Wil ik weten hoe zulks werkt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:
Dan kun je mailen voor een track and trace code
Dan heb je teveel besteld!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
Ik kon niet kiezen bij het verzenden!
Shipping Information
Carrier Shipping Mode Price
DHL3 C.I., Eire & Benelux DHL20
Daarheen dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Want dan zou hij best vandaag binnen kunnen komen.![]()
Zoals Dipkip al zegt: 'pending' blijft staan. Voor eeuwig en altijd.
En voor optimale stresservaring mailen naar orders@lush.co.uk voor je T&T code. Als je laat bezorgen via DHL tenminste.
* wijst naar boven*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef Dipkip het volgende:
Gewoon het email adres van Lush. Orders@lush.co.uk ofzo? Cat?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film)
oh-oh (niet de user)....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Thuis! Dus ik hoop dat het vanmiddag wordt bezorgd of dat het vanmorgen bij een buur is gedumpt!
Succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eens kijken of het werkt voor mij.
Hmm... geen idee hoe ik dat moet fiksen, ik had de linklocatie braaf gekopieerd. Ik heb hem via de mail gekregen en vond het filmpje vrij hilarisch.quote:Ik krijg een inlogscherm.
Bij mij gaat het mis ergens tussen dat ik het uit het bakje pak en dat ik het in de puff wil frottenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Greys het volgende:Update!!!
Ze hebben nog niet terug gemaild![]()
Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |