Jouwe zit ook in de postquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Pakket voor Dipkip is onderweg!
Oh Kip, als je nog meer van die witte zakjes wil, ik heb vandaag weer nieuwe gekocht want de eurowinkel had ze weer, dus dan geef je maar een gil, dan stuur ik nog even een heel pak voor je op als je wil.
1 Pak zitten er 100 in, en kost een euro
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!
Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Het is bezorgd!
Alleen jammer dat ik toen niet thuis was nog en het nu morgen bezorgd wordt en ik dan de hele dag op het werk ben![]()
Postkantoor? Het kwam toch met DHL, niet met TNT?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!
Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?
Nee, ze proberen het twee keer en dan moet je naar een soort DHL punt om het op te halen, en daar zijn er veel minder van dan postkantoors, dus voor sommigen is dat heel vervelend (vooral die zonder auto). Ik heb nog niet kunnen vinden waar ze allemaal zitten, maar dat zal dan denk ik wel op je briefje staan morgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Euh oh! Hoe werkt dat met DHL dan?
Blijven die net zo lang doorgaan met bezorgen tot je een keer thuis bent?
Ik zei het al: oh oh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jij hebt volgens mij de ultieme baas, oh-oh! Met wat ik wel eens hoor, kan ik die conclusie wel trekken denk ik!
Kan ik het dan donderdagmiddag op het postkantoor halen ofzo? Ja he?
Bellen + briefje plakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh dammit! Nou ik ben benieuwd!
Oh wacht, ik zie dat er op dit briefje, waarop staat dat DHL de volgende werkdag terug zal komen, een vinkje staat bij Den Haag, laan van Waalhaven. Maar in Rotterdam zitten ze ook, dat is voor mij veel dichter bij!
Edit: zal ik een briefje op de deur plakken of hij het bij een buur wil afgeven? Any buur?
Ik heb ook een inpakdoosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Maar wat als je nu retro spul nodig hebt? Dat ligt niet in de winkels.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Oke, dan was dit meteen de laatste keer dat ik het online bestel.
Wat een gezeik zeg, met dat ophalen! Dan wacht ik wel tot Heer G voortaan met koffer naar de UK gaat.
Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de actionquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het al: oh oh.![]()
Je bent in de war met TNT (cq Royal Mail) Die leveren het na twee mislukte pogingen af op het postkantoor bij je in de buurt.
DHL heeft de ultime regeling dat je het mag ophalen bij een depot. Wat bij voorkeur minimaal 20 kilometer van je huis ligt. Ik moest de mijne bij voorbeeld een keer in Beek ophalen. Da's maar 40 kilometer verder hoor.Gelukkig werkte ik toen daar in de buurt.
Geen idee waar jouw depot ligt Greys, maar ik zou er een belletje richting DHL aan wagen, misschien misschien dat ze het dan bij de buren afleveren. Is me één keer gelukt, maar de keer daarna dat ik belde was het alsof ik heiligschennis pleegde. Of anders een briefje op de deur hangen morgenvroeg.
TIP! TIP! TIP!
Ik kom net van de Action. Daar hebben ze pakjes met drie vellen crepe papier+strikjes en/of andere meuk. Ze hebben alle kleuren en voor 80 cent ben je klaar. Eventueel nog een rolletje lint erbij voor 50 cent en hoppatee! Leuke manier om Lush in te verpakken, vooral handig voor de flesjes (in de winkel doen ze het ook zo). Sinds ik dozen Lush heb, heb ik ook een inpak-doos. Dit is een mooie aanvulling op mijn gewone papier en kadotasjes.
Oplossing: beheerst retro bestellen en onder de 2 kilo blijven!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet als je boven de 2 kg. zit
Die ligt aan de Scharnerweg. Is toch best te doen van jou uit, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh leuke tip, alleen kom ik nooit bij de action![]()
Ach ik weet mn witte zakjes van de euroshop altijd nog wel leuk in te pakken.
Volgens mij bezorgt DHL ook wel eens 's avonds toch?
Mss gewoon ff bellen Greys!
En jij hebt geen Heer G.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga echt nooit onder de 2 kg. blijven volgende keer, maar ik vraag dan gewoon zo'n code op, en blijf die dag thuis. Maar ja ik werk niet dus dat is makkelijk praten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |