abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65691029
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Pakket voor Dipkip is onderweg!
Oh Kip, als je nog meer van die witte zakjes wil, ik heb vandaag weer nieuwe gekocht want de eurowinkel had ze weer, dus dan geef je maar een gil, dan stuur ik nog even een heel pak voor je op als je wil.
1 Pak zitten er 100 in, en kost een euro
Jouwe zit ook in de post ben benieuwd naar de zakjes maar nog meer naar de ballen

Ik heb vandaag weer hardgelopen en vanavond gaan we verplicht voetbal kijken bij mn schoonouders dus dan ga ik daar in bad ik denk dat ik een christmas kisses ga proberen, geeft die troep in het bad? Strepen ofzo?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:14:05 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65691336
Nee die vond ik wel meevallen. Lekker dat je daar in bad kan joh
Ow ja, beware of the pocorn he
Tis niet heeeeeel veel popcorn, 2 van die kleine kadodoosjes had ik nog staan met wat meuk dr in, moest ik nog weggooien, kdacht ach, das fijn vulmateriaal
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65691394
ik kan niet wachten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:40:34 #179
163650 Greys
pi_65694625
Het is bezorgd!

Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:42:32 #180
176471 oh-oh
pi_65694692
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!

Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben
Das balen ja!
Ik laat alles op mn werk bezorgen altijd, maar ja, als je niet fulltime werkt blijft het gokken natuurlijk.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:44:52 #181
163650 Greys
pi_65694766
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!

Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65694793
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!

wanneer ga je het dan ophalen?
pi_65694811
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!

Postkantoor? Het kwam toch met DHL, niet met TNT?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:49:34 #184
163650 Greys
pi_65694974
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695048
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?
Nee, ze proberen het twee keer en dan moet je naar een soort DHL punt om het op te halen, en daar zijn er veel minder van dan postkantoors, dus voor sommigen is dat heel vervelend (vooral die zonder auto). Ik heb nog niet kunnen vinden waar ze allemaal zitten, maar dat zal dan denk ik wel op je briefje staan morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:53:05 #186
163650 Greys
pi_65695123
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!

Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695233
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:

Ik zei het al: oh oh.

Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.

DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor. Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.

Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.

TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65695315
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!

Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?
Bellen + briefje plakken.

En hun logica heb ik nog nooit gesnapt. Ik moest het 40 kilometer verder ophalen terwijl het andere depot 'maar' 30 kilometer de andere kant uit lag. Daarom vraag ik altijd T&T en probeer(de) ik het zo te regelen dat ik thuis was als ze konden komen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:57:50 #189
163650 Greys
pi_65695316
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 15:58:23 #190
163650 Greys
pi_65695339
Ik kon niet kiezen tussen TNT en DHL!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65695366
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Ik heb ook een inpakdoos met allemaal rollen cadeaupapier en lint enzo en ik bewaar er lush doosjes in.
pi_65695403
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen TNT en DHL!
Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit
pi_65695405
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.
Maar wat als je nu retro spul nodig hebt? Dat ligt niet in de winkels.

Oh ja, de ultime klap: als je het binnen drie weken niet ophaalt gaat het retour Lush en beignt het feest opnieuw.

Je hebt nog het geluk dat ze een briefje achter lieten. Ik heb verhalen gehoord van mensen die niks hoorden, geen briefjes vonden en tegen de tijd dat ze bij Lush gingen informeren had DHL het alweer teruggestuurd 'want de klant kwam het maar niet ophalen'.

* headdesk*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:00:35 #194
176471 oh-oh
pi_65695427
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zei het al: oh oh.

Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.

DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor. Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.

Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.

TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!
( Groucho Marx )
pi_65695447
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit
Oplossing: beheerst retro bestellen en onder de 2 kilo blijven!
Want dan komt duh liefe TNT .
pi_65695491
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!
Die ligt aan de Scharnerweg. Is toch best te doen van jou uit, dacht ik zo.
pi_65695710
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.
pi_65695987
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.
En jij hebt geen Heer G.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 16:37:11 #199
163650 Greys
pi_65696804
Oke, nou, dat was serieus de laatste keer hoor.
Net DHL gebeld, wat een idiote klantonvriendelijke toestand.

- Morgen op mijn werk afgeven kon niet (snap ik ook wel, maar goed, da's vlakbij).
- In Rotterdam ophalen kan ook niet, ik moet het in Den Haag halen.

Zijn ze niet goed bij d'r hoofd? Er is ook een DHL punt in Rotterdam, veel dichterbij voor mij en Heer G werkt daar náást, maar ik moet het in Den Haag ophalen en nee, daar was NIETS aan te doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-02-2009 17:32:01 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:47:22 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65697125
Wat debiel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')