ik wel op je briefje staan morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:53:05 #186
163650 Greys
pi_65695123
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!

Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695233
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:

Ik zei het al: oh oh.

Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.

DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor. Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.

Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.

TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
pi_65695315
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!

Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?
Bellen + briefje plakken.

En hun logica heb ik nog nooit gesnapt. Ik moest het 40 kilometer verder ophalen terwijl het andere depot 'maar' 30 kilometer de andere kant uit lag. Daarom vraag ik altijd T&T en probeer(de) ik het zo te regelen dat ik thuis was als ze konden komen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:57:50 #189
163650 Greys
pi_65695316
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:58:23 #190
163650 Greys
pi_65695339
Ik kon niet kiezen tussen TNT en DHL!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695366
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Ik heb ook een inpakdoos met allemaal rollen cadeaupapier en lint enzo en ik bewaar er lush doosjes in.
pi_65695403
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen TNT en DHL!
Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit
pi_65695405
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.
Maar wat als je nu retro spul nodig hebt? Dat ligt niet in de winkels.

Oh ja, de ultime klap: als je het binnen drie weken niet ophaalt gaat het retour Lush en beignt het feest opnieuw.

Je hebt nog het geluk dat ze een briefje achter lieten. Ik heb verhalen gehoord van mensen die niks hoorden, geen briefjes vonden en tegen de tijd dat ze bij Lush gingen informeren had DHL het alweer teruggestuurd 'want de klant kwam het maar niet ophalen'.

* headdesk*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:00:35 #194
176471 oh-oh
pi_65695427
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zei het al: oh oh.

Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.

DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor. Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.

Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.

TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!
( Groucho Marx )
pi_65695447
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit
Oplossing: beheerst retro bestellen en onder de 2 kilo blijven!
Want dan komt duh liefe TNT .
pi_65695491
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!
Die ligt aan de Scharnerweg. Is toch best te doen van jou uit, dacht ik zo.
pi_65695710
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.
pi_65695987
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.
En jij hebt geen Heer G.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:37:11 #199
163650 Greys
pi_65696804
Oke, nou, dat was serieus de laatste keer hoor.
Net DHL gebeld, wat een idiote klantonvriendelijke toestand.

- Morgen op mijn werk afgeven kon niet (snap ik ook wel, maar goed, da's vlakbij).
- In Rotterdam ophalen kan ook niet, ik moet het in Den Haag halen.

Zijn ze niet goed bij d'r hoofd? Er is ook een DHL punt in Rotterdam, veel dichterbij voor mij en Heer G werkt daar náást, maar ik moet het in Den Haag ophalen en nee, daar was NIETS aan te doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-02-2009 17:32:01 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:47:22 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65697125
Wat debiel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65697195
En daarom hebben DHL en ik een haat liefde verhouding. Burocratische zooi met domme onbeleefde mensen. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik ben ze in mijn buurt nog niet tegengekomen.

Je enige hoop is nog het briefje aan de deur. Op zich zou dat geen probleem moeten zijn, ze bezorgen immers net zo makkelijk op het verkeerde huisnummer.

DHL

TNT
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:50:17 #202
176471 oh-oh
pi_65697211
Typisch DHL....
( Groucho Marx )
pi_65698125
echt he... stelletje idioten... als mijn bestelling wordt bezorgd ga ik kamperen in de gang.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 17:31:26 #204
163650 Greys
pi_65698731
Het is allemaal niet echt een dráma ofzo, dan ga ik zaterdag wel (als ze dan open zijn tenminste???) dat pakket in Den Haag ophalen, maar het voordeel van het bestellen uit Engeland is zo een beetje weg he, als je er voor in de auto moet springen en een eind moet rijden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65698766
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal niet echt een dráma ofzo, dan ga ik zaterdag wel (als ze dan open zijn tenminste???) dat pakket in Den Haag ophalen, maar het voordeel van het bestellen uit Engeland is zo een beetje weg he, als je er voor in de auto moet springen en een eind moet rijden
Nou, ik moet toch wel naar de andere kant van het land er terug rijden om dat er geldtechnisch niet uit te hebben
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 17:32:47 #206
163650 Greys
pi_65698773
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef MissBliss het volgende:
Wat debiel
Ja Rotterdam kan dan wel om de hoek zijn, qua postcode valt Bleiswijk toch onder de Den Haag DHL.
Ehm. Ja. Logica. Rotterdam ligt zo ongeveer aan Bleiswijk vastgeplakt, Den Haag bij lange na niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 17:34:18 #207
163650 Greys
pi_65698818
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou, ik moet toch wel naar de andere kant van het land er terug rijden om dat er geldtechnisch niet uit te hebben
Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb. Denk je dat ik naast die 9 pond verzendkosten ook nog de benzinekosten naar Den Haag op en neer er uit heb dan?
Het gaat me ook meer om de moeite en de tijd eigenlijk dan om het geld hoor Ik vind het gewoon irritant, het kost me zeker een uur om dat op te gaan halen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:37:17 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65698937
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb.
Tip: zet de prijzen eens naast elkaar ;.
Over het algemeen gezien scheelt het 25-50%.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:44:30 #209
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65699187
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 @ 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets in Nederland gekocht bij Lush dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik op deze bestelling nou bv ongeveer bespaard heb. Denk je dat ik naast die 9 pond verzendkosten ook nog de benzinekosten naar Den Haag op en neer er uit heb dan?
Het gaat me ook meer om de moeite en de tijd eigenlijk dan om het geld hoor Ik vind het gewoon irritant, het kost me zeker een uur om dat op te gaan halen.
Mja, je hebt wel heel erg veel pech
Ik zou ook pissed zijn vanwege de moeite die je nu moet doen om je pakketje te krijgen..

Toen ik pas bij Lush UK bestelde had ik het 2 dagen later in huis, maar ik was dan ook toevallig thuis, dat scheelt nogal.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65699390
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
De moeite is inderdaad kut, maar bijv. Dream Cream kost hier 17,80 en vanuit de UK ongeveer 10,30. You snap the whip kost hier 10 euro en vanuit de UK ongeveer 5,35.

Het scheelt echt onwijs veel geld. En ja je hebt die 9 pond verzendkosten en je rijdt ook nog naar Den Haag, maar om hier in een winkel te shoppen was je ook naar Den Haag gereden dus qua kosten is laten brengen uit de UK zeker veel fijner. Alleen als je niet thuis kan wachten is het dus wel vervelender, als je zoals ik Peggy style thuis zit is het alleen maar nog luier.
pi_65699968
quote:
Zijn ze wel open op zaterdag?

Maar je haalt het geld er echt uit hoor met bestellen uit de UK.
DBHG (Delivery By Heer G) is nog goedkoper natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 18:16:48 #212
163650 Greys
pi_65700465
Sorry hoor jongens, maar ik zit al niet zo lekker in mijn vel deze week, vandaar dat ik zo loop te zeiken om dit gedoe Ik had me er juist zo op verheugd dat ik dan kon relaxen met mijn Lush badderspullies, moet ik verdorie nog gaan lopen kloten om het uberhaupt te kunnen halen Ik durf amper te kijken of ze op zaterdag wel open zijn, ga zo even op de site kijken

En nu zal ik stoppen met zeuren, echt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65700496
Heb je niet nog wat van Elisa?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 18:22:28 #214
163650 Greys
pi_65700729
Jawel, dan ga ik vanavond met die blauwwitte met glitters badderen!
Ik ben gewoon een jankerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65700900
Hier een mede-jankert hoor lafjoe.

Wat is het wit blauwe ding? Een BBS?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 18:29:16 #216
163650 Greys
pi_65701046
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Dipkip het volgende:
Hier een mede-jankert hoor lafjoe.

Wat is het wit blauwe ding? Een BBS?
Je bent een liefje Mop!

Het is een blauw wit gemarmerd ding, een BBS denk ik ja. Hij is best glad!
Kijk, deze die achteraan ligt. Er zitten veel glitters in maar die zie je op de foto niet.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65701091
Ooooohw, daar heb ik douchegel van, die is lekkerlekkerlekker die ga ik ook bestellen volgende keer.
pi_65701283

Mopper maar zoveel je wil hoor! Het is gewoon een vervelend en vooral onnodig gedoe.
Misschien hadden we je vooraf moeten waarschuwen over DHL. Doorgewinterde bestellers weten intussen dat ze het mentale schild moeten optrekken als de aflevertijd daar is.

En dan vanavond lekker weken in je badje met Blue skies& fluffy white clouds. Door de naam voel je je al beter!

Enne: openingstijden DHL Den Haag
pi_65701568
douchegel? waar waar waar!
Tap tap tap
pi_65701669
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef CherryLips het volgende:
douchegel? waar waar waar!
Bij UK retro: blue skies shower gel. Ik heb een klein flesje gekregen door te ruilen en ik ga echt zó die halve liter scoren!
pi_65701731
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij UK retro: blue skies shower gel. Ik heb een klein flesje gekregen door te ruilen en ik ga echt zó die halve liter scoren!
Ohja die hadden ze twee jaar geleden met de kerst toch? Ik vond hem ontzettend smerig . Heb hem toen aan Memento-Mori gegeven en die heeft hem geloof ik doorgespoeld .
Tap tap tap
pi_65701793
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Ohja die hadden ze twee jaar geleden met de kerst toch? Ik vond hem ontzettend smerig . Heb hem toen aan Memento-Mori gegeven en die heeft hem geloof ik doorgespoeld .
Er is ook een kerstversie van (ol' blue skies), maar ook een gewone.
pi_65701909
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er is ook een kerstversie van (ol' blue skies), maar ook een gewone.
Oh, die kerstversie was iig heel vies
Tap tap tap
pi_65702069
Die gewone lijkt daar heel veel op. De kerst versie is nog wierokeriger en kaneliger.

Doorgespoeld....
pi_65725993
Ik ben gister in bad geweest met een halve Christmas Kisses lekkerrrrr!!! En zulk mooi rood water

Gelukkig heb ik nog 3,5 liggen dankzij de grabbags

Oh, en ik heb mn haar voor t eerst gewassen met Lush. Volgens mij heb ik veel te veel gebruikt, echt wennen dat het lijkt of er niks van af komt zeg maar. De Karma Komba shampoo rook helaas to-taal niet naar Karma maar jungle viel me mee qua bruikbaarheid, had slechte reviews gelezen. Maar het ging best goed, alleen had ik er redelijk wat van nodig maar dat heb ik met vloeibare conditioner ook. Het spoelt allemaal heel makkelijk uit, en ik heb nu schoon haar wat toch zacht is, terwijl ik met veel conditioners het idee heb dat er 'spul' achterblijft, een soort laagje op je haar.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:02:23 #226
176471 oh-oh
pi_65726700
Post van Dipkip is binnen, THNX!
( Groucho Marx )
pi_65726792
Yay, was alles nog heel? En wat vind je van de zeepjes? De wittige is de gezichtsreiniger trouwens en de gele B electro maar dat had je vast al begrepen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:15:11 #228
176471 oh-oh
pi_65727042
Die B electro is nogal heftig hahaha, en qua geur nogal lame, dus ik denk niet dat ik daar heel warm voor loop, maar goed, nu weet ik t tenminste zeker he
En dat gezichtsding lijkt me wel super , welke was dat ook weer psies?
Zoiets zoek ik nog!
Ben benieuwd of je mijn doos ook krijgt vandaag!
( Groucho Marx )
pi_65727090
Queen of Hearts Complexion Soap. Retro spul
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:19:39 #230
176471 oh-oh
pi_65727157
Ik ben er heeeeeeeeel benieuwd naar ieg, thnx!
En alles was heel, zelfs de Candy Bar
( Groucho Marx )
pi_65732252
Oh-oh, weet je nog die post die ik gisteren editte van die mevrouw die wellicht belde over een baan maaar een andere mevrouw bleek te zijn?

Ze heeft vandaag gebeld! En ik had de voicemail erop staan en nu belt ze dadelijk terug.

En on topic: Comforter douchegel gebruiken na You Snap The Whip is zwaar teleurstellend. YSTW ruikt al zo sterk dat de Comforter naar niks ruikt. Doen we dus niet meer. Ieder spulletje krijgt zijn eigen gloriemomentje.
pi_65732323
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben gister in bad geweest met een halve Christmas Kisses lekkerrrrr!!! En zulk mooi rood water

Gelukkig heb ik nog 3,5 liggen dankzij de grabbags
Lekker he?
quote:
Oh, en ik heb mn haar voor t eerst gewassen met Lush. Volgens mij heb ik veel te veel gebruikt, echt wennen dat het lijkt of er niks van af komt zeg maar. De Karma Komba shampoo rook helaas to-taal niet naar Karma maar jungle viel me mee qua bruikbaarheid, had slechte reviews gelezen. Maar het ging best goed, alleen had ik er redelijk wat van nodig maar dat heb ik met vloeibare conditioner ook. Het spoelt allemaal heel makkelijk uit, en ik heb nu schoon haar wat toch zacht is, terwijl ik met veel conditioners het idee heb dat er 'spul' achterblijft, een soort laagje op je haar.
Ik heb vanmorgen Rehab gebruikt (uit de goodiebag Haarlem). Ik vind hem niet geweldig ruiken en hij lijkt de fut uit m'n haar te halen, dus ik weet niet of ik de proefjes (heb er nog eentje met River geruild) opmaak.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:02:13 #233
176471 oh-oh
pi_65733020
Spannend Cat!
( Groucho Marx )
pi_65735028
Ik ga echt nooit meer over op vloeibare shampoo. Reincarnate! <3
Heeft iemand die love soap al gebruikt? Is dat wat?
pi_65735082
quote:
Je moet altijd Royal Mail voor het verzenden selecteren en niet boven de 2 kg bestellen.. Maar daar ben je nu wel achter denk ik

Ik had donderdag een bestelling geplaatst in Engeland en gisteren al binnen O.a. king of skin besteld, ben benieuwd
pi_65735740
Blegfh, en toen was ik toch net niet de geschikte persoon voor de baan. Of beter gezegd: ze denken dat ik overgekwalificeerd ben. Altijd jammer dat je dan nooit de kans krijgt je te bewijzen. Ik ga eens zoeken naar wat Lush om me te troosten.
pi_65735801
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Uhu kon/kan me niet voorstellen dat iemand die geur wel te harden vond
pi_65736013
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

*springt onder de douche met OBSIB*

woensdag 4 februari 2009 @ 16:42:28 #239
176471 oh-oh
pi_65736359
Ow balen Cat
Mij lijkt wierrook ook juist zalig onder de douche trouwens
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 16:42:56 #240
43556 miss_dynastie
pi_65736374
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Tssssss....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: