abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65619518
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

MARCO BEDANKT HE PANNEKOEK!

Dat riep hij toch?
ja
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65619521
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef need2009 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, het was weer voordietijd-valtijd.
Lul niet zo stom. Suarez vroeg niet eens om een strafschop.
pi_65619543
quote:

[..]

Dat riep hij toch?
Bassie pannekoek riep ie ook volges mij
  zondag 1 februari 2009 @ 12:41:46 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65619582
En van die 3e ster he
pi_65619614
quote:

[..]

Dat riep hij toch?
Ja, daarom kan ik daar ook geen respect voor hebben. Wat kan Van Basten hier aan doen? We speelden prima het eerste half uur. Dat we niet scoren, tja...

Verder zal het vast een aardige gozer zijn hoor en vind ik die emotie mooi om te zien, maar dit kun je Marco niet aanrekenen.
pi_65619626
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
En van die 3e ster he
Hou jij je nou maar bezig met de degradatie van Feyenoord, kakkie. Pas maar op dat je weer geen slaag krijgt over een paar weken bij ons.
pi_65619630
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Als je Schilder en Anita gaat opstellen is het kampioenschap niet meer dan een droom. Wat een drama zeg. We waren gewoon machteloos.

Ik had trouwens een 2e rode kaart verwacht, sommige spelers gingen er echt in als kip zonder kop
Hoe had jij dan willen spelen?
  zondag 1 februari 2009 @ 12:43:41 #183
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_65619636
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Verder zal het vast een aardige gozer zijn hoor en vind ik die emotie mooi om te zien, maar dit kun je Marco niet aanrekenen.
Mwaw, ik had wat meer pit in de wissels verwacht. Alles of niets, zelfs met 10 man..
pi_65619650
Toch wel enigzins verloren door de rare tactiek en wissels van van Basten.
Maar laten we dat maar op onervarenheid gooien.
pi_65619671
Weinig andere keuzes op dit moment, was een logische opstelling.

Van Basten kan je alleen verwijten dat hij beter had moeten wisselen, voor de rest stond het best aardig tot de rode kaart.
pi_65619690
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.
pi_65619709
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch wel enigzins verloren door de rare tactiek en wissels van van Basten.
Maar laten we dat maar op onervarenheid gooien.
We speelden volgens mij gewoon met de normale formatie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65619722
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Jasza het volgende:
Weinig andere keuzes op dit moment, was een logische opstelling.

Van Basten kan je alleen verwijten dat hij beter had moeten wisselen, voor de rest stond het best aardig tot de rode kaart.
We hebben 1 kans tegen gekregen, en dat was de rode kaart
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65619736
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Van Basten had hier zeker wat aan kunnen doen. Ik bedoel, hij gaat na die rode kaart gewoon afwachten. Gooi er verdomme direct een verdediger bij of desnoods een meer verdedigende middenvelder ipv Anita.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:47:54 #190
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65619759
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.
Ik was al niet blij toen hij kwam en mijn visie op de keuzes van van Basten is alleen maar negatiever geworden. Hij maakt fouten die geen enkele andere trainer zou maken (Siem de Jong in de spits, Anita in de basis) en de voorbeelden die jij noemt zijn ook typerend.
pi_65619761
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter Marco. Ongetwijfeld zullen er hier wel weer gasten zijn die alweer een nieuwe trainer willen, maar het verleden heeft geleerd dat ook niets uitmaakt. Laat Marco maar lekker bouwen aan zijn Ajax. Alles komt goed, daar ben ik van overtuigd.
pi_65619790
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Van Basten had hier zeker wat aan kunnen doen. Ik bedoel, hij gaat na die rode kaart gewoon afwachten. Gooi er verdomme direct een verdediger bij of desnoods een meer verdedigende middenvelder ipv Anita.
Een meerverdedigende middenvelder? Wie dan?
pi_65619809
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Anita deed het achterin gewoon goed, het enige wat ik niet snapte is dat hij Cvitanich er af haalde.. En verder denk ik nog steeds dat we gewoon iemand moeten hebben om nog 30 minuten voorin te buffelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65619811
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik was al niet blij toen hij kwam en mijn visie op de keuzes van van Basten is alleen maar negatiever geworden. Hij maakt fouten die geen enkele andere trainer zou maken (Siem de Jong in de spits, Anita in de basis) en de voorbeelden die jij noemt zijn ook typerend.
Wie had je dan in de basis gewild ipv Anita?
pi_65619843
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Sulejmani (16 miljoen), Cvitanich (7 miljoen), Aisatti (4 miljoen), Sno (1 miljoen), Oleguer (3 miljoen) en Wielaert (3/4 miljoen) zijn in de tijd van van Basten gehaald. Is dat niet genoeg voor dhr van Basten. Ik vind dat als je zulke bedragen in Nederland hebt kunnen uitgeven samen met het al beschikbare materiaal dat je dan wel een keer de titel binnen mag halen.
Cvitanich doet het goed. Aisatti daar weet iedereen van dat als hij eenmaal opgelapt is hij gewoon bij de Europese top kan komen. Sulemani idemdito. Oleguer is gehaald omdat Wielaart niet kon. Sno is een miskoop vooralsnog.

En je verkoopt vooralsnog je topscorer omdat je niet anders kan. Het beleid dat gevoerd wordt is er 1 van lange termijn. Op korte termijn kan je geen moer doen dan opbouwen en ervoor zorgen dat je beter wordt en je posities goed bezet worden.

Ik snap niet wat mensen nou verwachten..een wonder ??

En ik begrijp je heus wel hoor maar als je een bak koffie pakt en rustig gaat zitten nadenken zonder emoties die los komen enzo.

Ons beleid is nooit langer dan een termijn van een zittende coach geweest. We verwachtten allemaal dat we weer CL finales zouden spelen men rekende daar iedere trainer op af. Voordat hij ook maar een team kon neerzetten moest hij alweer vertrekken omdat de resultaten tegen vielen.
pi_65619853
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter Marco. Ongetwijfeld zullen er hier wel weer gasten zijn die alweer een nieuwe trainer willen, maar het verleden heeft geleerd dat ook niets uitmaakt. Laat Marco maar lekker bouwen aan zijn Ajax. Alles komt goed, daar ben ik van overtuigd.
Eens, en zo slecht is het allemaal niet, We winnen vaak met goed voetbal, moeilijke wedstrijden gewonnen (NEC uit, Twente uit, HSV uit etc). Tevens heeft hij Cvitanich gehaald, wat tot nu toe een prima aankoop is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65619857
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Anita deed het achterin gewoon goed, het enige wat ik niet snapte is dat hij Cvitanich er af haalde.. En verder denk ik nog steeds dat we gewoon iemand moeten hebben om nog 30 minuten voorin te buffelen
Dat was inderdaad het enige. Misschien was Dario wat geblesseerd ofzo, anders zet ik mijn vraagtekens bij die wissel. Verder vond ik het allemaal vrij logisch wat hij deed.
pi_65619859
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
En van die 3e ster he
Terwijl hij zelf geen sterren op zijn shirt heeft
pi_65619906
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een meerverdedigende middenvelder? Wie dan?
Lindgren, of desnoods Oleguer er maar bij zetten. Ajax had duidelijk geen grip meer op de wedstrijd, en ik had het gevoel dat Van Basten het gewoon op z'n beloop liet gaan. Het was wachten op een treffer van Heerenveen.
En als je dan niks meer te verdedigen hebt, dan zet hij Oleguer er pas in. Vrij onbegrijpelijk.

Maar voor de rest ben ik het er wel mee eens dat het te gemakkelijk is om het alleen op Van Basten af te schuiven. Het hele team faalde gewoon collectief.
pi_65619935
Ach, die wissels. Cvitanich en Sulejmani waren compleet onzichtbaar, en andere aanvallende opties dan Leonardo en Sarpong waren er ook niet echt, De Jong was geen optie in deze wedstrijd. Anita werd uit vermoeidheid gewisseld en dan is een logische keuze Oleguer, omdat je al 1 op 1 stond te spelen en ook weer niet helemaal weggecounterd wil worden.

Van Basten heeft echt wel al een hoop goeds gebracht naar Ajax, dat merk je aan veel kleine dingen. Mentaliteit, teamgeest, hoger niveau nastreven - dat brengt hij allemaal uit zijn ervaring als speler bij Ajax en Milan. Dat het nu er nog niet direct helemaal uit komt, is ook zichtbaar, maar hoeveel progressie kan je boeken in 6 maanden met zo'n jonge selectie?

Het gaat met ups en downs, en uiteindelijk zullen de ups de overhand krijgen. Het is niet dat je in twee maanden even een compleet elftal neer zet. Kijk hoe het bij Feyenoord en PSV is gegaan dit seizoen, dan mogen wij ons in de handjes knijpen met iemand als Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')