Half glaasje zeg ik...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff.. ik geloof dat ik nu toch echt een keer naar boven moet gaan..![]()
Of zal ik nog een half glaasje doen??
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef ColdFeet het volgende:
Facebook is internationaahaaaal. Net als ik
Sunny: een hele
Ja, dus?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef motorbloempje het volgende:
René heeft net zijn laptop afgesloten
Geef je hem ook een beetje?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww mijn hondje zit me nu heel sjaggie aan te kijken dat ik nog niet naar bed ga
Zoo mijn hyves is twee vrienden rijker...quote:
Nice! Ik ben ook vrij, alleen is Antwerpen wat ver om ff te shoppenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig heb ik maandag vrijLekker shoppen in Antwerpen
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:01 schreef ColdFeet het volgende:
Waar woon je dan?
Het is maandag patroonsdag, ofzo. Geen idee wie de patroon in kwestie is, though
Gezelligquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's m'n vent achterna, toch...fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
Allicht!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef kres het volgende:
[..]
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?
Nijmegen hier, niet eens héél ver uit elkaar vandaanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Overijssel, vlak naast Almelo..
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderopquote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allicht!
Sunny, toch niet in Rijssen? En: ik bn dol op stedentripjes
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij neequote:Op zondag 1 februari 2009 02:16 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar, Sunny
Heb jij ook zo'n lekker kauwgomachtig Twents accent?
AZ Retteketetquote:Op zondag 1 februari 2009 02:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij nee![]()
En nee, geen tukkeraccent. Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. En ik praat nagenoeg accentloos Nederlands. Al vind ik het wel leuk af en toe mijn vriend te pesten en mijn geleerde twents in praktijk te brengen (hij vind dat ik dat maar gewoon niet moet leren!) En soms praat ik plat Amsterdams om de kinderen in mijn klas in de war te brengen
Nou is de vraag wat voor kruiden ????quote:Op zondag 1 februari 2009 02:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderop![]()
@ Moblo: jij kan het weten! jij hebt me niet zo lang geleden nog kruiden gestuurd
Kluts d'r hyves ook maar ????quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ Retteketet
De Alkmaarder Hout
Dirk Scheringa.
quote:
Wat is er met mijn hyve?quote:
Ik trilde van spanning en opwinding toen ik voor het eerst in het DSB Stadion was.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee.. Vind het nieuwe AZ stadion nog steeds geen gezicht als ik naar 'mijn stadje' terug ga.. Ik ben er bijna 9 jaar weg nu, maar zie het nog steeds als 'mijn stad'. Mijn moeder en beste vriendin wonen er ook nog steeds, mijn vader in Bergen. Dus kom er nog regelmatig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef ColdFeet het volgende:
En Sunny, jeetje, je moet wel echt van die man houden, wil je naar Twente verhuizen
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...quote:
Iets met franchisenemers enzo. Veel winkels hebben het gedoe niet overleefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...
Ja, dat was mijn probleem dus, er zijn er nog maar een paar over. Toevallig in de buurt van Moblo. Anders had ik naar Utrecht of zelf naar Nijmegen moeten gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef ColdFeet het volgende:
Kluts heeft decolletefoto's
En Sunny, jeetje, je moet wel echt van die man houden, wil je naar Twente verhuizen
Ik dacht trouwens ook altijd dat ik accentloos Nederlands sprakOp zich kan men mij niet 'thuisbrengen ahv mijn uitspraak, maar ik betrap mezelf toch af en toe op plat Veluws
Plat Veluws ? Wist niet eens dat dat bestond..... Maar die dingen in je spoiler komen mij ook bekend voor hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kres op 01-02-2009 02:47:38 ]Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ohh Utrecht heeft er een... ? Amersfoort Utrecht is goed te doenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn probleem dus, er zijn er nog maar een paar over. Toevallig in de buurt van Moblo. Anders had ik naar Utrecht of zelf naar Nijmegen moeten gaan![]()
Ohja.. ik zou gaan slapen..
Ohh net een gedoetje gehad met hyves uitwisselen...quote:
Ahh.. Das gemeen .....quote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iets met franchisenemers enzo. Veel winkels hebben het gedoe niet overleefd.
* ColdFeet woont tegenover O&V, vandaag nog olijfolie gehaald
was stiekem al om 8:30 wakker maar was te lui om me laptop in bed te zetten. nu dus maar wel gedaanquote:Op zondag 1 februari 2009 09:11 schreef Tezz het volgende:
En ik ben natuurlijk weer als eerste wakker. Mijn kindje was om half acht wakker, maar ik heb haar nog een uurtje langer in bed kunnen houden. Daarna moest ik er echt met haar uit, want ze had 'iets belangrijks' te doen (tv kijken).
Anyway: goedemorgen!!!!!!!!
Ik zal zachtjes praten.....ssshhhtt......Neem koffie en wat vitamines...........quote:
Dat zou wel lekker zijn ja! Of een mooi geroosterd ossehaasje op een bedje van rucola! Of een stukje gebraden kip met een frisse salade. Of een sateetje van varkenshaas met gegrilde groentes.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef cybermans het volgende:
heb zin in carpaccio met parmegiano, alleen beide niet in huis
Scrabbled? Zijn dat extra intelligente eieren ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
ff ontbijt maken. scrabbled eggs
Zet ff een kannetje sterke koffie ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
moet toch nog een beetje wakker worden
Leuke avond dus MK ?quote:
Ja je was opvallend afwezig gisteravond... Er vlogen allerlei cupmaten en zo voorbij en er werd op een scherpe opmerking van jou gewacht maar die kwam maar niet..quote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef golfer het volgende:
Ook goedemorgen.
Gisteravond na het diner meteen even gaan liggen en doorgeslapen tot vanmorgen vroeg.
Nu lekker even de tennisfinale in Melbourne bekijken.
Ja, soms wil ik wel eens uit de van mij verwachte voorspelbare rol vallen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:24 schreef kres het volgende:
Ja je was opvallend afwezig gisteravond... Er vlogen allerlei cupmaten en zo voorbij en er werd op een scherpe opmerking van jou gewacht maar die kwam maar niet..
Was je in slaap gevallen ouwe?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, soms wil ik wel eens uit de van mij verwachte voorspelbare rol vallen.
Nogal.quote:
Thanks dude... je hebt er al suiker ingegooid ?!quote:
Goh en ik begon me al bijzonder te voelen...quote:
Lievquote:Op zondag 1 februari 2009 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ik leef ook weer.. Heb heerlijk lang in bed liggen doezelen met mijn hondje snurkend op zijn rug naast me
In de hoofdstad van Vlaams-Brabantquote:Op zondag 1 februari 2009 02:45 schreef kres het volgende:
[..]
Ahh.. Das gemeen .....![]()
En waar woont CF dan als ik dat vragen mag..?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:30 schreef kres het volgende:
Ja en mijn halal speklapje zit ook in kruiden te baden...
behalve dat me creme brulee te heet was gewordenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Cybermans, hoe was de rum-rozijnenvariant? Raad je 't me aan?
En maak jij je rumrozijnen zelf, of koop je ze?
Ik las ooit ergens de tip dat je ze in een flesje moet doen en dat dan vacuum trekken mbv een vacuvin oid. Dan schijnt het sneller te gaan!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
behalve dat me creme brulee te heet was geworden
super... allleen moet ik de rozijnen ff een dag eerder in de rum zetten ipv 20min. en gooi toch een beetje rum al door het mengsel heen bij het trekken. De smaak was niet genoeg aanwezig naar mijn part. Over 3 weken ga ik het weer maken dus dan gaat het hopelijk wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |