Bassie zal nooit ontslagen worden. Zo lang Bassie coach is, wordt Ajax geen kampioen!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.
Ben het met je eens, de uittrappen van Steek waren gister ook dramatischquote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb de goal van Pranjic snel even gezien, maar het leek alsof 'ie de bal best had kunnen hebben. Tegen NEC vond ik 'm bij die goal van El-Akchaoui er ook al niet echt goed uitzien.
Vermeer deed het gewoon erg goed als vervanger van Stekelenburg vond ik, ben ik dan de enige die het onwijs lullig vind dat 'ie zo makkelijk wordt gepasseerd alleen omdat Stekelenburg weer fit is?
Een goede keeper had die bal inderdaad tegengehouden.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb de goal van Pranjic snel even gezien, maar het leek alsof 'ie de bal best had kunnen hebben. Tegen NEC vond ik 'm bij die goal van El-Akchaoui er ook al niet echt goed uitzien.
Vermeer deed het gewoon erg goed als vervanger van Stekelenburg vond ik, ben ik dan de enige die het onwijs lullig vind dat 'ie zo makkelijk wordt gepasseerd alleen omdat Stekelenburg weer fit is?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, die wissels. Cvitanich en Sulejmani waren compleet onzichtbaar, en andere aanvallende opties dan Leonardo en Sarpong waren er ook niet echt, De Jong was geen optie in deze wedstrijd. Anita werd uit vermoeidheid gewisseld en dan is een logische keuze Oleguer, omdat je al 1 op 1 stond te spelen en ook weer niet helemaal weggecounterd wil worden.
Van Basten heeft echt wel al een hoop goeds gebracht naar Ajax, dat merk je aan veel kleine dingen. Mentaliteit, teamgeest, hoger niveau nastreven - dat brengt hij allemaal uit zijn ervaring als speler bij Ajax en Milan. Dat het nu er nog niet direct helemaal uit komt, is ook zichtbaar, maar hoeveel progressie kan je boeken in 6 maanden met zo'n jonge selectie?
Het gaat met ups en downs, en uiteindelijk zullen de ups de overhand krijgen. Het is niet dat je in twee maanden even een compleet elftal neer zet. Kijk hoe het bij Feyenoord en PSV is gegaan dit seizoen, dan mogen wij ons in de handjes knijpen met iemand als Van Basten.
Lindgren zou in de basis staan, maar die raakte in de warming-up geblesseerd. En Oleguer op het midden? Die gast kan nog geen bal over 5 meter spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Lindgren, of desnoods Oleguer er maar bij zetten. Ajax had duidelijk geen grip meer op de wedstrijd, en ik had het gevoel dat Van Basten het gewoon op z'n beloop liet gaan. Het was wachten op een treffer van Heerenveen.
En als je dan niks meer te verdedigen hebt, dan zet hij Oleguer er pas in. Vrij onbegrijpelijk.
Maar voor de rest ben ik het er wel mee eens dat het te gemakkelijk is om het alleen op Van Basten af te schuiven. Het hele team faalde gewoon collectief.
Hiddink werd volgens mij ook geen kampioen in zijn 1e jaar terug bij psvquote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, die wissels. Cvitanich en Sulejmani waren compleet onzichtbaar, en andere aanvallende opties dan Leonardo en Sarpong waren er ook niet echt, De Jong was geen optie in deze wedstrijd. Anita werd uit vermoeidheid gewisseld en dan is een logische keuze Oleguer, omdat je al 1 op 1 stond te spelen en ook weer niet helemaal weggecounterd wil worden.
Van Basten heeft echt wel al een hoop goeds gebracht naar Ajax, dat merk je aan veel kleine dingen. Mentaliteit, teamgeest, hoger niveau nastreven - dat brengt hij allemaal uit zijn ervaring als speler bij Ajax en Milan. Dat het nu er nog niet direct helemaal uit komt, is ook zichtbaar, maar hoeveel progressie kan je boeken in 6 maanden met zo'n jonge selectie?
Het gaat met ups en downs, en uiteindelijk zullen de ups de overhand krijgen. Het is niet dat je in twee maanden even een compleet elftal neer zet. Kijk hoe het bij Feyenoord en PSV is gegaan dit seizoen, dan mogen wij ons in de handjes knijpen met iemand als Van Basten.
Shirt van davids notabenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf geen sterren op zijn shirt heeft
Dat van Lindgren wist ik niet. Ok, dat verandert de zaak wel een beetje. En Oleguer had ik dan gewoon in het centrum erbij willen zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lindgren zou in de basis staan, maar die raakte in de warming-up geblesseerd. En Oleguer op het midden? Die gast kan nog geen bal over 5 meter spelen
Eens met je laatste alinea verder.
En nu ga ik naar Schiphol om mijn maatjes die op wereldreis gaan even uit te zwaaien. Ik reageer vanavond wel weer.
Flikker nou maar op.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Bassie zal nooit ontslagen worden. Zo lang Bassie coach is, wordt Ajax geen kampioen!
Wel hoor, 2002-2003 was datquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hiddink werd volgens mij ook geen kampioen in zijn 1e jaar terug bij psv
Het jaar erna was het dan dat hij geen kampioen is geworden?quote:
Toen werd Ajax kampioen inderdaad met Koeman. Was toen niet eens zo heel spannend bovenin, dacht ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het jaar erna was het dan dat hij geen kampioen is geworden?
Laat hem eerst maar eens fit worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af hoe goed Aissati nou eigenlijk is.
Wij allemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af hoe goed Aissati nou eigenlijk is.
Puntverlies door zijn gammele opstellingen en slechte wissels? Weer geen landstitel? Ach ... dat we geen kampioen worden is al een gewoonte geworden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef Dvm86 het volgende:
Er is ook totaal geen reden om Van Basten te ontslaan. Het gaat de goede kant op, dus wat lul je weer dom Barca. Als ik dit seizoen met vorig seizoen vergelijk zie ik op elk vlak verbeteringen.
Dat dus. Ongeloofelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Geven we het in zeven dagen even helemaal weg.
Lachen he als je elke week weer schorsingen hebt, als Ajax nou een half jaar met dezelfde 11 zou kunnen spelen komt het helemaal goed denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Puntverlies door zijn gammele opstellingen en slechte wissels? Weer geen landstitel? Ach ... dat we geen kampioen worden is al een gewoonte geworden.
|Geen enkel team speelt een heel seizoen met dezelfde 11 door blessures en schorsingen, daar zou een topclub mee om moeten kunnen gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lachen he als je elke week weer schorsingen hebt, als Ajax nou een half jaar met dezelfde 11 zou kunnen spelen komt het helemaal goed denk ik.
Ik zie niet wat er op de trainingen gebeurd maar hebben we dan echt niets beters dan Schilder als stand-in voor Vermaelen/Vertonghen?? En Anita is technisch nog wel ok maar wint echt geen kopduels vanwege zijn lengte..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe had jij dan willen spelen?
Ajax heeft er wel heel veel last van, elke wedstrijd andere spelers zowat, in December hadden we een tijdje hetzelfde team en toen draaide het best lekker.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
|Geen enkel team speelt een heel seizoen met dezelfde 11 door blessures en schorsingen, daar zou een topclub mee om moeten kunnen gaan.
Ik snap het ook echt niet hoor. Zal wel iets echts Amsterdams zijn, resultaten van Ajax verwachten. Ja, troll ja, maar geef me dan eens een echte reden waarom er nu nog mensen zijn die vinden dan het "helemaal niet zo slecht gaat"met Ajax. Wat voor verwachting hebben die mensen van de grootste, mooiste en rijkste club van Nederland?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:03 schreef thewishmaster het volgende:
Als ik dat positivisme hoor, heb ik de afgelopen weken blijkbaar naar andere wedstrijden zitten kijken.
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik van die zielige excuses. Feyenoord heeft er ook al het hele seizoen last van dat allerlei spelers geblesseerd zijn. Bij een topclub hoor je dat soort dingen op te vangen met een brede selectie.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft er wel heel veel last van, elke wedstrijd andere spelers zowat, in December hadden we een tijdje hetzelfde team en toen draaide het best lekker.
Dat maakt het commentaar op Anita en Schilder nog niet onterecht. Schilder stond gisteren vaak echt lucht te dekken..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Dvm86 het volgende:
Leuk al dat commentaar op Anita en Schilder, maar het zijn Suarez en Cvitanich die niets presteerden. Suarez had een superkans (net als tegen Groningen) als die erin was gegaan had de wedstrijd een heel andere wending kunnen krijgen. Sulejmani komt niet tot zijn recht op 10, maar bij gebrek aan vervanging moet Marco wel. Cvitanich was deze wedstrijd ook onzichtbaar.
Edit: Ik ben trouwens verbaasd dat mensen deze wedstrijd afdoen als een dieptepunt. Er werd vrij goed gespeeld. Dat er niet gescoord werd en de titel verder weg is, is een ander verhaal.
Precies, als topclub heb je er met zo'n budget maar voor te zorgen dat je blessures en schorsingen op kan vangen. Dingen als de Jong in de spits en basisplekken voor mensen die al weken op de transferlijst staan zijn te debiel voor woorden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik van die zielige excuses. Feyenoord heeft er ook al het hele seizoen last van dat allerlei spelers geblesseerd zijn. Bij een topclub hoor je dat soort dingen op te vangen met een brede selectie.
Anita deed niet veel verkeerd (maar was uiteraard ook geen extra waarde) en Schilder verdedigde vrij redelijk. Alleen een beetje triest dat hij en Emanuelson wegdraaide waardoor Pranjic scoorde. Het probleem lag toch echt op het middenveld-aanval.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat maakt het commentaar op Anita en Schilder nog niet onterecht. Schilder stond gisteren vaak echt lucht te dekken..
Vond Cvitanich nog wel meevallen trouwens..
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben het met je eens, de uittrappen van Steek waren gister ook dramatisch
Vraagje.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een goede keeper had die bal inderdaad tegengehouden.
Zwaar terecht als je zo een column schrijftquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel heeft nog een stadionverbod ook nog
Spuit 30000000quote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Die Heerenveen-knakker met zijn shawl
Wie is die man die het roept ''het is maar een spelletje''?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
wie zegt dat je niet in het thuisvak kanquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Dylan Dog het volgende:
1 groot kneuzenvak die lange zijde..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
wie zegt dat je niet in het thuisvak kanen die yuppen ook op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |