Meestal gaat hij juist liggen in moeilijke tijden, en dan juicht het Ajax publiek, dus waarom zou hij nu opeens van tactiek veranderen!?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef versteegrob het volgende:
Tering die Suarez is lekker in vorm na de winterstop, pfffffff NOT!
Wanneer staat die is op in moeilijke tijden
Nee, want dat deden we vorige week ook al.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Longmen het volgende:
Hernveen gaat toch niet uitgerekend vandaag een keer de 0 houden?
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
Het lijkt wel of Ajax met minder man speelt?
Omdat Ajax 2e staat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef leonnekes het volgende:
Ik zie de kranten koppen van maandag en wat Derksen gaat zetten zo voor me.
Derksen "Als Coronel en Blind geloofwaardig willen overkomen moeten na het seizoen Van Basten en/of een / meerderen vreinden van hem moeten ontslaan"
+ AZ wint allesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Rumille het volgende:
Ok, na dit weekend 9 punten achter.
STEL dat we winnen van AZ, waar verliezen zij 6 punten? En dan moeten wij ook nog eens geen punten meer verspillen.
Quote maar dan, waar je het hebt gezegd aan het begin van dit seizoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
Titelstrijd gaat tussen Twente en AZ, heb ik steeds gezegd maar niemand luistert
is dat vandaag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want dat deden we vorige week ook al.
Twente maakt nog steeds geen kans.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
Titelstrijd gaat tussen Twente en AZ, heb ik steeds gezegd maar niemand luistert
morgenmiddag half 3 niet meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Ajax 2e staat?
Ga je even drukmaken over je eigen elftal
Klopt, Royston Makaay.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
heerenveen heeft na de winterstop maar 1 doelpunt geincasseerd als ik het me goed herinner
Feyenoord thuis iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
heerenveen heeft na de winterstop maar 1 doelpunt geincasseerd als ik het me goed herinner
Bron?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef SCH het volgende:
en dat is gebaseerd op?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente maakt nog steeds geen kans.
Denk het ook niet, maar meer dan Ajax denk ik. En wij gaan ook nog meedoen als we zo doorgaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente maakt nog steeds geen kans.
hahahaha inderdaad lachwekkend.quote:
Dat scheelde maar een paar secondenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft het maar moeilijk tegen die noordelijke clubs.
Als Twente wint staan ze 3dequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Ajax 2e staat?
Ga je even drukmaken over je eigen elftal
dus ajax maakt ook geen kans?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
De puntenachterstand die Twente heeft op AZ.
Lazovicquote:
Doch terecht. Zeg eerlijk, hij doet het toch goed in die AH reclame.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef Jahike het volgende:
[..]
Dat scheelde maar een paar seconden
dude die gozer heeft 2 jaar niets kunnen laten zien, eerst maar eens afwachten of dat wel een versterking is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef BoerBert het volgende:
Was Aissati maar fitZijn terugkeer komt te laat ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |