Half glaasje zeg ik...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff.. ik geloof dat ik nu toch echt een keer naar boven moet gaan..![]()
Of zal ik nog een half glaasje doen??
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef ColdFeet het volgende:
Facebook is internationaahaaaal. Net als ik
Sunny: een hele
Ja, dus?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef motorbloempje het volgende:
René heeft net zijn laptop afgesloten
Geef je hem ook een beetje?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww mijn hondje zit me nu heel sjaggie aan te kijken dat ik nog niet naar bed ga
Zoo mijn hyves is twee vrienden rijker...quote:
Nice! Ik ben ook vrij, alleen is Antwerpen wat ver om ff te shoppenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig heb ik maandag vrijLekker shoppen in Antwerpen
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:01 schreef ColdFeet het volgende:
Waar woon je dan?
Het is maandag patroonsdag, ofzo. Geen idee wie de patroon in kwestie is, though
Gezelligquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's m'n vent achterna, toch...fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
Allicht!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef kres het volgende:
[..]
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?
Nijmegen hier, niet eens héél ver uit elkaar vandaanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Overijssel, vlak naast Almelo..
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderopquote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allicht!
Sunny, toch niet in Rijssen? En: ik bn dol op stedentripjes
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij neequote:Op zondag 1 februari 2009 02:16 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar, Sunny
Heb jij ook zo'n lekker kauwgomachtig Twents accent?
AZ Retteketetquote:Op zondag 1 februari 2009 02:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij nee![]()
En nee, geen tukkeraccent. Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. En ik praat nagenoeg accentloos Nederlands. Al vind ik het wel leuk af en toe mijn vriend te pesten en mijn geleerde twents in praktijk te brengen (hij vind dat ik dat maar gewoon niet moet leren!) En soms praat ik plat Amsterdams om de kinderen in mijn klas in de war te brengen
Nou is de vraag wat voor kruiden ????quote:Op zondag 1 februari 2009 02:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderop![]()
@ Moblo: jij kan het weten! jij hebt me niet zo lang geleden nog kruiden gestuurd
Kluts d'r hyves ook maar ????quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ Retteketet
De Alkmaarder Hout
Dirk Scheringa.
quote:
Wat is er met mijn hyve?quote:
Ik trilde van spanning en opwinding toen ik voor het eerst in het DSB Stadion was.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee.. Vind het nieuwe AZ stadion nog steeds geen gezicht als ik naar 'mijn stadje' terug ga.. Ik ben er bijna 9 jaar weg nu, maar zie het nog steeds als 'mijn stad'. Mijn moeder en beste vriendin wonen er ook nog steeds, mijn vader in Bergen. Dus kom er nog regelmatig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef ColdFeet het volgende:
En Sunny, jeetje, je moet wel echt van die man houden, wil je naar Twente verhuizen
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...quote:
Iets met franchisenemers enzo. Veel winkels hebben het gedoe niet overleefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...
Ja, dat was mijn probleem dus, er zijn er nog maar een paar over. Toevallig in de buurt van Moblo. Anders had ik naar Utrecht of zelf naar Nijmegen moeten gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kluts heeft decolletefoto's
En Sunny, jeetje, je moet wel echt van die man houden, wil je naar Twente verhuizen
Ik dacht trouwens ook altijd dat ik accentloos Nederlands sprakOp zich kan men mij niet 'thuisbrengen ahv mijn uitspraak, maar ik betrap mezelf toch af en toe op plat Veluws
Plat Veluws ? Wist niet eens dat dat bestond..... Maar die dingen in je spoiler komen mij ook bekend voor hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kres op 01-02-2009 02:47:38 ]Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ohh Utrecht heeft er een... ? Amersfoort Utrecht is goed te doenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn probleem dus, er zijn er nog maar een paar over. Toevallig in de buurt van Moblo. Anders had ik naar Utrecht of zelf naar Nijmegen moeten gaan![]()
Ohja.. ik zou gaan slapen..
Ohh net een gedoetje gehad met hyves uitwisselen...quote:
Ahh.. Das gemeen .....quote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iets met franchisenemers enzo. Veel winkels hebben het gedoe niet overleefd.
* ColdFeet woont tegenover O&V, vandaag nog olijfolie gehaald
was stiekem al om 8:30 wakker maar was te lui om me laptop in bed te zetten. nu dus maar wel gedaanquote:Op zondag 1 februari 2009 09:11 schreef Tezz het volgende:
En ik ben natuurlijk weer als eerste wakker. Mijn kindje was om half acht wakker, maar ik heb haar nog een uurtje langer in bed kunnen houden. Daarna moest ik er echt met haar uit, want ze had 'iets belangrijks' te doen (tv kijken).
Anyway: goedemorgen!!!!!!!!
Ik zal zachtjes praten.....ssshhhtt......Neem koffie en wat vitamines...........quote:
Dat zou wel lekker zijn ja! Of een mooi geroosterd ossehaasje op een bedje van rucola! Of een stukje gebraden kip met een frisse salade. Of een sateetje van varkenshaas met gegrilde groentes.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef cybermans het volgende:
heb zin in carpaccio met parmegiano, alleen beide niet in huis
Scrabbled? Zijn dat extra intelligente eieren ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
ff ontbijt maken. scrabbled eggs
Zet ff een kannetje sterke koffie ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
moet toch nog een beetje wakker worden
Leuke avond dus MK ?quote:
Ja je was opvallend afwezig gisteravond... Er vlogen allerlei cupmaten en zo voorbij en er werd op een scherpe opmerking van jou gewacht maar die kwam maar niet..quote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef golfer het volgende:
Ook goedemorgen.
Gisteravond na het diner meteen even gaan liggen en doorgeslapen tot vanmorgen vroeg.
Nu lekker even de tennisfinale in Melbourne bekijken.
Ja, soms wil ik wel eens uit de van mij verwachte voorspelbare rol vallen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:24 schreef kres het volgende:
Ja je was opvallend afwezig gisteravond... Er vlogen allerlei cupmaten en zo voorbij en er werd op een scherpe opmerking van jou gewacht maar die kwam maar niet..
Was je in slaap gevallen ouwe?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, soms wil ik wel eens uit de van mij verwachte voorspelbare rol vallen.
Nogal.quote:
Thanks dude... je hebt er al suiker ingegooid ?!quote:
Goh en ik begon me al bijzonder te voelen...quote:
Lievquote:Op zondag 1 februari 2009 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ik leef ook weer.. Heb heerlijk lang in bed liggen doezelen met mijn hondje snurkend op zijn rug naast me
In de hoofdstad van Vlaams-Brabantquote:Op zondag 1 februari 2009 02:45 schreef kres het volgende:
[..]
Ahh.. Das gemeen .....![]()
En waar woont CF dan als ik dat vragen mag..?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:30 schreef kres het volgende:
Ja en mijn halal speklapje zit ook in kruiden te baden...
behalve dat me creme brulee te heet was gewordenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Cybermans, hoe was de rum-rozijnenvariant? Raad je 't me aan?
En maak jij je rumrozijnen zelf, of koop je ze?
Ik las ooit ergens de tip dat je ze in een flesje moet doen en dat dan vacuum trekken mbv een vacuvin oid. Dan schijnt het sneller te gaan!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
behalve dat me creme brulee te heet was geworden
super... allleen moet ik de rozijnen ff een dag eerder in de rum zetten ipv 20min. en gooi toch een beetje rum al door het mengsel heen bij het trekken. De smaak was niet genoeg aanwezig naar mijn part. Over 3 weken ga ik het weer maken dus dan gaat het hopelijk wel goed.
Dat heb je altijd... mooi weer tot je weg wil gaan en dan begint het gezeik...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
bed verschoont, stofzuiger door het huis heen gehaald, afwas gedaan, rundvleesstoofschotel opgezet en nu ff niksen. om 4u training
wou vanochtend nog even motorrijden. lekker zonnetje. gaat het op het moment dat ik bij de motor ben sneeuwen![]()
![]()
Tsss, heb je het beddengoed bevuild, na die fles wijn vannachtquote:Op zondag 1 februari 2009 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, bed verschonenzo ook maar 's doen
Je mag bij mij in bad...quote:
oh is t slecht weer bij jou? hier is t helemaal helder, wel koud maar das ook lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik een bad had zou ik daar voor kiezen.. lekker warm met dit gure weer..
Het is ook zo'n lekker thuis blijf zondagquote:Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk niet rijden, ik wil nu in een warm bad kunnen stappen
Het bad bij Lein's ouders is precies goedmaar ook dat is zo ver weg
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef DarkElf het volgende:
oh lekker goulash
de mr heeft net een new york chessecake gemaakt , ben benieuwd
Het was hier mooi zonnig, maar nu hangen er sneeuwwolken.. En het is bar koud.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh is t slecht weer bij jou? hier is t helemaal helder, wel koud maar das ook lekker
Lekker, jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef DarkElf het volgende:
oh lekker goulash
de mr heeft net een new york cheesecake gemaakt , ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu mag ik voorlopig niet meer van mezelf
Ik heb trouwens nu wel erg veel zin om te bakken, iemand nog een goed idee? Iets minder high-cal, graag![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, ja
Ik had er vorige week een gemaakt met sinaasappel en pure choco. Met veul mascarpone en room
Toen ging ik uitrekenen hoeveel kcal erin zaten...AppelcrumbleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu mag ik voorlopig niet meer van mezelf
Ik heb trouwens nu wel erg veel zin om te bakken, iemand nog een goed idee? Iets minder high-cal, graag
![]()
Nee, ik wil wel echt iets wat ik nog nooit heb gedaanquote:
ah tuurlijk ,logische plek. thenksquote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[Fok!-kookboek] Brood & Banket
in het kookboek
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef kres het volgende:
[..]
Dat heb je altijd... mooi weer tot je weg wil gaan en dan begint het gezeik...
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker, ja
Ik had er vorige week een gemaakt met sinaasappel en pure choco. Met veul mascarpone en room
Toen ging ik uitrekenen hoeveel kcal erin zaten...pff das veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu mag ik voorlopig niet meer van mezelf
Ik heb trouwens nu wel erg veel zin om te bakken, iemand nog een goed idee? Iets minder high-cal, graagdit zal ook wel erg zijn.. alhoewel mascarpone wel heel erg geloof ik?
dat zit hier dan weer niet in en ook geen chocolade maar genoeg andere slechte dingen natuurlijk
maar goed.. tis niet alsof we zoiets elke week/maand/half jaar maken/eten ofzo.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
chocolade pavlova met frambozenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel echt iets wat ik nog nooit heb gedaan
Ik ga eerst even een berg overgebleven eiwitten veranderen in meringue
Lekker! Maar nee, ik maak amandelmeringues die ik vanavond nog even bedruip met gesmolten pure chocoladequote:
nou kook/knutsel ze dan maar straksquote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Maar nee, ik maak amandelmeringues die ik vanavond nog even bedruip met gesmolten pure chocolade
Ik duik er vanavond pas in. Kan ik meteen door naar bed.... Slaapt zo ultra lekker.... en dan is het maandagochtend en weer werken...quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel echt iets wat ik nog nooit heb gedaan
Ik ga eerst even een berg overgebleven eiwitten veranderen in meringue
oh das klotequote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
noes
mn vlees is taai en (dus) niet lekker![]()
Ohhh. Ik vind stoofvlees altijd pas echt lekker na 4 of 5 uur!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
het staat nu bijna 2 uur te stoven
Schandalig....quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo ook weer wakker, waren toch nog maar even teruggeaan en worden net pas wakker dus
erg he...maar idd wel relaxedquote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef kres het volgende:
[..]
Schandalig....![]()
Wel een lekkere manier om een zondag door te brengen....
ben niet echt druk, vanaf dinsdag weerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ben je morgen druk? Woeste dingen gepland?
Goed dat je het zegt... ik moet ook nog naar de glasbak...quote:Op zondag 1 februari 2009 17:24 schreef cybermans het volgende:
pfft vannochtend had ik allemaal plannen om te gaan doen, en tot nu toe is enkel het afwassen gebeurt! na smaken verschillen maar eens gaan douchen en kijken of ik me beddeboel in de was kan gooien.
eigenlijk moet ik nog naar de glasbak maar denk dat ik die flessen maar bij het oudpapier buiten zet van de week.
Maar ik heb jou nog niet op Facebook! Je wederhelft wel overigens.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef ColdFeet het volgende:
Facebook is internationaahaaaal. Net als ik
Dat is alleen legaal vanwege je geweldige beroep.quote:
Hij heeft gebakken aardappeltjes met kajunkruiden, doperwtjes en voor B. een soort gebraden gordon bleu van kalfsvlees en voor mijzelf een lamsbiefstukje gemaakt.quote:
Ik heb deze gekocht:quote:Op zondag 1 februari 2009 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is alleen legaal vanwege je geweldige beroep.
Anders niet.
Niemand buiten de zorg zou deze schoenen mogen dragen, het is gewoon een misdaad voor je ogen.
SORRY!!!!!!!!!
You go girl....quote:Op zondag 1 februari 2009 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Anders niet.
Niemand buiten de zorg zou deze schoenen mogen dragen, het is gewoon een misdaad voor je ogen.
SORRY!!!!!!!!!
Nou ja oke, dat kan dan nog net, hahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
Tegen de extreem koude tenen! Op de fiets!
Ik beloof je dat ik mijn broek er niet in zal proppen. En ze zijn gewoon bruin. Maar echt alles is beter dan afgevroren tenen! Echt waar!
En het was of deze, of Uggs achtige schoenen! Nou, dan dus deze!
Dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ieks, je smaak, wat doe jeNou ja, alles voor warme voeten, zullen we maar zeggen. Doe je dan op je werk iets anders aan?
nou eh, nietquote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.Neem wel een paar allstars ofzo mee in mijn fietstas.
![]()
Ik vind dit overigens minder lelijk dan Uggs.
Kaasplank, hoe hou jij warme voeten?
I respectfully disagreequote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.Neem wel een paar allstars ofzo mee in mijn fietstas.
![]()
Ik vind dit overigens minder lelijk dan Uggs.
The horror!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou eh, nietik heb gewoon dunne sportsokjes aan en mn fietsschoenen during job
Je fietst een UUR naar je werk??? In deze temperaturen???quote:Op zondag 1 februari 2009 18:59 schreef Liejannuh het volgende:
The horror!!!!
Echt, ik denk dat mijn voeten niet meer op tempratuur zouden komen.
Het eerste half uur gaat goed, vervolgens worden mijn voeten zo rond de 45 minuten fietsen irritant koud en tegen de tijd dat ik op mijn werk ben, doen mijn voeten pijn en strompel ik naar binnen.
En dat laatste kwartiertje wil ik een stuk draagbaarder maken.
Sinds wanneer zit Liejannuh in de zorg?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Anders niet.
SORRY!!!!!!!!!
Ja het kwartje viel pas later dat het Liejannuh was en niet Lein. Maar dat geeft niets, de statement is bij deze in algemene zin bedoeld.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit Liejannuh in de zorg?
En ik vind die laarsjes niet eens heel lelijk, zien er lekker warm uit![]()
Smaken verschillen was overigens weer een hilarische serie afleveringen met mensen die belachelijk kritisch waren en zeurden over goed gastheerschap. Nou, er bestaat ook zoiets als een goed gast zijn, maar dat hadden ze niet door.
sodeju idd. Die 4 die die meid kreeg van die Ahmet omdat ze ff had gevloekt vond ik nergens op slaan. En die (le)titia oid had ook echt overal een maartje op.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Smaken verschillen was overigens weer een hilarische serie afleveringen met mensen die belachelijk kritisch waren en zeurden over goed gastheerschap. Nou, er bestaat ook zoiets als een goed gast zijn, maar dat hadden ze niet door.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een chillzondag zeg![]()
Zijn begonnen met een avocadosalade met hollandse garnalen(had gister lekker veul gemaakt), daarna cocquille's op aardappelpuree met knof en gegratineerd met kaas.
Toen was het tijd voor gamba's in knoflook gebakken en cnk is nu bezig met een tomaat-koriandersalade, kabeljouwhaasje en gebakken aardappeltjes
Damn zeg...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn begonnen met een avocadosalade met hollandse garnalen(had gister lekker veul gemaakt), daarna cocquille's op aardappelpuree met knof en gegratineerd met kaas.
Toen was het tijd voor gamba's in knoflook gebakken en cnk is nu bezig met een tomaat-koriandersalade, kabeljouwhaasje en gebakken aardappeltjes
Ruim een uur zelfs. Ik ben nog niet zo gewend aan het duin-op-duin-af fietsen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je fietst een UUR naar je werk??? In deze temperaturen???Ik ga pas weer fietsen bij 15 graden hoor
Zeg, er zijn nog wel meer hele belangrijke beroepsgroepen naast die in de zorg hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit Liejannuh in de zorg?
En ik vind die laarsjes niet eens heel lelijk, zien er lekker warm uit![]()
Zeker wel, lekker helemaal niets gedaan behalve een hoop sport gekekenquote:
Woesj, lekker!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Co Stompe lookalike - Daniel Dekker (een dj van de Tros).quote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ruim een uur zelfs. Ik ben nog niet zo gewend aan het duin-op-duin-af fietsen.
[..]
Zeg, er zijn nog wel meer hele belangrijke beroepsgroepen naast die in de zorg hoor!
Ik zit nu trouwens het Nederlands Songfestival te kijken.Zegt Jack van Gelder net "en dan gaan we nu over naar de vakjury, Tatjana Simic, wat vind jij hiervan?"
Verder zit Co Stompé (of een lookalike) ook in de vakjury en dat snap ik niet echt eigenijk.
Miss Simic zal het wel weten wat een goede plaat isquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Co Stompe lookalike - Daniel Dekker (een dj van de Tros).
En we gaan het weer niet redden dit jaar, pffffff.........
Ze zit daar als Oosblok-deskundige. Op zich wel slim om eens van een Kroatische te horen hoe de liedjes vallen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Miss Simic zal het wel weten wat een goede plaat is.
Ah, dat is die hele vervelende dj!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Co Stompe lookalike - Daniel Dekker (een dj van de Tros).
En we gaan het weer niet redden dit jaar, pffffff.........
Britten zullen wel moeten, wat die met de laatste jaren aan kwamen zettenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is die hele vervelende dj!
Maar afijn ik ben afgehaakt. Het was te erg En te slecht.
De britten hebben het trouwens geweldig aangepakt! Soort Idols-achtig iets en Andrew Lloyd Webber die een liedje gaat schrijven.
Wel jammer trouwens dat The Twins niet hebben gewonnen, want die waren heel stiekem best goed.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is die hele vervelende dj!
Maar afijn ik ben afgehaakt. Het was te erg En te slecht.
De britten hebben het trouwens geweldig aangepakt! Soort Idols-achtig iets en Andrew Lloyd Webber die een liedje gaat schrijven.
Wel jammer trouwens dat The Twins niet hebben gewonnen, want die waren heel stiekem best goed.
quote:
Ik zat het vorige week te kijken, en ze waren allemaal slecht en toen kwamen the twins, en die zijn gewoon goed! Zolang het liedje maar snel is en redelijk hoog is!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
The Twins
![]()
LiejannuhJij houdt gewoon ook van the Twins! It's my time is overigens ook gruwelijk, dus van Jade gaan we in ieder geval niet verliezen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het liever als een vruchtbaar resultaat van een wekenlange zoektocht naar iemand om mijn liefde voor The Twins mee te delen.
Ze waren vooral ook zo heerlijk briljant met dat liedje van Girls Aloud, dat ze gisteren weer deden. En ik vond het zo cute dat ze elke keer gingen huilen, omdat het zo belangrijk voor ze was enzo. Ze waren zijn echt te schattigquote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat het vorige week te kijken, en ze waren allemaal slecht en toen kwamen the twins, en die zijn gewoon goed! Zolang het liedje maar snel is en redelijk hoog is!
Ik vond hun vertolking van onderstaand liedje erg tof!
Jazeker, een gans grote bos. Hoe weet jij datquote:
ja dat risico loop je idd, aan de andere kant een beetje havervlokken in je banaan/framboos/ yoghurt smoothie.. zou dat het nou echt verpesten?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leo, nee, tussenhoogte. Van die omslagdingen, hoger dan je enkels. Maat 7.5.
DE, ik weet het niet, maar ik ontbeet vroeger altijd met muesli geweekt in sap, en ik denk dat dat wel drinkbaar is als je het pureert. Maar het geeft wel echt een kartonsmaak aan je sap.
Zulke zeg maar? En dan roze?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leo, nee, tussenhoogte. Van die omslagdingen, hoger dan je enkels. Maat 7.5.
DE, ik weet het niet, maar ik ontbeet vroeger altijd met muesli geweekt in sap, en ik denk dat dat wel drinkbaar is als je het pureert. Maar het geeft wel echt een kartonsmaak aan je sap.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zulke zeg maar? En dan roze?
[ afbeelding ]
Je kunt bij de supermarkt ook zakjes met zemelen kopen, die zijn heel fijn van structuur, misschien kun je die ook in sap oplossen? Ik denk dat je dan een beetje een drinkontbijtachtig-idee krijgt?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat risico loop je idd, aan de andere kant een beetje havervlokken in je banaan/framboos/ yoghurt smoothie.. zou dat het nou echt verpesten?
ga t morgen toch eens halen.
leuk he?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Watching this and liking it.
oh ja das ook een idee.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je kunt bij de supermarkt ook zakjes met zemelen kopen, die zijn heel fijn van structuur, misschien kun je die ook in sap oplossen? Ik denk dat je dan een beetje een drinkontbijtachtig-idee krijgt?
Oudroze suede, ja. Met een bruine neus en een visgraat-tweedvoering.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ga even bij de Delhaize kijken, die hebben een uitgebreid natuurvoedingsassortiment.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
DE kijk anders even rond in een natuurvoedingswinkel oid
Nee hoor, ik heb 39/40. Was een impulsaankoopquote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
CF, heb je zo'n grote maat voor zo'n klein meisje
En maattechnisch he.. In mijn all stars staan 4 maten, US, Women, UK en Europe.. Welke is de 7,5..?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oudroze suede, ja. Met een bruine neus en een visgraat-tweedvoering.
Ha! Geen idee. Welke maat heb je normaalgesproken? Oh, 7.5 UK!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En maattechnisch he.. In mijn all stars staan 4 maten, US, Women, UK en Europe.. Welke is de 7,5..?
We zijn nog niet klaarquote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ga even bij de Delhaize kijken, die hebben een uitgebreid natuurvoedingsassortiment.
klonk lekker trouwens jullie eten zeg!
Ik heb ook een voorliefde voor hakken, maar in de zomer zijn all stars zo goddelijk onder een spijkerbroek! Maar de mijne zijn UK 6,5quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Geen idee. Welke maat heb je normaalgesproken? Oh, 7.5 UK!
En Steer: ik ken je voorliefde voor hakjes. Maar sneakers zijn -in mijn beroepsgroep- zoveel handiger!
Er bestaat een naam voor jullie fetish: ze noemen het Feeders.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
We zijn nog niet klaarCnk had net een garnalencocktailtje gemaakt met zelfgemaakte whiskysaus
![]()
Ik ga zo wat gevulde eitjes maken, en hebben nog olijven gevuld met feta en gemarineerde manchego![]()
Volgens mij ben ik een beetje aangekomen afgelopen weekend
Och, zo lang je ze nog allemaal in een kast/onder je bed gepropt krijgt, kun je er natuurlijk nooit teveel hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet nog even bedenken of ik ze zelf hou -met dikke sokken zitten ze goed- of dat ik ze op ebay gooi. Mijn meneer moppert dat ik veel teveel sneakers heb
Ach Golfer is er ook weer.....quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Er bestaat een naam voor jullie fetish: ze noemen het Feeders.
Ik strooi havervlokken in mijn champignonsoep.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef DarkElf het volgende:
zo, even WIDM bijgekeken, leuk programma toch
vraagje trouwens, voor vezels in een smoothie, gooi je er dan brinta of havervlokken of wat dan ook in?
eet weinig brood dus wil wel vezels elke dag binnenkrijgen
Ja maar we zijn nu toch in Nederlandquote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik strooi havervlokken in mijn champignonsoep.
Schijnen ze in Schotland vaker te doen.
Ik moet een schoenenrek kopen van 'mquote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Och, zo lang je ze nog allemaal in een kast/onder je bed gepropt krijgt, kun je er natuurlijk nooit teveel hebben.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aw crap.
* Stereotomy haalt de Marsrepen uit de frituur
Wees een gehoorzame echtgenote.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet een schoenenrek kopen van 'm
Leuk zijn diequote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[ afbeelding ]
WTF zijn nou weer kakkerlakgeluiden ?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We luisteren hier kakkerlakgeluiden
Tnxx voor je berichtje
quote:
2 paar nette schoenen lijken mij juist meer dan genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef k_man het volgende:
Schoenen... ik moet eigenlijk een nieuw paar nette schoenen hebben. Twee paar nette schoenen is te weinig als één paar naar de schoenmaker is om verzoold te worden.
Voor de statistieken: het zijn zwarte brogues van Crockett & Jones.
Dit was samen koken heurquote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, MK'tjeje treft het maar, met een vent die zo luxe voor je kookt
zullen we samen schoenensjoppen? Ik heb smaakquote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef k_man het volgende:
Schoenen... ik moet eigenlijk een nieuw paar nette schoenen hebben. Twee paar nette schoenen is te weinig als één paar naar de schoenmaker is om verzoold te worden.
Net terug van het Filmfestival; vier films op één dag. Eigenlijk vijf, maar de laatste hebben we laten schieten.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:19 schreef golfer het volgende:
Nog even een stukje van de film Doubt met Meryl Streep afkijken.
Ah, maar er is smaak en er is smaak. Ik heb een tamelijk klassieke smaak.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zullen we samen schoenensjoppen? Ik heb smaak
Maar dat is een goed idee.....quote:Op maandag 2 februari 2009 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
En zo lekker te bed![]()
Trusten allemaal![]()
Verkapte 'kijk mij eens met mijn dure schoenen'-postquote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef k_man het volgende:
Die is gedownload.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Net terug van het Filmfestival; vier films op één dag. Eigenlijk vijf, maar de laatste hebben we laten schieten.
Slumdog Millionaire is inderdaad tof (daar had jij het toch onlangs over?).
Ik draag meestal maar 1 paar per seizoen, soms afgewisseld in de zomer met slippersquote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef k_man het volgende:
Het is niet goed voor schoenen om ze meerdere dagen achter elkaar te dragen. Ze moeten dan eigenlijk een dagje rust hebben, met spanners. Dus twee paar is op zich voldoende; dan kun je per dag wisselen. Een extra paar zou echter wel wenselijk zijn.
Who are you kidding?quote:
Eigenlijk valt het best mee, wat ik aan schoenen uitgeef. Ze zijn duur in aanschaf, maar vervolgens gaan ze wel jaren mee. Af en toe verzolen, een keertje nieuwe veters, en ze kunnen er weer tegen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vroegah () gaf ik heel veel geld uit aan schoenen, maar tegenwoordig jaag ik vooral op uitverkoop-sneakers die ik met een goed geweten af kan trappen
I know, maar ik werk regelmatig buiten of in het lab, dan worden schoenen nog weleens vies en nat. En dat is helemaal OK als je pumaatjes van 30 euro aanhbtquote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best mee, wat ik aan schoenen uitgeef. Ze zijn duur in aanschaf, maar vervolgens gaan ze wel jaren mee. Af en toe verzolen, een keertje nieuwe veters, en ze kunnen er weer tegen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, maar er is smaak en er is smaak. Ik heb een tamelijk klassieke smaak.
Dat zijn nog eens fijne taken!quote:Op maandag 2 februari 2009 07:37 schreef mascara-klodder het volgende:
En mogguh allemaal.
Eieren met bacon en kaas aan het bakken voor cnk voor op zijn werk, en weer ff terug mijn nest in denk ik als hij weg is.
Mijn taak van vandaag is iets boeken voor weekendje weg en lekker koken voor vanaaf
voor mij is dit ook het enige dagje deze week dat ik niks hoef heur, morgen er weer flink tegen aan met trainingen e.d.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne taken!
Mijn lijstje van vandaag:
- kind aankleden en voorzien van ontbijt
- kind naar school brengen
- naar mijn werk
- ochtend mail beantwoorden en wat losse dingetjes hier en daar
- vanmiddag een mega-vergadering van half twee tot vijf
- Dan heel snel naar huis om naar het nieuwe huis van vrienden te gaan kijken
- Eten koken kopen en opeten
- boodschappen doen voor schoonfamilie
- boodschappen brengen naar schoonfamilie.
- Kind naar bed brengen
- douchen en de was doen
- op de bank ploffen.
Zucht.......
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:06 schreef Tezz het volgende:
Oke, ik kan al twee dingen van mijn lijstje afstrepen en nummer drie gaat over vijf minuten gebeuren! Het schiet op!
ben me er ook terdege van bewust dat dit echt pure luxe is hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 08:26 schreef kres het volgende:
Zo bakje nr 4 alweer op. Ff kijken of mijn tram het alweer doet.... (klote franse software bleh)
Nou mk dat is nog's een ultra lekker lang weekend zeg... doe goed...
Geniet er maar van MK... je hebt het verdient.....quote:Op maandag 2 februari 2009 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben me er ook terdege van bewust dat dit echt pure luxe is hoor![]()
Daarbij is het ook behoorlijk lang geleden dat we samen zo'n leuk weekend hebben gehad![]()
Net een beginnetje met de afwas gemaakt en zo maareens wat bedenken voor het diner
werkze Kres, ben je om 3 uur weer klaar?![]()
van Lierquote:Op maandag 2 februari 2009 08:49 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen! T sneeuwt
en ik ben dol op schoenen en schoenen kopen, en heb met de paplepel ingegoten gekregen er goed voor te zorgen dus ik ben er ook nog eens zuinig op
heb mezelf wel afgeleerd goedkopere schoenen te kopen, die geven toch sneller last van mijn voeten dan net wat duurdere schoenen sinds mijn gewrichtjes niet altijd ff lekker mee werken, dus ik koop tegenwoordig veel minder schoenen dan vroeger (maar ja die gingen ook allemaal heel niet lang mee)
Voor de mr hebben we net nieuwe van Liers gekocht, de enige schoen die voor hem echt meteen goed is, ivm brede leest en zo..
Ontbijtmaaktijd!
omdat iedereen zo druk is en ik me alleen maar druk hoef te maken over het diner en of het nu een weekendje Istanbul of Barcelona gaat worden en ik me op dit moment afvraag of ik nu nog ff plat ga of na As The World Turnsquote:
I know. En vanaf morgen krijg ik het ook weer superdruk en zwaar. Vrijdag Milou weer en dan krijg ik een nog zwaardere week.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
ja maar ja zo is t nu eenmaal. soms is dat fijn, vaak is dat helaas... maar bovendien heeft ieder zijn of haar eigen zorgen/taken/ rol en weet ik t.... niet iedereen is t zelfde/ leeft t zelfde/ heeft dezelfde omstandigheden.
nooit van gehoord, dus ik moet je het antwoord schuldig blijvenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
Is Slumdog Millionaire nou ook nog een beetje Bollywood achtig? Inclusief zang en dans?
Of is het gewoon een goede film die speelt in India?
vroeg ik mij gisteren ook af, maar als ik de imdb info lees lijkt t een gewone film.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
Is Slumdog Millionaire nou ook nog een beetje Bollywood achtig? Inclusief zang en dans?
Of is het gewoon een goede film die speelt in India?
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een Bollywoodfilm wordt genomineerd voor een Oscar.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vroeg ik mij gisteren ook af, maar als ik de imdb info lees lijkt t een gewone film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2009 09:49:47 ]
Dat weet ik niet. Zegt iemand dat?quote:Op maandag 2 februari 2009 07:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet heb of niet mooi vind?
noteer maar in je agenda want je staat zo bij de komersquote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef k_man het volgende:
Ehm, ik ben van het misschien-lijstje ben afgevallen, kennelijk.
Ik geloof dat 18/4 wel kan.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Tering wat ben ik goed bezig vandaag aan mn schoolmeuk. Ik heb een lekker sigaretje verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |