Valt er toch nog wat te lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Feyenoorders die over Epic Fail beginnen.
De ironie
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ga anders even naar het maasgebouw bestuur bedreigen ofzo...
SCHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan jij niet even wieberen,ik mot jouw steun niet
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Van Basten zich gewoon herinnerde dat zijn vrouw aardappelen moest kopen na het zien van de duik van Stekelenburg en dan op het boodschappenbriefje schreef.
idd want morgen wordt het natuurlijk weer 3 keer niksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
Leuke wedstrijd, snel weer verder kijken.
je je bent gepwnedquote:
"hoi je bent niet liev, ik ga je slaan"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Man, die jongen durft niet eens de deur uit. Laat staan dat hij iemand bedreigd, ja via mail misschien.
+ Beter team.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Als AZ morgen ff wint.
9 punten los + veel beter doelsaldo = 10 punten voor en nog 14 wedstrijden.
ik ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een gelukje voor Wielaert. Aan het einde van het seizoen kan hij weer "Helemaal niets in Amsterdam" zingen!
Beetje overdreven inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft Stekelenburg toch weinig krediet hier.Die van El Akcha en Holla waren echt niet houdbaar. Tenzij je Casillas heet ofzo.
Ik zou het eerder die mooiboys in de muur kwalijk nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |