jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
MARCO BEDANKT HE PANNEKOEK!
Dat riep hij toch?

Lul niet zo stom. Suarez vroeg niet eens om een strafschop.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, het was weer voordietijd-valtijd.

Bassie pannekoek riep ie ook volges mijquote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Dat riep hij toch?

Ja, daarom kan ik daar ook geen respect voor hebben. Wat kan Van Basten hier aan doen? We speelden prima het eerste half uur. Dat we niet scoren, tja...quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Dat riep hij toch?

Hou jij je nou maar bezig met de degradatie van Feyenoord, kakkie. Pas maar op dat je weer geen slaag krijgt over een paar weken bij ons.quote:

Hoe had jij dan willen spelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Als je Schilder en Anita gaat opstellen is het kampioenschap niet meer dan een droom. Wat een drama zeg. We waren gewoon machteloos.
Ik had trouwens een 2e rode kaart verwacht, sommige spelers gingen er echt in als kip zonder kop

Mwaw, ik had wat meer pit in de wissels verwacht. Alles of niets, zelfs met 10 man..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder zal het vast een aardige gozer zijn hoor en vind ik die emotie mooi om te zien, maar dit kun je Marco niet aanrekenen.

We speelden volgens mij gewoon met de normale formatiequote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch wel enigzins verloren door de rare tactiek en wissels van van Basten.
Maar laten we dat maar op onervarenheid gooien.

We hebben 1 kans tegen gekregen, en dat was de rode kaartquote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
Weinig andere keuzes op dit moment, was een logische opstelling.
Van Basten kan je alleen verwijten dat hij beter had moeten wisselen, voor de rest stond het best aardig tot de rode kaart.

Van Basten had hier zeker wat aan kunnen doen. Ik bedoel, hij gaat na die rode kaart gewoon afwachten. Gooi er verdomme direct een verdediger bij of desnoods een meer verdedigende middenvelder ipv Anita.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verder zal het vast een aardige gozer zijn hoor en vind ik die emotie mooi om te zien, maar dit kun je Marco niet aanrekenen.

Ik was al niet blij toen hij kwam en mijn visie op de keuzes van van Basten is alleen maar negatiever geworden. Hij maakt fouten die geen enkele andere trainer zou maken (Siem de Jong in de spits, Anita in de basis) en de voorbeelden die jij noemt zijn ook typerend.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.

Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter Marco. Ongetwijfeld zullen er hier wel weer gasten zijn die alweer een nieuwe trainer willen, maar het verleden heeft geleerd dat ook niets uitmaakt. Laat Marco maar lekker bouwen aan zijn Ajax. Alles komt goed, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.

Een meerverdedigende middenvelder? Wie dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten had hier zeker wat aan kunnen doen. Ik bedoel, hij gaat na die rode kaart gewoon afwachten. Gooi er verdomme direct een verdediger bij of desnoods een meer verdedigende middenvelder ipv Anita.

Anita deed het achterin gewoon goed, het enige wat ik niet snapte is dat hij Cvitanich er af haalde.. En verder denk ik nog steeds dat we gewoon iemand moeten hebben om nog 30 minuten voorin te buffelenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten had hier zeker wat aan kunnen doen. Ik bedoel, hij gaat na die rode kaart gewoon afwachten. Gooi er verdomme direct een verdediger bij of desnoods een meer verdedigende middenvelder ipv Anita.

Wie had je dan in de basis gewild ipv Anita?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik was al niet blij toen hij kwam en mijn visie op de keuzes van van Basten is alleen maar negatiever geworden. Hij maakt fouten die geen enkele andere trainer zou maken (Siem de Jong in de spits, Anita in de basis) en de voorbeelden die jij noemt zijn ook typerend.

Cvitanich doet het goed. Aisatti daar weet iedereen van dat als hij eenmaal opgelapt is hij gewoon bij de Europese top kan komen. Sulemani idemdito. Oleguer is gehaald omdat Wielaart niet kon. Sno is een miskoop vooralsnog.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sulejmani (16 miljoen), Cvitanich (7 miljoen), Aisatti (4 miljoen), Sno (1 miljoen), Oleguer (3 miljoen) en Wielaert (3/4 miljoen) zijn in de tijd van van Basten gehaald. Is dat niet genoeg voor dhr van Basten. Ik vind dat als je zulke bedragen in Nederland hebt kunnen uitgeven samen met het al beschikbare materiaal dat je dan wel een keer de titel binnen mag halen.

Eens, en zo slecht is het allemaal niet, We winnen vaak met goed voetbal, moeilijke wedstrijden gewonnen (NEC uit, Twente uit, HSV uit etc). Tevens heeft hij Cvitanich gehaald, wat tot nu toe een prima aankoop isquote:Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter Marco. Ongetwijfeld zullen er hier wel weer gasten zijn die alweer een nieuwe trainer willen, maar het verleden heeft geleerd dat ook niets uitmaakt. Laat Marco maar lekker bouwen aan zijn Ajax. Alles komt goed, daar ben ik van overtuigd.

Dat was inderdaad het enige. Misschien was Dario wat geblesseerd ofzo, anders zet ik mijn vraagtekens bij die wissel. Verder vond ik het allemaal vrij logisch wat hij deed.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Anita deed het achterin gewoon goed, het enige wat ik niet snapte is dat hij Cvitanich er af haalde.. En verder denk ik nog steeds dat we gewoon iemand moeten hebben om nog 30 minuten voorin te buffelen

Terwijl hij zelf geen sterren op zijn shirt heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
En van die 3e ster he

Lindgren, of desnoods Oleguer er maar bij zetten. Ajax had duidelijk geen grip meer op de wedstrijd, en ik had het gevoel dat Van Basten het gewoon op z'n beloop liet gaan. Het was wachten op een treffer van Heerenveen.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een meerverdedigende middenvelder? Wie dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |