Oké, het heeft wel nut, maar als je recht op het doel af kan schiet het niet echt op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:00 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nee, een tegenstander een rode kaart aannaaien heeft geen enkel nut idd
Ik vond het trouwens ook terecht rood.
Die zijn al jaren uitgehuild, die hebben zakdoekjes over.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef Robinhoo het volgende:
10:00feyenoorder13:AFCAREMCO, MOET JE ZAKDOEKJE?
dat vraag een feyenoorder
Nogal kansloos idd, iedere andere trainer had wel een wedstrijd mogen brommen. Nouja, ik denk niet dat Ajax er zwakker op zou zijn geweest met Van Basten op de tribune.. Het zij hem (eenmalig) gegund..quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
10:00baaprokert:weet iemand of heerenveen vroeger in duitsland lag?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef borisz het volgende:
Ivanov meter gaat lopen: 4x geel 1x rood.
Iep-iep alo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nogal kansloos idd, iedere andere trainer had wel een wedstrijd mogen brommen. Nouja, ik denk niet dat Ajax er zwakker op zou zijn geweest met Van Basten op de tribune.. Het zij hem (eenmalig) gegund..
Luinge's moeder is ook tevreden, want die krijgt veel gratis publiciteit vandaag....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef venomsnake het volgende:
ben ik de enige die Luinge eigenlijk wel goed vind fluiten vandaag?
Euhm, het boeit niemand hoor?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Daniane het volgende:
10:02lijpo:vind het wel beetjuh jammer van ajaxieden als zij joden zeggen is het om hun team aan te moedige als ze in den haag komen en der word alleen al het woord jood gebruikt willen ze staken enz terwijl ze zelf met 50 man jongens van 16 gaan neersteken
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voorzie een poeier van Sibon.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |