Valt er toch nog wat te lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Feyenoorders die over Epic Fail beginnen.
De ironie
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga anders even naar het maasgebouw bestuur bedreigen ofzo...
SCHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan jij niet even wieberen,ik mot jouw steun niet
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Van Basten zich gewoon herinnerde dat zijn vrouw aardappelen moest kopen na het zien van de duik van Stekelenburg en dan op het boodschappenbriefje schreef.
idd want morgen wordt het natuurlijk weer 3 keer niksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
Leuke wedstrijd, snel weer verder kijken.
je je bent gepwnedquote:
"hoi je bent niet liev, ik ga je slaan"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.
+ Beter team.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Als AZ morgen ff wint.
9 punten los + veel beter doelsaldo = 10 punten voor en nog 14 wedstrijden.
ik ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een gelukje voor Wielaert. Aan het einde van het seizoen kan hij weer "Helemaal niets in Amsterdam" zingen!
Beetje overdreven inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft Stekelenburg toch weinig krediet hier.Die van El Akcha en Holla waren echt niet houdbaar. Tenzij je Casillas heet ofzo.
Ik zou het eerder die mooiboys in de muur kwalijk nemen.
Wat een infantiel persoontje ben jij toch ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel mensen de griep in Amsterdam? Het stadion is zo leeg.
1 zak aardappelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Van Basten zich gewoon herinnerde dat zijn vrouw aardappelen moest kopen na het zien van de duik van Stekelenburg en dan op het boodschappenbriefje schreef.
Als Ajax die 9 punten weer kan inhalen houdt dat waarschijnlijk in dat het doelsaldo van AZ er verhoudingsgewijs een stukje slechter is gaan uitzienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Als AZ morgen ff wint.
9 punten los + veel beter doelsaldo = 10 punten voor en nog 14 wedstrijden.
Die was prima ja. Met z'n handen is 'ie beter dan met de voeten. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat 'ie keeper is gewordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
Wat een geweldig verre uitworp heeft die Vandenbussche trouwens...
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Veel mensen de griep in Amsterdam? Het stadion is zo leeg.
Met 11 man?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, eerste helft was een totaal ander Ajax man.
Meestal gaat hij juist liggen in moeilijke tijden, en dan juicht het Ajax publiek, dus waarom zou hij nu opeens van tactiek veranderen!?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef versteegrob het volgende:
Tering die Suarez is lekker in vorm na de winterstop, pfffffff NOT!
Wanneer staat die is op in moeilijke tijden
Nee, want dat deden we vorige week ook al.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Longmen het volgende:
Hernveen gaat toch niet uitgerekend vandaag een keer de 0 houden?
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
Het lijkt wel of Ajax met minder man speelt?
Omdat Ajax 2e staat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef leonnekes het volgende:
Ik zie de kranten koppen van maandag en wat Derksen gaat zetten zo voor me.
Derksen "Als Coronel en Blind geloofwaardig willen overkomen moeten na het seizoen Van Basten en/of een / meerderen vreinden van hem moeten ontslaan"
+ AZ wint allesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Rumille het volgende:
Ok, na dit weekend 9 punten achter.
STEL dat we winnen van AZ, waar verliezen zij 6 punten? En dan moeten wij ook nog eens geen punten meer verspillen.
Quote maar dan, waar je het hebt gezegd aan het begin van dit seizoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
Titelstrijd gaat tussen Twente en AZ, heb ik steeds gezegd maar niemand luistert
is dat vandaag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want dat deden we vorige week ook al.
Twente maakt nog steeds geen kans.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
Titelstrijd gaat tussen Twente en AZ, heb ik steeds gezegd maar niemand luistert
morgenmiddag half 3 niet meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Ajax 2e staat?
Ga je even drukmaken over je eigen elftal
Klopt, Royston Makaay.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
heerenveen heeft na de winterstop maar 1 doelpunt geincasseerd als ik het me goed herinner
Feyenoord thuis iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
heerenveen heeft na de winterstop maar 1 doelpunt geincasseerd als ik het me goed herinner
Bron?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
en dat is gebaseerd op?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente maakt nog steeds geen kans.
Denk het ook niet, maar meer dan Ajax denk ik. En wij gaan ook nog meedoen als we zo doorgaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente maakt nog steeds geen kans.
hahahaha inderdaad lachwekkend.quote:
Dat scheelde maar een paar secondenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft het maar moeilijk tegen die noordelijke clubs.
Als Twente wint staan ze 3dequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Ajax 2e staat?
Ga je even drukmaken over je eigen elftal
dus ajax maakt ook geen kans?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
De puntenachterstand die Twente heeft op AZ.
Lazovicquote:
Doch terecht. Zeg eerlijk, hij doet het toch goed in die AH reclame.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef Jahike het volgende:
[..]
Dat scheelde maar een paar seconden
dude die gozer heeft 2 jaar niets kunnen laten zien, eerst maar eens afwachten of dat wel een versterking is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef BoerBert het volgende:
Was Aissati maar fitZijn terugkeer komt te laat ben ik bang.
Studio Feyenoord gaat ook vervelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver dit wordt weer een aantal weken Studio Ajax
Weer eens wat anders dan dat gezeik uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is hij bij Ajax nooit geweest de beste...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:17 schreef buddyb het volgende:
van basten moest perez gewoon houden
hij is de best 10 in de eredivisie op dit moment
Mag je dan tot zo laat opblijven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En Vermeer voor Stekelenburgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef TC03 het volgende:
Ik zou Siem de Jong wisselen met Suárez.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef TC03 het volgende:
Ik zou Siem de Jong wisselen met Suárez.
Vooralsnog kom ik aan mijn trekken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Ajax vandaag de titel definitief vaarwel kan zeggen.²
In de zomer koopt Ajax hem voor 17 miljoen euroquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Mooi om te zien hoe Pranjic rust in het spel brengt.
Doet ie mee dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Haal gvd suarez eraf man, die gozer raakt geen zak vandaag
Ik snap het ook niet zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:21 schreef Cheiron het volgende:
Leo voor Cvitanich. Dan heb je de hoop ook al opgegeven..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Leonardo, ken je Michel Breuer nog? (niet dat ik op een herhaling zit te wachten overigens...)
Dat zou mooi zijn.quote:
ajax vergelijken met een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef Zwansen het volgende:
En dan staat dit Ajax alsnog 21 punten voor op Feyenoord.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef Zwansen het volgende:
En dan staat dit Ajax alsnog 21 punten voor op Feyenoord.
Zodat het toch nog billenknijpen blijftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef TC03 het volgende:
Waarom verdedigt SCH die ogenschijnlijk simpele situaties zo moeizaam uit?
Feyenoord en winnen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
Nou als Feyenoord tegen NEC wint lopen we toch vier punten in op Ajax in twee wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |