Al jaren te goed voor de Eredivisiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Weer Pranjic he.
Wat een topper is dat.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef Frasier het volgende:
Wat een matige keeper is Stekelenburg trouwens
Volgens het publiek wel, terwijl Heerenveen een 100% zuivere strafschop is onthouden. Ach ja, Ajacieden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik schakel net in.. heeft de scheids het weer helemaal gedaan?
Jans kreeg geen rood in de wedstrijd/werd niet de tribune opgestuurd.. Klein detail, denk je niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iep-iep alo.
Jans kwam ook weg met het vingertje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Marco van Basten notities maken. Wat schrijft hij in hemelsnaam op?
Datquote:
Zet inderdaad Vermeer maar weer op doel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigen schuld van van Basten, zomaar Vermeer wisselen.²
Wanbeleid. Moet je kijken wat er geinvesteerd is dit seizoen. De titel moest er dit seizoen hoe dan ook komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
Titel is weg
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Ga anders even naar het maasgebouw bestuur bedreigen ofzo...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Terechte vrijetrap. Ajax publiek: " Luinge je moeder is een hoer"
EPIC FAIL
100 x:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Kutwedstrijd +1quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef TC03 het volgende:
Heerenveen heeft hem goed weten te behouden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Al jaren te goed voor de Eredivisie
pwned.quote:
Van Basten gooit ook veel te vaak het elftal om. Waren ze eindelijk lekker ingespeeld, komt er weer een keeperswissel. Lijkt wel of Marco was vergeten dat keepers meer doen dan alleen ballen tegenhouden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zet inderdaad Vermeer maar weer op doel.
Valt er toch nog wat te lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Feyenoorders die over Epic Fail beginnen.
De ironie
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga anders even naar het maasgebouw bestuur bedreigen ofzo...
SCHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan jij niet even wieberen,ik mot jouw steun niet
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Van Basten zich gewoon herinnerde dat zijn vrouw aardappelen moest kopen na het zien van de duik van Stekelenburg en dan op het boodschappenbriefje schreef.
idd want morgen wordt het natuurlijk weer 3 keer niksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
Leuke wedstrijd, snel weer verder kijken.
je je bent gepwnedquote:
"hoi je bent niet liev, ik ga je slaan"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.
+ Beter team.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Als AZ morgen ff wint.
9 punten los + veel beter doelsaldo = 10 punten voor en nog 14 wedstrijden.
ik ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een gelukje voor Wielaert. Aan het einde van het seizoen kan hij weer "Helemaal niets in Amsterdam" zingen!
Beetje overdreven inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft Stekelenburg toch weinig krediet hier.Die van El Akcha en Holla waren echt niet houdbaar. Tenzij je Casillas heet ofzo.
Ik zou het eerder die mooiboys in de muur kwalijk nemen.
Wat een infantiel persoontje ben jij toch ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel mensen de griep in Amsterdam? Het stadion is zo leeg.
1 zak aardappelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Van Basten zich gewoon herinnerde dat zijn vrouw aardappelen moest kopen na het zien van de duik van Stekelenburg en dan op het boodschappenbriefje schreef.
Als Ajax die 9 punten weer kan inhalen houdt dat waarschijnlijk in dat het doelsaldo van AZ er verhoudingsgewijs een stukje slechter is gaan uitzienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Als AZ morgen ff wint.
9 punten los + veel beter doelsaldo = 10 punten voor en nog 14 wedstrijden.
Die was prima ja. Met z'n handen is 'ie beter dan met de voeten. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat 'ie keeper is gewordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
Wat een geweldig verre uitworp heeft die Vandenbussche trouwens...
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel mensen de griep in Amsterdam? Het stadion is zo leeg.
Met 11 man?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, eerste helft was een totaal ander Ajax man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |