Half glaasje zeg ik...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff.. ik geloof dat ik nu toch echt een keer naar boven moet gaan..![]()
Of zal ik nog een half glaasje doen??
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef ColdFeet het volgende:
Facebook is internationaahaaaal. Net als ik
Sunny: een hele
Ja, dus?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef motorbloempje het volgende:
René heeft net zijn laptop afgesloten
Geef je hem ook een beetje?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww mijn hondje zit me nu heel sjaggie aan te kijken dat ik nog niet naar bed ga
Zoo mijn hyves is twee vrienden rijker...quote:
Nice! Ik ben ook vrij, alleen is Antwerpen wat ver om ff te shoppenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig heb ik maandag vrijLekker shoppen in Antwerpen
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:01 schreef ColdFeet het volgende:
Waar woon je dan?
Het is maandag patroonsdag, ofzo. Geen idee wie de patroon in kwestie is, though
Gezelligquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's m'n vent achterna, toch...fijne nachtrust allen en tot morgen, ongetwijfeld, want ook dat is een dag geplanned vol niets doen
Allicht!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef kres het volgende:
[..]
Maar hij zorgt voor gezelligheid en lage prijzen ?
Nijmegen hier, niet eens héél ver uit elkaar vandaanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: Overijssel, vlak naast Almelo..
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderopquote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allicht!
Sunny, toch niet in Rijssen? En: ik bn dol op stedentripjes
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij neequote:Op zondag 1 februari 2009 02:16 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar, Sunny
Heb jij ook zo'n lekker kauwgomachtig Twents accent?
AZ Retteketetquote:Op zondag 1 februari 2009 02:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja Rijssen is niet echt een plaats voor mij nee![]()
En nee, geen tukkeraccent. Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. En ik praat nagenoeg accentloos Nederlands. Al vind ik het wel leuk af en toe mijn vriend te pesten en mijn geleerde twents in praktijk te brengen (hij vind dat ik dat maar gewoon niet moet leren!) En soms praat ik plat Amsterdams om de kinderen in mijn klas in de war te brengen
Nou is de vraag wat voor kruiden ????quote:Op zondag 1 februari 2009 02:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dichter bij Almelo. Rijssen is een dorp verderop![]()
@ Moblo: jij kan het weten! jij hebt me niet zo lang geleden nog kruiden gestuurd
Kluts d'r hyves ook maar ????quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ Retteketet
De Alkmaarder Hout
Dirk Scheringa.
quote:
Wat is er met mijn hyve?quote:
Ik trilde van spanning en opwinding toen ik voor het eerst in het DSB Stadion was.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee.. Vind het nieuwe AZ stadion nog steeds geen gezicht als ik naar 'mijn stadje' terug ga.. Ik ben er bijna 9 jaar weg nu, maar zie het nog steeds als 'mijn stad'. Mijn moeder en beste vriendin wonen er ook nog steeds, mijn vader in Bergen. Dus kom er nog regelmatig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef ColdFeet het volgende:
En Sunny, jeetje, je moet wel echt van die man houden, wil je naar Twente verhuizen
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...quote:
Iets met franchisenemers enzo. Veel winkels hebben het gedoe niet overleefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bestaat die zaak nog? We hadden er hier een in Amersfoort maar die is weg.... Heel erg jammer... Kwam daar graag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |